Η Ελληνική Μαθηµατική Εταιρεία – Παράρτηµα Χανίων πραγµατοποίησε χθες το απόγευµα στην κατάµεστη από κόσµο αµφιθεατρική αίθουσα του Πνευµατικού Κέντρου την ετήσια τελετή βράβευσης των διακριθέντων µαθητών της Π.Ε. Χανίων σε σύνολο 66 µαθητών αγοριών και κοριτσιών από την Πρωτοβάθµια και την ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση.
Οι µαθητές που βραβεύτηκαν διακρίθηκαν στους τοπικούς διαγωνισµούς ΣΤ’ ∆ηµοτικού και Α’ Γυµνασίου “Σταµάτης Μπάτσης” του Παραρτήµατος Χανίων της Ε.Μ.Ε.
Καλεσµένη στην εκδήλωση ως κεντρική οµιλήτρια ήταν η σύµβουλος εκπαίδευσης µαθηµατικών Π.Ε. Χανίων Λασιθίου ∆ρ. Αντωνία Πλέρου της οποίας η οµιλία είχε τον τίτλο: “ Εγκέφαλος και µάθηση”. Με δήλωση της που προηγήθηκε της οµιλίας, η κα Πλέρου επεσήµανε στα “Χ.ν.” τα εξής: «Η νευροψυχολογία ασχολείται µε τη σχέση µεταξύ του εγκεφάλου και της συµπεριφοράς συµπεριλαµβανοµένης της µάθησης. Η λειτουργία του εγκεφάλου συνδέεται µε τη µάθηση µε πολλούς παράγοντες όπως ο ρόλος των διαφόρων περιοχών του εγκεφάλου, τη συλλογική ενεργοποίηση νευρώνων κατά την εκµάθηση νέων πληροφοριών, την εµπλοκή της µνήµης και την ανάπτυξη συναισθηµάτων και πως αυτά µπορούν να επηρεάσουν τη διαδικασία της µάθησης».
Για την εκδήλωση µίλησε επίσης στα “Χ.ν.” η εκπρόσωπος της Ελληνικής Μαθηµατικής Εταιρείας Χίλντα Μαρία Καλαντζή υπογραµµίζοντας τα εξής: “Σήµερα έχουµε την ετήσια βράβευση των µαθητών του νοµού µας που διακρίθηκαν στους Πανελλήνιους Μαθηµατικούς ∆ιαγωνισµούς καθώς επίσης και στους Τοπικούς ∆ιαγωνισµούς που διοργανώνει το Παράρτηµα Χανίων. Είµαστε πολύ χαρούµενοι που έχουµε πολλά παιδιά να βραβεύσουµε τα οποία ανέρχονται στα 66 µε τα περισσότερα να είναι αγόρια των οποίων οι ηλικίες αρχίζουν από την ΣΤ’ ∆ηµοτικού µέχρι τη Γ’ Λυκείου, ενώ θα έχουµε και µία έκπληξη µε ένα µαθητή ο οποίος µόλις που τελείωσε την Ε’ ∆ηµοτικού και είναι ο πρώτος µεταξύ όλων”.
Η εκδήλωση πραγµατοποιήθηκε σε συνδιοργάνωση µε την Περιφέρεια Κρήτης και την Περιφερειακή Ενότητα Χανίων την οποία εκπροσώπησε η Χρύσα Χαριτάκη η οποία κατά τον χαιρετισµό της τόνισε ότι “ τον συγκεκριµένο διαγωνισµό τον οποίο διεξήγαγε η µαθηµατική εταιρεία εδώ στα Χανιά κατά κύριο λόγο δεν ενέχει τη σχολική επίδοση και τις γνώσεις των µαθητών αλλά την ικανότητα να σκέφτονται µε εφόδιο τη µαθηµατική γνώση”.