Αθήνα
Σημαντικό πλήγμα έχουν δεχτεί τα οικονομικά αποτελέσματα των εκδοτικών επιχειρήσεων την τελευταία διετία, εξέλιξη που οφείλεται στη μείωση των εσόδων από τις διαφημιστικές καταχωρήσεις, στην πτώση της κυκλοφορίας των εντύπων, καθώς και στον ανταγωνισμό από άλλα μέσα ενημέρωσης. Σύμφωνα με τη μελέτη της Διεύθυνσης Οικονομικών Μελετών της Icap Group την περίοδο 2006-2010, η συνολική κυκλοφορία των αθηναϊκών εφημερίδων παρουσίασε πτωτική τάση. Το 2009, πωλήθηκαν συνολικά 16,3% λιγότερα φύλλα, σε σχέση με το 2006, ενώ η μείωση συνεχίστηκε και το 2010. Η συνολική κυκλοφορία των περιοδικών κατέγραψε ανοδική τάση την περίοδο 2004 – 2007, με μέσο ετήσιο ρυθμό αύξησης 2,75%, ενώ στη συνέχεια, ακολούθησε φθίνουσα πορεία (μείωση 9,8%, το 2009/08).
Η εγχώρια αγορά εφημερίδων και περιοδικών σε αξία, υπολογιζόμενη, βάσει πωλήσεων μόνο από την κυκλοφορία των εντύπων, εμφάνισε διαχρονική άνοδο την περίοδο 2001 – 2007. Ωστόσο, την επόμενη διετία, η αγορά ακολούθησε φθίνουσα πορεία. Το 2009, μειώθηκε κατά 8,6%, σε σχέση με το προηγούμενο έτος.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας.
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.