Μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις τροφίμων στην Ελλάδα δημιουργήθηκε από την ολοκλήρωση της συγχώνευσης των εταιρειών Kraft Foods Ελλάς ΑΕ και της Cadbury Ελλάς ΑΕ. Πλέον, η νέα ενοποιημένη εταιρεία ενδυναμώνεται εσωτερικά, συνδυάζοντας τις βέλτιστες πρακτικές και από τα δύο μέρη, προάγοντας τις αναπτυξιακές πολιτικές και δραστηριότητες και αποδίδοντας σε μία πιο αποτελεσματική επιχειρησιακή δομή. Παράλληλα, προσφέρει μία διευρυμένη επιλογή προϊόντων και έχει παρουσία σε περισσότερα διαφοροποιημένα σημεία πώλησης, ενώ επενδύει σε καινοτόμες διαδικασίες και προϊόντα.
Το 2010, σύμφωνα με τους δημοσιευμένους ισολογισμούς, οι δύο εταιρείες παρουσίασαν συνολικές πωλήσεις 223 εκατ. ευρώ και ανάλογη αναμένεται η πορεία, για το τρέχον έτος.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας.
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.