Σάββατο, 27 Απριλίου, 2024

Υστερόγραφο Β.Ο.Α.Κ.

– (Β.Ο.Α.Κ., εξαγγελία) Επιτέλους, μετά από δεκαετίες υποσχέσεων, υπολογισμού “οικονομικού κόστους”, εγγενών κομματικών ή άλλων αδυναμιών, αντιδράσεων και ασυμφωνιών κ.λπ., ακούσαμε ένα πολύ συγκεκριμένο σχέδιο και χρονοδιάγραμμα κατασεκυής του πολυθρύλητου Β.Ο.Α.Κ.!

Σίγουρα η κατασκευή του επιφυλάσσει για όλο το νησί μια πρωτόγνωρη “αναπτυξιακή δυναμική”. Όπως έγινε με άλλες περιοχές της χώρας. Σίγουρα θα είναι, όταν ολοκληρωθεί (πότε άραγε;) σύμφωνα με τον κ. πρωθυπουργό, «…ο μεγαλύτερος νέος αυτοκινητόδρομος που θα κατασκευαστεί στην Ευρώπη».

Είναι να απορεί κανείς με όλες τις προηγούμενες κυβερνήσεις, νεο-δημοκρατικές, πασοκικές, ανάμικτες, συριζανελίτικες: όλες παραδέχονταν ότι η Κρήτη προσφέρει δυσανάλογα περισσότερα χρήματα στο κοινό κορβανά από το τουριστικό προϊόν της, αλλά καμιά δεν συγκατάνευε για το ανάλογο αντίκρισμα σε δημόσιες υποδομές: καμιά τους δεν προχωρούσε στη χάραξη του νέου ΒΟΑΚ, ελλείψει (;) πολιτικής βούλησης.
Μετά και την ολοκλήρωση της μεγάλης ηλεκτρικής διασύνδεσης του νησιού με την υπόλοιπη Ελλάδα, δεν θα υπάρχει λόγος η Κρήτη να μένει “αναπτυξιακά ακρωτηριασμένη” (κατά τον κ. πρωθυπουργό). Μάλλον θα πρωτοπορήσει με τον καινούργιο Β.Ο.Α.Κ.
Κι αυτό είναι το στοίχημα για όλους…

– (Β.Ο.Α.Κ., μίζερη αντίδραση) Στα όσα παρουσιάστηκαν και ειπώθηκαν σχετικά με τον σχεδιασμό και την κατασκευή του νέου Β.Ο.Α.Κ., ιδού η αντίδραση του ΣΥΡΙΖΑ (Νίκος Παππάς, (29/5/21): «Οι σημερινές εξαγγελίες Μητσοτάκη για τον Β.Ο.Α.Κ. αποτελούν προσβολή (!) στη νοημοσύνη του κρητικού λαού. Η Κρήτη βίωσε δύο χρόνια απραξίας, δύο χρόνια παλινωδιών. Επί δύο χρόνια δεν έχει πέσει ούτε χαλίκι (sic). Και τώρα η κυβέρνηση Μητσοτάκη επιστρέφει στη χάραξη και τις διαδικασίες που είχε δρομολογήσει(!) ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία. Το μόνο νέο που εισέφερε ήταν καθυστέρηση και διόδια. Ντροπή και μόνο ντροπή».

Μα, τόση μικροψυχία! Και γιατί τόση ζηλοφθονία για ένα έργο που θα έπρεπε να είχε γίνει προ πολλού και μάλιστα με τη σύμφωνη γνώμη όλου του πολιτικού κόσμου; Πολιτική βούληση χρειαζόταν, την οποία έδειξε να έχει αυτή η κυβέρνηση…
Πράγματι, “Ντροπή και μόνο ντροπή”, αλλά για ποιους;


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

3 Comments

  1. Αξιότιμε κύριε,στο περιεκτικό άρθρο σας επιτρέψτε μου να σχολιάσω τα εξής: Ο ΒΟΑΚ (έργο του Στέλιου με το μυστρί) είναι ντροπή για την Κρήτη!Το γιατί η σημαντική αυτή υποδομή δεν εξελίχθηκε όπως έπρεπε παρά τα πακέτα Ντελόρ,πακέτα Σαντέρ,Μ.Ο.Π.και μύρια τόσα ευνοϊκά χρηματοδοτικά προγράμματα των κουτόφραγκων της “ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο”,είναι μια άλλη ιστορία την στιγμή μάλιστα που, πεντάστερα ξενοδοχεία,αεροπορικές εταιρείες κλπ.φύτρωσαν σαν μανιτάρια…Ως γνωστόν το έργο έχει εξαγγελθεί τόσες φορές από διάφορους αερολόγους που το θέμα κατάντησε Αριστοφανική κωμωδία…Υπάρχει κάτι διαφορετικό σήμερα;Ναι υπάρχει το σημαντικώτερο τα χρήματα.Η χρηματοδότηση από το ευρωπαϊκό ταμείο υποστήριξης έρχεται να επιβεβαιώσει για μια ακόμη φορά την γνωστή ρήση του Δημοσθένη :”Δει δη χρημάτων και άνευ αυτών ουδέν γενέσθαι”. Η χώρα μας κατάφερε να εντάξει κατ΄εξαίρεσιν στο ταμείο ένα παλιό έργο(ως γνωστόν το ταμείο χρηματοδοτεί μόνο νέα έργα) και να εξασφαλίσει χρήματα για την κατασκευή του.Μαζί με την απαραίτητη πολιτική βούληση για την αυτονόητη προτεραιότητα που πρέπει να έχει το έργο για την Κρήτη και την οικονομία της πατρίδος μας θά έχουμε σε λίγα χρόνια ένα δρόμο που θα κάνει την ζωή μας καλύτερη,τις συγκοινωνίες ασφαλέστερες και θα συμβάλλει διαχρονικά στην ανάπτυξη του τόπου. Τά όσα μικροπρεπή και μικρόψυχα λέγονται από κάποιους που έμειναν στην εποχή της σανοπαραγωγής και των πάνω-κάτω πλατειών αφορούν μόνο τα κομματικά κοπάδια και όχι τους ελεύθερα σκεπτόμενους πολίτες που επιθυμούν την πρόοδο και την εξέλιξη της χώρας μας….Με εκτίμηση

  2. Πραγματικά είναι απίστευτο: οι ευθύνες για την καθυστέρηση του έργου φορτώνονται στο ΣΥΡΙΖΑ, που κυβέρνησε 4-5 χρόνια, και όχι σε κείνους που για δεκαετίες κορόιδευαν τον κόσμο.
    Τόσο μένος είναι πρωτοφανές.
    Μακάρι να γίνει το έργο (από τότε που βρίσκομαι στην Κρήτη πάντως ακούω να λένε για το δρόμο που έφτιαξε “ο Στέλιος με το μυστρί”).
    Θυμίζω όμως δυο πράγματα. Πρώτο ότι τα σχέδια είναι εύκολα και είναι όλα επί χάρτου. Δεύτερο (και μέχρι να φτιαχτεί ο δρόμος) ας θυμόμαστε πως τον καλό οδηγό δεν τον κάνει ο δρόμος, Αντίθετα, ο καλός οδηγός ξέρει να αντιμετωπίζει τις δυσκολίες και του χειρότερου δρόμου.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα