Δευτέρα, 20 Μαΐου, 2024

Το brand name “Ελλάδα” παραµένει ισχυρό

Υπάρχουν θετικές ενδείξεις για τη φετινή τουριστική σεζόν.
Ο τουρισµός και η εξωστρέφεια αποτελούν δοµικά τη µεγαλύτερη αναπτυξιακή ευκαιρία της χώρας.
Αρκεί να γίνεται µε κανόνες και το κράτος να έχει ένα εποπτικό ρόλο.
Η τεκµηριωµένη ανθεκτικότητα της τουριστικής δραστηριότητας (ακόµη και σε περιόδους κρίσεων) και τα επαναλαµβανόµενα θετικά αποτελέσµατα µας επιτρέπουν να αισιοδοξούµε.
Υπάρχει όµως µια κραυγή.
Και αυτή είναι η κραυγή της κοινωνίας που ζητά περισσότερους ελεύθερους δηµόσιους χώρους, περισσότερες ελεύθερες παραλίες.
Τα λεφτά βέβαια είναι πολλά.
Ανήλθαν το 2023 σε 28,5 δισ. ευρώ.
Τα διαθέσιµα βέβαια εισοδήµατα δέχονται πληθωριστικές πιέσεις που δεν αποκλιµακώνονται.
“Πιέσεις” όµως δέχεται και η συλλογική συνείδηση των κατοίκων της χώρας που θέλουν να διαφυλάξουν ένα ποιοτικό συνανήκειν µέσα σε µια επιτυχηµένη τουριστική περίοδο.
Υπάρχει και η δοµική πρόκληση της αδυναµίας εύρεσης προσωπικού.
Τα προβλήµατα και φέτος είναι πολλά στην αρχή της περιόδου.
Σίγουρα είναι ένα ποιοτικό άλµα ο τουρισµός, µια ιστορική φυγόκεντρη δύναµη.
Αλλά αυτό πρέπει να γίνει µαζί µε την κοινωνία.
∆εν µπορεί να γίνει χωρίς την κοινωνία.
Το ενδιαφέρον βέβαια των επισκεπτών για την Ελλάδα παραµένει υψηλό.
Υψηλότατο, θα έλεγα.
Καταλαβαίνετε ότι «δεν µπορούµε να κλείσουµε τις πόρτες».
Αλλά δεν µπορούµε να… τις ανοίξουµε και διάπλατα.
Μην ξεχνάτε ότι οι κάτοικοι και οι ξένοι επισκέπτες πρέπει να συνυπάρξουν -µε τα ίδια δικαιώµατα- αρµονικά.
Αυτός είναι ένας προβληµατισµός που καλλιεργείται τα τελευταία δύο χρόνια.
Είναι ένα ερέθισµα που πρέπει να αξιολογηθεί.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα