Πέμπτη, 9 Δεκεμβρίου, 2021

Tα πραγματικά “δράματα”!

Το πρωινό δελτίο ειδήσεων «συνδέεται» ζωντανά για το ρεπορτάζ έξω από κάποιο εξεταστικό κέντρο. Η εικόνα της «σύνδεσης» δείχνει μαθήτριες και μαθητές λίγο πριν την εξέτασή τους, μάλλον ξένοιαστους και χαμογελαστούς. Η εικόνα εν πάση περιπτώσει δεν προϊδεάζει για το επικείμενο «ρεπορτάζ» που βάζει τα πράγματα στη θέση τους!
«Κορυφώνεται το δράμα χιλιάδων υποψηφίων και των οικογενειών τους» ξεκινά η ρεπόρτερ και μένουμε άπαντες σύξυλοι, συνειδοτοποιώντας ταυτόχρονα τη δεινή θέση στην οποία έχουμε περιέλθει! Δεν ξέρω, αν απωθημένο της κυρίας ήταν να κάνει πολεμικό ρεπορτάζ κατά τα πρότυπα του Χαρίτου ή κάποιο άλλο τύπου Αυγερόπουλου, αλλά συνεχίζει απτόητη να κυνηγά ανυποψίαστους υποψήφιους και να τους ρωτά ευφυέστατα: «τι θέμα πιστεύεις ότι θα μπει στην έκθεση;» ή «έχεις αγωνία;» οι μαθητές νιώθοντας ολίγον εξωγήινοι την κοιτούν και απαντούν αναλόγως.
Δε μας έφταναν «οι γραμμές ψυχολογικής υποστήριξης», οι διάφορες «δεήσεις υπέρ υποψηφίων» που οι κατά τόπους Αρχιεπισκοπές οργανώνουν, έχουμε και τα «ρεπορτάζ» να μας υπενθυμίζουν τη συντέλεια του κόσμου, αφού ως γνωστόν οι Πανελλήνιες θα κρίνουν εν πολλοίς το «μέλλον» των παιδιών μας!!!
Γιατί δηλαδή να μην τις δούμε ως «γιορτή» κατά τα πρότυπα των εκλογών που χαρακτηρίζονται ως «γιορτή» της δημοκρατίας; Γιατί να τρελαινόμαστε αυτές τις μέρες όταν απολύτως τίποτα δεν κρίνεται επί της ουσίας, παρά μόνο η «ανταμοιβή» των παιδιών για την προσπάθεια που κατέβαλαν τα προηγούμενα χρόνια; Προς τι η «δραματοποίηση» μιας τυπικής διαδικασίας που, άσχετα με την ποιότητα ή την ποσότητα των θεμάτων, πάντα θα δικαιώσει τους «καλύτερους» και θα προσγειώσει τους «αδιάφορους» μαθητές;
Ποιος σοβαρός άνθρωπος επιμένει να συνδέει τα αποτελέσματα των εξετάσεων με το επαγγελματικό μέλλον και πολύ περισσότερο με το κοινωνικό ήθος που θα διαμορφώσει μελλοντικά ο νέος;
Το «δράμα» όμως δε σταματά στο πρωινό ρεπορτάζ, έπεται και μετά το πέρας της εξέτασης! Στημένοι έξω από τα εξεταστικά κέντρα, οι ίδιοι «δαιμόνιοι» ρεπόρτερς συνεχίζουν απτόητοι το κυνήγι των υποψηφίων και προτείνοντάς τους το μικρόφωνο τους ρωτούν ευφυέστατες ερωτήσεις τύπου «Τα θέματα ήταν βατά;» Νέος γύρος συζητήσεων αρχίζει σχετικά με τη σαφήνεια του «Β2» ερωτήματος ή τις απαιτήσεις του «Γ3», ενώ ανιχνεύονται και πιθανότητες του «Α1» να ήταν «εκτός ύλης».
Αυτά την ημέρα της εξέτασης, γιατί τις επόμενες ημέρες εκτός από τον ηλεκτρονικό ρίχνεται στη μάχη και ο έντυπος τύπος! «Σφαγή στα Μαθηματικά», «πανωλεθρία στην Έκθεση», «γκρεμίζονται οι βάσεις» και άλλα συναφή, γιατί ελλείψει θερινής θεματολογίας πρέπει κάτι να αντικαταστήσει το σχολιασμό των ριαλιτοπαίγνιδων, επομένως από τα ελάχιστα προσφερόμενα θέματα είναι οι Πανελλήνιες εξετάσεις.
Τα «δράματα» κύριες και κύριοι ρεπόρτερς και λοιποί δημοσιογραφούντες δεν είναι τι θέμα θα βάλουν στο μάθημα της Ιστορίας! Αν υποχρεωτικά ψάχνουν για «δράματα», ας ψάξουν να βρουν τα ίδια παιδιά, όταν θα έχουν τα πτυχία τους και είτε θα κάνουν δουλειές του ποδαριού, είτε θα μεταναστεύουν στα πέρατα του κόσμου για εύρεση εργασίας, είτε θα στοιβάζονται στα κατά τόπους καταστήματα του ΟΑΕΔ για να καταγραφούν σε λίστες ανέργων! Αυτά κι αν είναι ΔΡΑΜΑΤΑ!!!

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα