Σε μια ταυτόχρονη τριπλή διαδικτυακή πρεμιέρα που πραγματοποιήθηκε σε Γερμανία, Κίνα και Καναδά, η Porsche αποκάλυψε, όπως μεταδίδει το 4troxoi.gr, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της: την Taycan.
Πριν λίγες μόλις ημέρες η Porsche είχε ανακοινώσει πως η νέα και αμιγώς ηλεκτροκίνητη Taycan είναι το ταχύτερο 4θυρο EV στον πλανήτη στην πίστα του Nubrburgring, ενώ λίγο νωρίτερα οι Γερμανοί πληροφορούσαν το φιλοθεάμον κοινό για τα «κατορθώματα» του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου στην ιστορία της μάρκας τόσο στο 24ώρο τεστ αντοχής στο οποίο υπεβλήθη στην πίστα του Nardo, όσο και σ’ ένα ασυνήθιστο Sprint Challenge 26 επιταχύνσεων από στάση έως τα 200 χλμ./ώρα, το οποίο πραγματοποιήθηκε σε ένα αεροδρόμιο στην πόλη Lahr, στο Baden της Γερμανίας.
Πριν δύο μόλις 24ώρα, οι Γερμανοί από το Zuffenhausen μας αποκάλυψαν στο τελευταίο teaser τους ένα ακόμα… ανδραγάθημα της νέας και αμιγώς ηλεκτροκίνητης Taycan, η οποία πραγματοποίησε στο κατάστρωμα του USS Hornet ένα ακόμα σπριντ επιταχύνοντας από στάση έως τα πρώτα 145 χλμ./ώρα και «πίσω» σε κατάσταση πλήρους ακινησίας, σε χρόνο οριακά μεγαλύτερο των 10 δλ.
Όλα αυτά όμως αποτελούν πλέον παρελθόν καθώς το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο στην ιστορία της Porsche, είναι και επίσημα πλέον μαζί μας. Σχεδιαστικά αλλά και δομικά, το μεγάλο ατού του 4θυρου EV σπορ μοντέλου της Porsche, το οποίο βασίζεται σε μια «εξειδικευμένη» ηλεκτρική πλατφόρμα, είναι το χαμηλό κέντρο βάρους και η ιδανική κατανομή του (49/51 εμπρός/πίσω). Μα, πάνω απ’ όλα, η αεροδυναμική του απόδοση, με τον συντελεστή οπισθέλκουσας να έχει ως αφετηρία – ανάλογα την έκδοση – την εντυπωσιακή τιμή 0,22.
Όπως είναι άμεσα διακριτό από την πρώτη κιόλας ματιά, σημείο αναφοράς στην καμπίνα αποτελούν οι… οθόνες, που συνολικά φτάνουν σε αριθμό τις τέσσερις. Εμπρός από το οπτικό πεδίο του οδηγού υπάρχει ο «αιωρούμενος» ψηφιακός πίνακας οργάνων των 16,8 ιντσών, ο οποίος διακρίνεται για τον κυρτό και αρκούντως μινιμαλιστικό σχεδιασμό του άνω μέρους του.