Μουσείο Τυπογραφείας

Περί διαγραμμίσεων και διαβάσεων

diavasiΕρωτήματα σχετικά με τις διαγραμμίσεις στο οδικό δίκτυο που εύκολα ξεθωριάζουν, θέτει αναγνώστριά μας.
Διερωτάται, λοιπόν, μεταξύ άλλων, η αναγνώστριά μας:
– Γιατί οι διαγραμμίσεις δεν διαρκούν;
– Γιατί στο εξωτερικό διαρκούν;
– Ποιος επιμελείται των διαβάσεων στην παραλιακή προς Πλατανιά, όταν χωρίς φως δεν βλέπουμε τους πεζούς;
– Στη Χρυσή Ακτή βάλανε κολωνάκια και πολύ καλά… Δεν τους άφησαν ή δε σκέφτηκαν να βάλουν 2-3 στην στροφή, ώστε να υπάρχει χώρος για τα οχήματα και ιδιαίτερα για τα λεωφορεία; – Το ίδιο και στο Καλαμάκι, θα μπορούσαν να βάλουν δύο κολωνάκια, ώστε να μην σταθμεύουν δίπλα στο φανάρι.
– Στη γέφυρα του Πλατανιά έχουν διαβρωθεί οι ενώσεις στο οδόστρωμα και χτυπάνε τα αυτοκίνητα κ.ά.

2 σχολια

  • [Κατσιφαρακη κατια] ~ 10 Αυγούστου 2018 ~ 16:07 ~ Απάντηση

    Συμφωνώ και έχω τους ίδιους προβληματισμούς, αφού δυστυχώς αυτό με τις διαγράμμισεις συμβαίνει και στους κεντρικούς ή μη δρόμους της πόλης μας, με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να μαντευουμε που πρέπει να σταματήσουμε στα φανάρια ή τους κόμβους. Δυστυχώς πρόβλημα άλυτο επί μήνες.

  • [Pepe Nero] ~ 10 Αυγούστου 2018 ~ 19:16 ~ Απάντηση

    Ο λόγος που οι διαγραμμίσεις χάνονται στους ελλην8κους δρόμους ενώ παραμένουν καθαρές στο εξωτερικό, είναι ότι στην Ελλάδα είναι βαμμένες στην άσφαλτο ενω στο εξωτερικό είναι επίστρωμα που προσκολλάται στην άσφαλτο, στερεοποιείται και διαρκεί.
    Σε κάποια σημεία, πχ. στην λωρίδα επείγουσας ανάγκης, η διαγράμμιση είναι ανάγλυφη για να γίνεται αισθητή στον οδηγό αν κατα λάθος την πατήσουν οι τροχοί.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.