Σάββατο, 27 Νοεμβρίου, 2021

Πώς περιμένω την αξιολόγηση από το Υπουργείο Παιδείας…

Κύριε διευθυντά,
περιμένω να έρθει το Υπουργείο Παιδείας σε κάθε σχολική μονάδα… σε κάθε περιοχή και να αφουγκραστεί τις ανάγκες της περιοχής και της κοινωνίας της. Να μελετήσει τις ανάγκες των παιδιών της περιοχής.
Άλλο το περιβάλλον στο Σχολείο της Επαρχίας και άλλο το περιβάλλον στο σχολείο της Πόλης. Λείπει η υποδομή στα σχολεία μας.
Π.χ. τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών έχουν γίνει τάξεις στα περισσότερα σχολεία.
Τα αναλώσιμα – αντιδραστήρια για τα εργαστήρια, τις περισσότερες φορές τα βάζει ο εκπαιδευτικός από τη τσέπη του. Χωρίς να το ξέρει κανείς πολλές φορές.
Όμως μπορεί να το κάνει πάντα; Έχει και αυτός οικογένεια να ζήσει…
Μέχρι τώρα ανεχόταν και ανέχεται τις τάξεις κλουβιά… όμως μη τον φυλακίζεις άλλο…
Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού είναι λειτούργημα. Δεν είναι εικόνα ηλεκτρονική. Ακόμα και εκεί το προσπαθεί μόνος του.
Ας μη πάμε μακριά…
Η τηλεκπαίδευση τα δυο τελευταία χρόνια έγινε με έξοδα καθαρά των εκπαιδευτικών… ποιος τους ρώτησε αν έχουν υπολογιστή… αν έχουν σύνδεση σταθερή στο σπίτι τους; Ποιος τους ρώτησε τι έχουν ανάγκη;
Κάποιοι από μας είπαν ότι θα πάνε από το σχολείο να κάνουν τηλεκπαίδευση και όμως το σχολικό δίκτυο ήταν αδύναμο. Αλήθεια πόσες ώρες αφιερώσαμε εμείς οι εκπαιδευτικοί για να βοηθήσουμε γονείς και παιδιά σε αυτή την προσπάθεια της τηλεκπαίδευσης… πολλές… καθήκον και λειτούργημα μαζί…
Πρέπει όλος ο κόσμος να μάθει ότι: Δε λέμε όχι στην αξιολόγηση οι εκπαιδευτικοί γιατί δε φοβόμαστε να δουλέψουμε…
Εξάλλου κάθε μέρα καταθέτουμε την ψυχή μας στην τάξη μας… ό,τι πιο πολύτιμο έχουμε…
Λέμε Ναι στην αξιολόγηση αλλα πρώτα Υπουργείο Παιδείας Δες… Άκουσε… Δώσε…
Κάθε εκπαιδευτικός έχει μεγάλο αγώνα μπροστά του κάθε μέρα…
Πολλούς ρόλους:
• Δάσκαλος
• Ψυχολόγος
• Γραφιάς
• Φύλακας
και τώρα υγειονομικός ελεκτής – νοσηλευτής.
Τίμησε τον εκπαιδευτικό, μην τον απειλείς… άκουσέ τον… μην τον φοβίζεις…
Δώστου επιμόρφωση με εκπαιδευτικά ταξίδια – σεμινάρια… με εκπαιδευτικές άδειες για σπουδές που τόσο έχει ανάγκη… Μη του στερείς την υποδομή στο σχολείο του… δώστου την ευκαιρία να πετάξει… το έχει ανάγκη… το αξίζει και το κάθε παιδί που έχει μαθητή… το έχει ανάγκη η κοινωνία μας…
Και να θυμάσαι άνθρωπε – συνάνθρωπε – γονιέ
«Ο δάσκαλος που θα υποχρεωθεί να καταπνίξει την σκέψη του, θα γίνει διπλά σκλάβος ή θα καταντήσει ένας ψυχικά ανάπηρος άνθρωπος, ανίκανος να μορφώσει» Δ. Γληνός.
Όταν η κοινωνία, η πολιτεία είναι δίπλα στον εκπαιδευτικό, κερδίζει πολλά… γιατί τότε θα έχει ελπίδα να έχει σωστούς πολίτες με αξίες και ήθος.

• Η Νεκταρία Αρχοντάκη είναι χημικός

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα