Κύριε διευθυντά,
στην κοινωνία που ζούμε, έχοντας το πρόβλημα της κρίσης, που έχει ακουμπήσει τον καθένα μας πλέον, προσπαθείς να κάνεις την δουλειά σου με τον ίδιο ζήλο, την ίδια θέληση, την ίδια χαρά. Βέβαια, δεν την αναγνωρίζει κανείς και ούτε περιμένεις ευχαριστώ, αλλά σίγουρα περιμένεις με τον ίδιο επαγγελματισμό, την ίδια αξιοπιστία και ειλικρίνεια να σε αντιμετωπίσουν οι υπόλοιποι, πόσο μάλλον, όταν μιλάμε για μια εταιρεία κολοσσό, που απασχολεί χιλιάδες άτομα σε όλη την Ελλάδα, όπως ο ΟΤΕ.
Είχα την τύχη – ατυχία, όπως θέλετε πείτε το, και απευθύνθηκα στον ΟΤΕ για την τηλεφωνική μου σύνδεση, το διαδίκτυο… και από τότε περνάω τα μαρτύρια του Χριστού. Ενας πραγματικός Γολγοθάς. Εν έτη 2017 και σε μια κοινωνία σαν τη δική μας «τεχνολογικά αναπτυγμένη», πληρώνεις για υπηρεσίες που δεν απολαμβάνεις, υπογράφεις συμβόλαια που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν συμβόλαια – καταδίκης σου, περιμένεις ενάμιση μήνα να σε συνδέσουν (ενώ τρέχει ο λογαριασμός) και αν κάνεις το σφάλμα και μετακομίσεις, μια μεταφορά γραμμής μπορεί να χρειαστεί 2,5 -3 μήνες να πραγματωθεί, έχοντας πρώτα χαλάσει μια περιουσία στα τηλέφωνα και έχοντας δεχτεί την απόλυτη κοροϊδία από την πλειονότητα των υπαλλήλων. Η απόλυτη σαπίλα, εξευτελισμός και απαξίωση όλων των πελατειακών σχέσεων!
Το μαρτύριο μου έχει αφετηρία τον περσινό Νοέμβρη, στις αρχές του οποίου υπέγραψα το συμβόλαιο της τηλεφωνικής μου σύνδεσης. Ενάμιση μήνα αργότερα τελεσφόρησε αυτή και έπειτα από ένα ορυμαγδό τηλεφωνικών κλήσεων στις οποίες ή θα με έστελναν από τον Αννα στον Καϊάφα ή θα με επιβεβαίωναν, με μεγάλη σιγουριά, ότι θα εξυπηρετηθώ λίαν συντόμως.
Δεν περνάει ένας μήνας και αντιλαμβάνομαι πως πληρώνω 24άρα ταχύτητα και δεν έχω ούτε 4. Καλώ την εταιρεία και μπαίνω σε πρόγραμμα για την ταχύτητα που πραγματικά είχα. Όμως, την ίδια στιγμή, μηδενίστηκε το κοντέρ και φάνηκα σαν να μην ήμουν ήδη 2,5 μήνες πελάτης τους, προκειμένου να με κρατήσουν, παραπάνω του συμβολαίου χρόνο, οικονομικό «αιχμάλωτο» και έρμαιο τους.
Αφού περνάνε κάποιοι μήνες, τυχαίνει να αλλάζω σπίτι και να πηγαίνω στην περιοχή της Χαλέπας, δηλαδή μόλις 2-3 χιλιόμετρα μακριά από εκεί που κατοικούσα πριν.
Ακολουθώ, λοιπόν, τη συνήθη διαδικασία διακοπής και μεταφοράς της τηλεφωνικής γραμμής μου μέσω τηλεφώνου, στην οποία σημειωτέον με καθησυχάζουν λέγοντας μου πως εντός 10 ημερών θα έχω εξυπηρετηθεί. Η αίτηση έγινε 14 Νοεμβρίου. Έρχεται, εντός 2 ημερών, ο υπάλληλος και διακόπτει τη σύνδεση στο παλιό σπίτι.
Δεν περνάνε 2 εβδομάδες και τηλεφωνώ στα κεντρικά, για να ενημερωθώ για την πορεία της αίτησης μου. Με ενημερώνουν ότι δεν γνωρίζουν γιατί δεν έχω εξυπηρετηθεί και στέλνουν e-mail στα κεντρικά των Χανίων με τη μορφή κατεπείγοντος. Αυτό συνέβη 7-8 φορές ακόμα, σε διάρκεια ενός μήνα.
Λίγο πριν φύγω για τις γιορτές των Χριστουγέννων, επικοινωνώ με τις βλάβες του ΟΤΕ στα Χανιά και μου αναφέρουν πως υπάρχει πρόβλημα σε ένα καλώδιο και ότι σε 5 μέρες θα έχει λυθεί. Παίρνω, ξανά, τηλέφωνο σε 5 μέρες και μου λένε πως υπάρχει πρόβλημα με μια κάρτα και ότι την έχουν παραγγείλει. Φεύγω για τις γιορτές γυρίζω και αντιλαμβάνομαι πως ακόμα δεν έχω τηλέφωνο.
Καλώ, για ακόμη μια φορά, και παίρνω πίσω άλλη μία δικαιολογία. Μετά από μιάμιση εβδομάδα μου στέλνουν μήνυμα πως θα έρθει ο τεχνικός από το σπίτι μου το καινούριο. Παίρνω μια χαρά. Λέω, δόξα τω Θεώ, θα εξυπηρετηθώ επιτέλους. Αλλά, όχι, δε μου το κάνανε το χατίρι, πάλι τίποτα.
Καλώ, για πολλοστή φορά, στις βλάβες του ΟΤΕ και μου λένε ότι έχει πρόβλημα η υπόγεια καλωδίωση και θα πάρει λίγο χρόνο να φτιαχτεί.
Κάνω υπομονή μια εβδομάδα και αφού καταφέρνω να πιάσω γραμμή με τις βλάβες, ο υπάλληλος μου αναφέρει πρόβλημα σε ένα ζευγάρι καλωδίων στον πίνακα. Οπως έγινε αντιληπτό, με «δούλεψαν ψιλό γαζί» και είχαν το θράσος να μου πουν, με το γάντι, πρώτον ότι μου κάνουν χάρη που ασχολούνται και δεύτερον ότι θα περιμένω πολύ ακόμα.
Σύνολο ταλαιπωρίας 2 μήνες και 28 μέρες εν έτη 2017, από τον κολοσσό, τάχα μου τάχα μου, των τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας.
Μπράβο! Και εις ανώτερα. Λυπάμαι για λογαριασμό σας και σας επιστρέφω το φέρσιμό σας.
Αλέξανδρος Δεληγιάννης
αναπληρωτής εκπαιδευτικός