Κυριακή, 26 Μαΐου, 2024

Κάποιοι τα έλεγαν…

«Eκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι». Η παροιμία αυτή έρχεται στο νου, με αφορμή το δημοσίευμα του γερμανικού Spiegel που αναφέρει ότι η Fraport ζητά από το ελληνικό δημόσιο αποζημίωση 70 εκατομμύρια ευρώ για τις ελλείψεις στα περιφερειακά αεροδρόμια.
Κι αν τώρα κάποιοι πέφτουν από τα… σύννεφα, κάποιοι άλλοι έκρουαν από νωρίς τον κώδωνα του κινδύνου για τα προβλήματα από τη σύμβαση παραχώρησης.
Τα “Χανιώτικα νέα” με δισέλιδο δημοσιευμά τους με προανναγγελία από τη 1η τους σελίδα, στις 25 Ιανουαρίου 2016, παρουσίαζαν βασικά σημεία της σύμβασης παραχώρησης των αεροδρομίων η οποία, σύμφωνα με εκείνο το δημοσίευμα, «εμπεριέχει υπερεξουσίες, συνθήκες που ευνοούν τον αθέμιτο ανταγωνισμό και κίνδυνο για περαιτέρω ζημιά στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στο Ελληνικό Δημόσιο γενικότερα».
Ο τίτλος στο δημοσίευμα των “Χ.ν.” ήταν: “Το Δημόσιο πληρώνει και η Fraport εισπράττει”.
Το διάστημα εκείνο πολλοί οι οποίοι εξέφραζαν την αντίθεσή τους στην εκχώρηση του “Δασκαλογιάννης” και των περιφερειακών αεροδρομίων, κάτω από “αποικιοκρατικούς”, όπως τους χαρακτήριζαν, όρους, αντιμετωπίζονταν ως οι «συνήθεις αντιδρώντες».
Τώρα, φαίνεται ότι ζούμε την αρχή μιας διαμάχης ανάμεσα στη Fraport και το Ελληνικό Δημόσιο, με τη Σύμβαση Παραχώρησης όπως αναφέρει και δημοσίευμα στο thepressproject, να «δίνει άπλετο χώρο για νέες διεκδικήσεις του “επενδυτή” για κρατικό χρήμα».
Και κάτι ακόμα: Η σύμβαση παραχώρησης αποτελείται από 295 σελίδες. Την είχαν διαβάσει οι πολιτικοί πριν την υπογράψουν;


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα