Ο Ιταλός οδηγός της Φόρμουλα 1 Ιβάν Καπέλι κατάφερε να εγκαταλείψει σε 15 από 16 Γκραν Πρι τη σεζόν του 1989. Αλλά η είδηση είναι ότι οδηγούσε ένα από τα δημιουργήματα του Άντριαν Νιούι, τη Leyton House March, για την οποία οι περισσότεροι οδηγοί θα έδιναν το… βασίλειό τους. Εύλογα τώρα, θα σκεφτείτε ότι μπορεί το μονοθέσιο να ήταν ταχύτατο και πολύ καλό από αεροδυναμικής άποψης, ωστόσο, εύθραυστο, αλλά συνέβη κι αυτό: Δύο χρόνια αργότερα εγκατέλειψε σε 12 από τους 14 αγώνες…