Παρασκευή, 26 Απριλίου, 2024

Ο ανταγωνισμός φέρνει εκπτώσεις

Της Γ. Μπάρλα ΑΠΕ-ΜΠΕ
Αθήνα
Με μειωμένες τιμές έως και 50% άνοιξε εφέτος η ´αυλαία´ της περιόδου των εκπτώσεων στον κλάδο πληροφορικής και ήχου – εικόνας, σε μία σαφή προσπάθεια του εμπορικού κόσμου της χώρας να υπερβεί την παρούσα δυσμενή οικονομική συγκυρία.
Μέχρι και τις 28 Φεβρουαρίου, ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τηλεοράσεις, ηλεκτρικές συσκευές, ηχητικά συστήματα και πολλά άλλα προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας γίνονται πιο προσιτά για το πορτοφόλι του καταναλωτή αναπτερώνοντας έτσι τις ελπίδες των επιχειρηματιών του κλάδου για αύξηση των εσόδων τους.
Oπως επισημαίνει ο εμπορικός κόσμος, η κινητικότητα στην αγορά έχει ήδη αυξηθεί, με την έναρξη της εκπτωτικής περιόδου, ενώ οι καλές τιμές και οι προσφορές στα προϊόντα θα ισχύσουν καθόλη τη διάρκεια του χρόνου.
Εκπτώσεις έως και 50%
Το 50% αγγίζουν οι εκπτώσεις στην εταιρεία Ηλεκτρονική, ενώ μειωμένες τιμές σε πάνω από 3.000 προϊόντα πληροφορικής, ψηφιακής τεχνολογίας, τηλεπικοινωνιών και ειδών γραφείου προσφέρει και η εταιρεία Πλαίσιο. Προς αυτή την κατεύθυνση, η επικοινωνία των εταιρειών με το καταναλωτικό κοινό υποστηρίζεται με τη διανομή καταλόγου εκπτώσεων σε όλη την Ελλάδα, με έντονη online επικοινωνία, ειδικά μπάνερ και προωθητική σελίδα στο plaisio.gr, όπως και με ραδιοφωνικά μηνύματα και αναφορές στους μεγαλύτερους σταθμούς της Ελλάδας. Επίσης, τα καταστήματα Πλαίσιο έχουν διακοσμηθεί ανάλογα τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά.
Στα καταστήματα Multirama οι εκπτώσεις κυμαίνονται περίπου στο 40%, ενώ με υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, που αγγίζουν μέχρι και το 50%, οι αλυσίδες Media Markt και Saturn υποδέχθηκαν τις φετινές χειμερινές εκπτώσεις. Σημαντικές εκπτώσεις γίνονται και στα καταστήματα της Κωτσόβολος, ενώ η εταιρεία προσφέρει και web ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.kotsovolos.gr για τις online αγορές.
Εκπτώσεις έως και 40% προσφέρει και το e-shop.gr και οι καταναλωτές μπορούν να επωφεληθούν από τις προνομιακές τιμές, που ισχύουν για πολλές κατηγορίες προϊόντων, όπως laptops και επιτραπέζιους υπολογιστές, hardware, περιφερειακά, αναλώσιμα, προϊόντα ήχου εικόνας, gadgets, παιχνίδια αλλά και είδη κινητής τηλεφωνίας.
Σημάδια αισιοδοξίας
Με τα υψηλά ποσοστά εκπτώσεων αλλά και με τις διευκολύνσεις στον τρόπο πληρωμής, οι επιχειρηματίες του κλάδου αναφέρουν ότι η κίνηση στην αγορά έχει τονωθεί, σε μια περίοδο όπου οι καταναλωτές είναι συγκρατημένοι στα έξοδά τους και αναζητούν τις χαμηλότερες τιμές.
Σχετικά με το θέμα ο Γιώργος Καράμπελας, διευθυντής Μάρκετινγκ, Dixons South East Europe, δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: “Λίγες ημέρες μετά την έναρξη των εκπτώσεων και των προσφορών, που η εταιρεία Κωτσόβολος παρέχει στους καταναλωτές, μπορούμε να μιλήσουμε για θετική κίνηση στην αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Παρακολουθώντας σταδιακά τις ολοένα και αυξανόμενες πωλήσεις στην περίοδο των εκπτώσεων, θα λέγαμε με σιγουριά ότι οι καταναλωτές έχουν δείξει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις χειμερινές προσφορές, συγκριτικά με αυτές που ίσχυαν την εορταστική περίοδο”, ενώ συμπληρώνει: “Εμείς συνεχίζουμε και φέτος στις εκπτώσεις να παρέχουμε στον καταναλωτή πολύ χαμηλές τιμές σε όλη τη μεγάλη γκάμα των προϊόντων, που διαθέτουμε και πολλαπλούς τρόπους πληρωμής διευκολύνοντάς τον έτσι ακόμα περισσότερο, ειδικά σε αυτές τις δυσμενείς οικονομικά εποχές. Η περίοδος των εκπτώσεων μας δίνει μια επιπλέον ευκαιρία να αποδείξουμε ότι πραγματικά θέλουμε και μπορούμε να σταθούμε αντάξια δίπλα στον καταναλωτή.
Από την πλευρά του, ο Τάκης Κόκκαλης, Εμπορικός Διευθυντής της Ηλεκτρονικής, δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: “Η Ηλεκτρονική προχωρά στις μεγαλύτερες δυνατές εκπτώσεις, παρέχοντας μάλιστα σημαντικές διευκολύνσεις στο καταναλωτικό κοινό, όσον αφορά τους τρόπους πληρωμής. Η παρουσία μας στην ελληνική αγορά ξεπερνά ήδη τις 6 δεκαετίες και τώρα περισσότερο από ποτέ αισθανόμαστε την ανάγκη να στηρίξουμε την ελληνική οικογένεια”.
Ανταπόκριση καταναλωτών
Το έντονο ενδιαφέρον, που έχουν δείξει οι καταναλωτές, στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα, που έχει μεσολαβήσει, από την έναρξη των εκπτώσεων, επισημαίνει και ο Πέτερ Λάιστεν, Country Manager και διευθύνων σύμβουλος της Media Saturn Ελλάδος, στις δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, αναφορικά με τις εκπτώσεις.
Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Συμεών Μαυροειδή, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του e-shop.gr, την περίοδο των εκπτώσεων παρουσιάζεται αυξημένη κινητικότητα και ενίσχυση των πωλήσεων, ενώ διευκρινίζει ότι: “Αυτό συμβαίνει, ειδικά, στις μέρες μας, όπου, λόγω των ιδιαίτερων οικονομικών συνθηκών, η αναζήτηση της ´καλής προσφοράς´ είναι προτεραιότητα των περισσότερων καταναλωτών και για τον λόγο αυτό, το ενδιαφέρον τις ημέρες αυτές κορυφώνεται”.
Χαμηλές τιμές και μετά τις εκπτώσεις
Ωστόσο, πέρα από τις μειώσεις των τιμών, κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου, η στρατηγική των εταιρειών ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών ειδών βασίζεται στη λογική των χαμηλών τιμών όλο τον χρόνο. Αρκετές είναι οι εταιρείες, που θα προσφέρουν οικονομικές λύσεις και μετά την εκπτωτική περίοδο στηρίζοντας τον Έλληνα καταναλωτή στη δύσκολη αυτή οικονομική συγκυρία, που βρίσκεται η χώρα.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελούν τα Media Saturn. Ο κ. Λάιστεν δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ: “Οι ανταγωνιστικές τιμές στο σύνολο των προϊόντων, που διαθέτουμε, βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της Media Saturn. Η πάγια επιλογή μας να συγκρατούμε τις τιμές στα καταστήματα Media Markt και Saturn στα χαμηλότερα επίπεδα, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου, χωρίς να διαπραγματευόμαστε ποτέ την ποιότητα των υπηρεσιών μας, έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση των απωλειών, εν μέσω κρίσης. Η παρούσα εκπτωτική περίοδος αποτέλεσε για εμάς μια ακόμα ευκαιρία να εντείνουμε περισσότερο αυτή την προσπάθειά μας, δίνοντας μεγαλύτερη αξία στα χρήματα των καταναλωτών. Ωστόσο -και μετά τη λήξη των εκπτώσεων- τα καταστήματα της Media Markt και Saturn θα συνεχίσουν να βρίσκονται στο πλάι του Έλληνα καταναλωτή, διαθέτοντας τις πλέον οικονομικές προσφορές, καθόλη τη διάρκεια του χρόνου”.
Ειδικές προσφορές σε επιλεγμένα προϊόντα ανακοινώνονται κάθε Κυριακή στο e-shop.gr και συγκεκριμένα στην ειδική ιστοσελίδα προσφορών crazysundays.gr και ισχύουν μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων ή στο τέλος της εβδομάδας, όπου και ανανεώνονται. Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Σ. Μαυροειδής, η στρατηγική της e-shop.gr βασίζεται στη λογική του EDLP (every day low prices), δηλαδή στη διατήρηση χαμηλών τιμών σε μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, ολόκληρο τον χρόνο, ενώ ο ίδιος τονίζει: “Κινούμαστε πάντα, με γνώμονα το μέγιστο δυνατό όφελος για τον καταναλωτή μένοντας όσο το δυνατόν ανεπηρέαστοι από εξωγενείς παράγοντες. Δεδομένου ότι η παροχή εναλλακτικών λύσεων σε ανταγωνιστικές τιμές είναι βασικό κομμάτι της στρατηγικής μας, οι χαμηλές τιμές είναι κάτι που θα συνεχιστεί στην e-shop.gr και μετά το πέρας των εποχικών εκπτώσεων”.
Το ίδιο ισχύει και για την Κωτσόβολος καθώς, όπως υπογραμμίζει ο κ. Γ. Καράμπελας, οι προσφορές δεν σταματάνε ποτέ να ισχύουν στα καταστήματα της εταιρείας.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα