Κυριακή, 5 Δεκεμβρίου, 2021

Βολές κατά πολιτικών για την εκχώρηση των αεροδρομίων

Για «δειλούς Έλληνες πολιτικούς» , «κοροϊδία» από πλευράς Fraport και «συμφωνία παραχώρησης μαϊμού» μίλησε χρησιμοποιώντας σκληρό λεξιλόγιο χθες από τα Χανιά ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας κ. Βασίλης Αλεβιζόπουλος.

O κ. Αλεβιζόπουλος στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, συνεχάρη την «Πρωτοβουλία Πολιτών» για τη διαρκή προσπάθεια που κάνει να αποτρέψει την πώληση του αεροδρομίου Χανίων και τόνισε πολλές φορές ότι «τίποτα ακόμα δεν έχει κριθεί.» Παράλληλα συναντήθηκε με τον αντιπεριφερειάρχη Απ. Βουλγαράκη, τον δήμαρχο Χανίων Τ. Βάμβουκα και τους εργαζόμενους στο αεροδρόμιο Χανίων.
Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ επισήμανε πως την ερχόμενη εβδομάδα καταθέτει μήνυση για απάτη όλων των εμπλεκόμενων στην παραχώρηση των 14 αεροδρομίων στη Fraport, επιρρίπτοντας ευθύνες στις κυβερνήσεις Σαμαρά-Βενιζέλου και Τσίπρα- Καμμένου και σε όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα πλην ΚΚΕ για τη στάση τους.
Παράλληλα θα γίνει προσφυγή στο δικαστήριο ανθρωπίνων δικαιωμάτων σε βάρος του ΣτΕ καθώς «αρνήθηκε να δικάσει το αίτημα φορέων από όλη τη χώρα για το ζήτημα της παραχώρησης με πρόσχημα ότι δεν έχει διοικητική εκτελεστική πράξη. Ζητάμε την επαναφορά και εκδίκαση εκ της αρχής της υπόθεσης» τόνισε ο κ. Αλεβιζόπουλος. Την ίδια στιγμή εκκρεμεί η προσφυγή στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε.
«Πρόκειται για ξεπούλημα δημόσιας περιουσίας από «δειλούς» πολιτικούς. Για «ψευτο-ιδιωτικοποιήσεις πίσω από τις οποίες βρίσκεται η αρπαγή της δημόσιας περιουσίας και ενός μεγάλου εσόδου, της μεγάλης βιομηχανίας που έχει η χώρα, του τουρισμού. Δεν πρόκειται ούτε για επένδυση, ούτε θα δημιουργήσει θέσεις εργασίας» έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ αναφερόμενος στην παραχώρηση των 14 αεροδρομίων.

«ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ
Η FRAPORT»
Δίνοντας μερικά στοιχεία για τους λόγους που συνεχίζεται η αντίδραση στην παραχώρηση ο κ. Αλεβιζόπουλος σημείωσε:
• «Η Fraport δεν έχει την ικανότητα να μπει αύριο το πρωί και να λειτουργήσει τα 14 αεροδρόμια. Είναι ένα δύσκολο εγχείρημα η διαχείριση των αεροδρομίων. Είχαν πει ότι θα τα αναλάβουν το Νοέμβριο του 2016. Ήταν ένα ξεκάθαρο ψέμα από τη στιγμή που το Νοέμβριο δεν είχαν κάνει ούτε μια πρόσληψη!».
• «Θεώρησαν ότι την 1η Φεβρουαρίου θα αναλάβουν τα αεροδρόμια. Αυτό δείχνει την επικινδυνότητα και τη προχειρότητα τους. Γιατί σε διάστημα λίγων μηνών από τον Δεκέμβριο που έκαναν την πρόσληψη των 160 ατόμων -ας τα πούμε στελέχη – πότε θα προλάβουν να τα εκπαιδεύσουν τη στιγμή που το αεροδρόμια είναι σε λειτουργία ; Αυτά τα 160 ανειδίκευτα άτομα είναι ικανά να αναλάβουν την λειτουργιά των αεροδρομίων; Σας δηλώνω ανεπιφύλακτα ότι η Fraport μέσα στο 2017 δεν πρόκειται να μπει στα αεροδρόμια γιατί είναι ανέτοιμη!».

«ΧΩΡΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ»
• «Τα οικονομικά. Έχει χρήματα η Fraport; Είναι μια μεγάλη Γερμανική εταιρεία αλλά έχει και αυτή τις δυσκολίες της, όπως έχουν πολλές εταιρείες σε όλο τον κόσμο. Το τραπεζικό σύστημα έχει πρόβλημα, το ίδιο και οι Γερμανικές τράπεζες. Δεν μπορεί να πάρει χρήματα από τις Γερμανικές τράπεζες για να δώσει το 1,2 δις στο ελληνικό δημόσιο. Και πριν από ένα μήνα ο οικονομικός διευθυντής της Fraport είπε ότι «εμείς θέλουμε να δώσουμε τα χρήματα αλλά οι Ελληνικές τράπεζες δεν μας δανείζουν». Δεν κατάλαβα; Οι Ελληνικές τράπεζες που τις πλήρωσε ο ελληνικός λαός και θα τις πληρώνουν τα παιδιά και τα εγγόνια μας θα δώσουν δάνεια στη Fraport για να αγοράσει τα ελληνικά αεροδρόμια; Είναι απαράδεκτο, μόνο που το προτείνουν. Ας πάρουν δάνεια από τις Γερμανικές τράπεζες».
• «Μιλάνε για επένδυση τη στιγμή που το ελληνικό δημόσιο, με δικά του χρήματα, με πόρους της ΥΠΑ, το Γ΄ΚΠΣ και το ΕΣΠΑ έχει πραγματοποιήσει έργα πάνω από 1,2 δις τα τελευταία χρόνια και αυτή τη στιγμή εκτελούνται έργα σε Χανιά, Θεσσαλονίκη, Σκιάθο ύψους 300 εκ. ευρώ. Τι επένδυση θα κάνει η Fraport;».
• Ετοιμάζονται «αυξήσεις στα τέλη των επιβατών, με τα χρήματα των οποίων η Fraport σχεδιάζει να πληρώσει για την παραχώρηση των αεροδρομίων. Δηλαδή οι επιβάτες θα επιβαρυνθούν με αύξηση τελών από τα 12 ευρώ στα 14 αρχικά και στα 20 στη συνέχεια, με διατήρηση του «Σπατόσημου». Την ίδια στιγμή για λίγα εκατομμύρια ευρώ το ελληνικό δημόσιο δίνει στη Fraport πυροσβέστες, στρατιωτικούς, ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό!».
Από τη μεριά της «Πρωτοβουλίας Πολιτών» τονίσθηκε ότι πήραν διαβεβαιώσεις ότι τόσο η Π.Ε. θα συνεχίσει τις προσπάθειες της να αποτραπεί η εκποίηση, ενώ και στο Δήμο Χανίων το θέμα θα τεθεί εκ νέου στο Δημοτικό Συμβούλιο.

 

Aκύρωση ζητάει ο Ν. Χουντής
Την ακύρωση της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προτείνει με τροπολογία ο ευρωβουλευτής της Λαϊκής Ενότητας, Νίκος Χουντής, στην Ολομέλεια του Ευρωκοινοβουλίου.
Με πρωτοβουλία του ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας, Νίκου Χουντή, και την υποστήριξη της Ευρωομάδας της Αριστεράς (GUE/NGL), κατατέθηκε προς ψήφιση στην Ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, τροπολογία που ζητά την ακύρωση της σύμβασης παραχώρησης των 14 κερδοφόρων περιφερειακών αεροδρομίων της Ελλάδας.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα