Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν 68% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα

Μια νέα μελέτη για τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα επιβατικά οχήματα δείχνει ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι λιγότερα ρυπογόνα από τα συμβατικά που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης. Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μεσαίου μεγέθους έχει 60%-68% χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με τη δημοσιευμένη μελέτη του Διεθνούς Συμβουλίου για τις μεταφορές.

Η ολοκληρωμένη μελέτη συγκρίνει τις εκπομπές άνθρακα καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας όλων των τύπων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Κίνα και την Ινδία. Βάση αυτής, στην Ευρώπη οι εκπομπές ρύπων είναι 66%-69% χαμηλότερες από ένα παρόμοιο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο. Στις ΗΠΑ, αυτό το εύρος είναι 60%-68%, στην Κίνα είναι 37%-45% και στην Ινδία είναι 19%-34%. Αν υποθέσουμε ότι αυτές οι περιοχές θα εφαρμόσουν προγράμματα μείωσης των ρύπων, τότε το 2030 αναμένεται να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο η διαφορά των εκπομπών ρύπων μεταξύ ηλεκτρικών και συμβατικών αυτοκινήτων.

Επιπλέον, καθώς η ηλεκτρική ενέργεια θα παράγεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε αυτή η διαφορά θα μεγαλώνει περισσότερο υπέρ των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το ίδιο συμβαίνει και με τα αυτοκίνητα με κυψέλες υδρογόνου, όπου σήμερα οι εκπομπές ρύπων είναι μειωμένοι κατά 26%-40% σε σχέση με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης. Αν το υδρογόνο επίσης παραχθεί από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τότε η διαφορά αναμένεται να φθάσει στο 76%-80%.

Η συγκεκριμένη ανάλυση τονίζει ότι δεν υπάρχει μέλλον για τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, εάν θέλουμε πραγματικά να απαλλαγούμε από τον άνθρακα. Ακόμη και αν χρησιμοποιηθούν βιοκαύσιμα, τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα συνεχίσουν να είναι πιο ρυπογόνα από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ενώ επισημαίνεται ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης θα πρέπει να καταργηθούν σταδιακά στο χρονικό διάστημα 2030-2035.

Τα λεπτομερή ευρήματα της μελέτης αναφέρουν ότι μόνο με τα ηλεκτρικά οχήματα και τα οχήματα κυψελών καυσίμου που θα τροφοδοτούνται από ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας μπορούν να επιτευχθεί μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, πιάνοντας τον στόχο της Συμφωνίας των Παρισίων.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Η δήμαρχος Γαύδου Λίλιαν Στεφανάκη γράφει για τα γεγονότα με κατασκηνωτές

Το τελευταίο διάστημα το νησί μας βρέθηκε στο επίκεντρο της δημοσιότητας, δυστυχώς όχι για τα υπαρκτά προβλήματα που χρήζουν την αρωγή της Πολιτείας, αλλά...

Πόσο… ισόβια είναι τα ισόβια;

Όταν ακούμε για «ποινή ισόβιας κάθειρξης» θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι πρόκειται επί της ουσίας για ποινή κάθειρξης 16 ετών που είναι και η...

Ομόφωνα ένοχοι οι δύο κατηγορούμενοι για τον μαρτυρικό θάνατο της Ελένης Τοπαλούδη

Ομόφωνα ένοχοι, σύμφωνα με την κατηγορία, κρίθηκαν από το Μικτού Ορκωτό Εφετείο οι δύο υπαίτιοι για τη δολοφονία και τον βιασμό της φοιτήτριας Ελένης...

Εγκαίνια ιστορικού χώρου για τη Μάχη της Κρήτης στο Μάλεμε (φωτ.)

Τα εγκαίνια του Χώρου Ιστορικών Εκθεμάτων: “Ιστορικός Χώρος Μνήμης Μάλεμε για τη Μάχη της Κρήτης 1941” πραγματοποιήθηκαν το μεσημέρι της Παρασκευής από την 115...

Βιολογικές φράουλες στα Χανιά

Mια θέση στις προτιμήσεις και στο τραπέζι του καταναλωτή διεκδικεί η xανιώτικη υπαίθρια βιολογική φράουλα που παρά τις δυσκολίες συνεχίζει να παράγεται τα τελευταία...

“Άφαντο” το κρητικό μέλι από τα ξενοδοχεία

Εκτός των ξενοδοχείων παραμένει το τοπικό μέλι, ένα θέμα που απασχολεί έντονα τους μελισσοκόμους. Είναι χαρακτηριστικό πως οι ποσότητες που διακινούνται στην τουριστική ζώνη...

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα