Συγγνώμη ζητά ο Δήμος Χανίων από τον συμπολίτη μας που έχασε το κοινωνικό του επίδομα επειδή ο φάκελός του καθυστέρησε να διεκπεραιωθεί για διάστημα που έφτανε τις 49 ημέρες. Μάλιστα λήφθηκαν και διοικητικά μέτρα ώστε να μην επαναλειφθεί το γεγονός.
Απαντώντας στο χθεσινό δημοσίευμα των “Χ.ν.” που ανέδειξε την περίπτωση, ο δήμος Χανίων αναφέρει σε επιστολή του:
«Σχετικά με το χθεσινό (13/9/2017) δημοσίευμα στην εφημερίδα σας με τίτλο «Ιστορίες Γραφειοκρατικής Τρέλας» επισημαίνονται τα εξής:
Η Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου Χανίων καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες, με μόλις 4 άτομα προσωπικό, προκειμένου να ολοκληρώσει χιλιάδες αιτήματα πολιτών όλου του νομού Χανίων για αντίστοιχα και άλλα επιδόματα. Η ευαισθησία των υπαλλήλων του Δήμου μας, ειδικά στην αντιμετώπιση συνανθρώπων μας που αντιμετωπίζουν προβλήματα υγείας, είναι δεδομένη και δοκιμασμένη.
Ο δικαιούχος του επιδόματος έχει δίκιο να διαμαρτύρεται καθώς μετά από έρευνα που διεξήγαμε, εντοπίστηκε πράγματι καθυστέρηση στην διεκπεραίωση του φακέλου του. Η εν λόγω καθυστέρηση αποτελεί εξαίρεση κι όχι κανόνα, παρόλα αυτά οφείλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τον πολίτη για την ταλαιπωρία που υπέστη.
Οφείλουμε τέλος να τονίσουμε ότι έγιναν οι απαραίτητες παρατηρήσεις στην Υπηρεσία ενώ έχουν ήδη ληφθεί και διοικητικά μέτρα προκειμένου να αποφευχθούν, κατά το δυνατόν, ανάλογα περιστατικά στο μέλλον»