Μουσείο Τυπογραφείας

Ιστορίες γραφειοκρατικής τρέλας στον Δήμο Χανίων

Δικαιούχους έχασε το επίδομά του επειδή για 49 ήμερες ένα χαρτί δεν πήγαινε από το ένα γραφείο στο άλλο!

DIMOSXANIONΟ παραλογισμός της ελληνικής γραφειοκρατίας αποτυπώνεται σε όλο του το… μεγαλείο, στην περίπτωση συμπολίτη μας ο οποίος έχασε το επίδομα πρόνοιας επειδή οι υπηρεσίες του Δήμου δεν κατάφεραν να στείλουν ένα χαρτί από το ένα γραφείο στο άλλο σε διάστημα 49 ημερών!

Όπως καταγγέλλει στα “Χ.ν.” ο συμπολίτης μας, είναι δικαιούχος επιδόματος για αιμολυτική αναιμία. Η γνωμάτευση του έληγε στις 30 Ιουνίου και από τις 20 Απριλίου είχε κάνει τι σχετικές διαδικασίες για να περάσει από την επιτροπή του Κέντρου Πιστοποίησης Αναπηρίας (ΚΕ.ΠΑ.). «Τότε είχα ενημερώσει άμεσα, τη Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου Χανίων κοινοποιώντας τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησής μου και το ΚΕ.Π.Α. και σε συνεννόηση με την υπάλληλο, έμεινα ήσυχος ότι μόλις έφερνα την νέα γνωμάτευση θα έβγαινε και η νέα απόφαση για το επίδομά μου» εξιστορεί στα “Χ.ν.”. Φτάνουμε λοιπόν στις 7 Ιουλίου όπου περνά από την επιτροπή και στις 24 Ιουλίου φτάνει η γνωμάτευση στα χέρια του.

«Αυθημερόν την καταθέτω Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας του Δήμου με απλή αίτηση στο πρωτόκολλο καθ΄υπόδειξη του υπαλλήλου», αναφέρει ο συμπολίτης μας, ο ο οποίος χθες πήγε να πάρει το επίδομά του καθώς ο Δήμος Χανίων είχε ανακοινώσει ότι στις 12 Σεπτεμβρίου θα γινόταν η καταβολή. Έκπληκτος διαπίστωσε ότι χρήματα δεν είχαν μπει και αμέσως πήγε στον Δήμο για να ρωτήσει τι έχει συμβεί. «Η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι στα χέρια της δεν είχε φτάσει το χαρτί που είχα καταθέσει στις 24 Ιουλίου. Μου είπε δηλαδή, ότι για 49 μέρες δεν μπορούσαν να μεταφέρουν από το ένα γραφείο στο άλλο ένα απλό χαρτί!» τονίζει εξοργισμένος, σημειώνοντας πως «όταν ρώτησα γιατί δεν με φώναξαν να τους μεταφέρω εγώ το χαρτί αν ήταν τόσο δύσκολο, με παρέπεμψαν στον αρμόδιο για τα παράπονά μου».

Ο συμπολίτης μας αναφέρει ότι «η ταλαιπωρία με τα επιδόματα είναι πρωτοφανής, ενώ πολλοί συνάνθρωποί μας αντιμετωπίζονται με απάθεια. Δεν είναι δυνατόν να μου λένε ότι δεν… τρέχει τίποτα και θα πάρω αναδρομικά τον Νοέμβρη το επίδομά μου. Είναι τόσοι άνθρωποι που βασίζονται σε αυτό το επίδομα και δεν γίνεται να περνάνε όλα αυτά στο “ντούκου”».

Το κερασάκι στην τούρτα δε, ήταν ότι όταν χθες απαίτησε να του τυπωθεί αντίγραφό από τη γνωμάτευση που είχε καταθέσει στις 24 Ιουλίου, αυτό έγινε άμεσα μέσα από τον υπολογιστή στη Δ/νση Κοινωνικής Προστασίας. «Αναρωτιέμαι πώς μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ένα χαρτί για να το τυπώσουν από τον υπολογιστή τους, αλλά την ίδια ώρα ισχυρίζονται ότι δεν το έχουν λάβει ποτέ από το διπλανό γραφείο», επισημαίνει ο συμπολίτης μας. Σε περιπτώσεις όπως αυτές άραγε, πού θα αποδώσει ο Δήμος Χανίων την ταλαιπωρία των πολιτών; Στην έλλειψη προσωπικού; Δεν αρκεί μάλλον αυτή η δικαιολογία. Για έλλειψη συντονισμού μιλάμε ή μάλλον για έλλειψη φιλότιμου.

Δανός
Chania Bank

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.