Σάββατο, 16 Οκτωβρίου, 2021

Οι αλλαγές να είναι λειτουργικές

Στην επικαιρότητα τις τελευταίες ημέρες τα σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας και οι αλλαγές που σχεδιάζονται στο κέντρο των Χανίων.
Αλλαγές που έχουν ως αφετηρία τη δημοτική αρχή επί θητείας Τάσου Βάμβουκα στο δημαρχιακό θώκο και τώρα διαμορφώνονται από τη νυν δημοτική αρχή.
Ο σχεδιασμός προβλέπει μονοδρομήσεις, περισσότερους ποδηλατόδρομους, διαπλάτυνση πεζοδρομίων, πάρκινγκ στις εισόδους της πόλης και διαφορετική προσέγγιση των δημόσιων συγκοινωνιών για τη μετακίνηση του κόσμου που θα παρκάρει στον Κλαδισό, στη Σούδα κ.α. και ο στόχος είναι λιγότερα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης.
Οι αλλαγές αυτές, έστω θεωρητικά, φαίνονται καλές καθώς μετατρέπουν τα Χανιά σε μια σύγχρονη πόλη. Και χρειάζονται φυσικά αλλαγές που θα βελτιώσουν την ποιότητα ζωής στην πόλη, χρειάζονται μεγαλύτερα και καλύτερα πεζοδρόμια, χρειάζεται να γίνουν αρκετά.
Ωστόσο, εγείρονται ορισμένα εύλογα ερωτήματα: Τι πρόβλεψη υπάρχει για τα αυτοκίνητα στο κέντρο της πόλης; Τι θα γίνει το καλοκαίρι με το πλήθος επισκεπτών που αναζητά μια θέση κοντά στην παλιά πόλη και δεν βρίσκει λόγω της έλλειψης θέσεων στάθμευσης; Θα μειωθούν και άλλο οι θέσεις στάθμευσης στο κέντρο των Χανίων εν όψει αυτού του σχεδιασμού; Ήδη έχουν μειωθεί με τον καθορισμό θέσεων για τα λεωφορεία.
Σε τελική ανάλυση, για να έχουν επιτυχία οι όποιες αλλαγές δεν μπορεί να μένουν στην… εικόνα αλλά και να εξυπηρετούν κατοίκους και επισκέπτες.
Διαφορετικά, μπορεί να γυρίσουν “μπούμερανγκ”…

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα

Μόνιμες στήλες