Κυριακή, 14 Απριλίου, 2024

Λιχουδομαγικά: Χανιώτικη Μπουγάτσα

Όλοι μας λατρεύουμε την τυρένια εκδοχή της μπουγάτσας που παραδοσιακά σερβίρεται στην πόλη μας σκέτη ή με πασπαλισμένη ζάχαρη! Πόσοι από εμάς ξέρουμε όμως να τη φτιάχνουμε στο σπίτι και πώς θα μπορούσαμε να την κάνουμε λίγο πιο υγιεινή; Σε αυτή τη συνταγή μοιράζομαι μαζί σας τα μυστικά που έμαθα από τη μητέρα μου για εύκολη και υγιεινή σπιτική μπουγάτσα! Προσωπικά τη βάζω στην κατάψυξη και την ψήνω τα Κυριακάτικα πρωινά!

Συνταγή:

ΥΛΙΚΑ
• 500 γρ μυζήθρα γλυκιά
• 290 γρ /(1 ποτήρι) γάλα
• 40 γρ / 3 κ.Σ. αλεύρι ή κορν φλάουερ
• 12 φύλλα κρούστας (μία συσκευασία)
• λάδι με ήπια γεύση (ραφινέ, ηλιέλαιο κτλ)

✓ Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύουμε το τυρί, με το γάλα και το αλεύρι μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
✓ Λαδώνουμε 3 φύλλα, τοποθετούμε το 1/4 της γέμισης στο κέντρο και ύστερα διπλώνουμε για να σχηματίσουμε μια μπουγάτσα.
✓ Για το δίπλωμα μπορείτε να δείτε το βίντεο με τις οδηγίες αν σκανάρετε με το κινητό το QR code που σας δίνω εδώ.
✓ Φυλάσσουμε στην κατάψυξη ή ψήνουμε επί τόπου, έχοντας λαδώσει λίγο το
πάνω φύλλο, στους 180οC για 20΄.
✓ Για έξτρα βιο-ρύθμιση σερβίρουμε με ξυλιτόλη αντί για ζάχαρη και προσθέτουμε μερικά φρούτα της αρεσκείας μας (προσωπικά αγαπώ κράνμπερι).

Play time: Στα παιδιά αρέσει πολύ το μέτρημα και ανακάτεμα! Αφήστε τα να σας βοηθήσουν κι αν δυσκολεύονται μπορείτε να τους ζητήσετε να σας κρατούν τον καρπό όσο ανακατεύετε εσείς. Δείξτε τους πώς να λαθώνουν τα φύλλα, βάλτε μαζί το ένα πάνω από τα άλλο και διπλώστε τις μεριές παρέα! Πάρτε το χρόνο σας γιατί τώρα πέρα από μπουγάτσα φτιάχνετε και ωραίες αναμνήσεις!

Tip: Η ξυλιτόλη είναι ένα θαυμάσιο φυσικό υποκατάστατο ζάχαρης που προέρχεται από τους χυμούς του δέντρου της Σημύδας. Έχει λευκή κρυσταλλική μορφή και μπορούμε να το βρούμε στα μαγαζιά με υγιεινά τρόφιμα. Το ωραίο με αυτό το υποκατάστατο είναι πως δεν πικρίζει και έχει ίδιας έντασης γλυκύτητα με τη ζάχαρη. Βάλτε το σε αναλογία αντικατάστασης 1:1 με τη ζάχαρη στον καφέ, το τσάι και τα γλυκά σας. Εξαιρετική λύση για διατροφή σε χαμηλό γλυκαιμικό φορτίο (αδυνάτισμα, διαβήτης κτλ) που δεν στερείται της απόλαυσης από τη γλυκιά γεύση

* Η Γκλόρια Κωνσταντουδάκη είναι Βιολόγος – Health Coach, Eating Disorders survivor και Δημιουργός της BodyLove προσέγγισης στη διατροφή. Στην εργασία της εστιάζει στην καταπολέμηση των διατροφικών διαταραχών και στον ελεύθερο χρόνο της πειραματίζεται με συνταγές. Μάθετε περισσότερα για την προσέγγισή της στο bodylove.gr και στα social.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα