Το κεντρικό στοίχημα που πρέπει να κερδίσει η Κρήτη -εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου- είναι ο συγκερασμός της ασφάλειας με την απόλαυση.
Και επειδή συνήθως οι θερινές απολαύσεις έχουν μια τάση αποχαλίνωσης, πρέπει όλοι να είμαστε εγκρατείς και να υπερασπιστούμε την ατομική συνειδητοποίηση με την κοινωνική ευθύνη.
Ποιος θα το περίμενε ότι η Κρήτη -ναυαρχίδα του Τουρισμού στην Ελλάδα- θα αντιμετώπιζε τέτοια ιστορικά διλήμματα;
Από τη μια το θεσπέσιο ελληνικό καλοκαίρι υπό την σκιά της πανδημίας και από την άλλη το εθνικό στοίχημα της οικονομικής ανάκαμψης με τα έσοδα από τον Τουρισμό.
Πραγματικά η Κρήτη, τα νησιά του Αιγαίου, η Ελλάδα ολόκληρη βρίσκεται στην κορύφωση μιας ιστορικής πρόκλησης που τείνει να αναθεωρήσει παγιωμένες οικονομικές πρακτικές και κοινωνικές συμπεριφορές.
Διότι το καλοκαίρι είναι στο DNA του Έλληνα, ως μια φυγή στο εξωτικό.
Είναι τέτοιας κλίμακας οι βιωμένες συμπεριφορές του ελληνικού θέρους, των ξένων επισκεπτών αλλά και των ντόπιων Κρητικών που πρέπει όλοι να επαγρυπνούν.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.