Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Κόμματα, διαφήμιση και μοντέρνοι τρόποι έκφρασης

ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ των τριών παρατάξεων (ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ), δεν αφήνουν τόπο για τόπο, νησί για νησί που δεν επισκέπτονται προσπαθώντας να πείσουν τον κόσμο να βγει από το καβούκι του ή να μη πάει στη… παραλία την ημέρα των δεύτερων εκλογών (25/6).

Η ΑΠΕΙΛΗ της αποχής επικρέμαται πάνω από όλους. ‘Ομως, οι ψηφοφόροι μάλλον είναι εκ των προτέρων αποφασιμένοι: ή να ψηφίσουν εκείνη την ημέρα ή ότι δεν αξίζει τον κόπο να χαλάσουν την ημέρα τους. Ο εφησυχασμός ότι τα πάντα κρίθηκαν στις πρώτες εκλογές και επομένως οι δεύτερες θα είναι “μια από τα ίδια” με ελάχιστες αποκλίσεις, τείνει να κυριαρχήσει στην ατμόσφαιρα.

Η ΜΕΧΡΙ την 21η Μαΐου εκλογική αναμέτρηση μέσω διαφημίσεων, spots και βίντεο (ΤικΤοκ) είχε τα εξής χαρακτηριστικά, αφού η αναλογική και η ψηφιακή έκφραση των κομμάτων στις εκλογές κατανεμήθηκε ως εξής:
• ένα 75% έγινε με ψηφιακή διαφήμιση, γιατί οι αρχηγοί των κομμάτων υπολόγισαν τον όγκο των followers και των likes στο διαδίκτυο, ως μια νέα πραγματικότητα. Αλλά, η μεγαλύτερη εκλογική απάτη, αυτή της κας Έλενας Ακρίτα που “πίστεψε” πως τα 270.000 likes που είχε ως υποψήφια του ΣΥΡΙΖΑ, θα ήταν και πραγματικοί ψήφοι, ανέτρεψε αυτό το όνειρο!
• Το… μηδενικό αποτέλεσμα στην κάλπη έκανε να συνέλθουν άπαντες.
• Το υπολοιπο 25% της κομματικής προεκλογικής διαφήμισης μοιράστηκε στα έντυπα ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, ένθετα, φυλλάδια, προσημειωμένα(!) ψηφοδέλτια, επίσκεψη στα σπίτια κ.λπ.
Έχουμε, λοιπόν, και σ’ αυτόν τον τομέα μια ριζική ανακατάταξη του τρόπου της προεκλογικής παρουσίας των κομμάτων. Ο κόσμος δεν “μασάει” εικόνες και λόγια του σωρού. Ο κόσμος θέλει προγράμματα, εφικτή πολιτική, στρατηγική επιτυχίας, σταθερές απόψεις, ηγεσία.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα