Δευτέρα, 2 Αυγούστου, 2021

«10ο Concours d’ Elegance 2013»

Η ΦΙΛΠΑ, ένα από τα πρώτα μέλη της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων – FIVA (Fédération Internationale des Véhicules Anciens) που έχει συμβάλει ουσιαστικά και θεσμικά στη διάσωση χιλιάδων Ιστορικών Οχημάτων, διοργανώνει το «10ο Concours d’Elegance 2013», γνωστό σαν «καλλιστεία» παλαιών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών. Η ημερήσια αυτή «στατική» εκδήλωση, που διοργανώνεται σε συνεργασία με την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσυκλέτας, θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 20 Οκτωβρίου από τις 9 π.μ. μέχρι τις 3 μ.μ. στη Mαρίνα Φλοίσβου. Η διοργάνωση έχει ενταχθεί στο διεθνές ημερολόγιο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Παλαιών Αυτοκινήτων-FIVA. Ειδικά για φέτος, το «10ο Concours d’Elegance 2013» επικεντρώνει το ενδιαφέρον στο έργο του ιδρυτή των Jaguar Cars, Sir William Lyons (Class J) καθώς και στον εορτασμό της 50ης επετείου του δημοφιλούς μοντέλου Porsche 911 (Class P).Επιπλέον και με αφορμή τον εορτασμό της συμπλήρωσης 10 ετών του θεσμού των «καλλιστείων» της ΦΙΛΠΑ, θα προσκληθούν να συμμετάσχουν όλοι οι νικητές των προηγούμενων καλλιστείων, τα αυτοκίνητα των οποίων θα κριθούν τιμητικά από τους συμμετέχοντες. Το αυτοκίνητο που θα αναδειχθεί ως το καλύτερο των παρελθόντων 9 ετών θα παραλάβει το βραβείο «Best of the Past». Τα οχήματα θα βραβευθούν από επιτροπή κριτών ανάλογα με το κάλλος τους, την ποιότητα της συντήρησης που έχει υποστεί κάθε όχημα ξεχωριστά καθώς και τις εργασίες για την πλήρη αποκατάστασή τους. Για πρώτη φορά μάλιστα, έχουν προσκληθεί ως επίτιμοι κριτές προσωπικότητες από το εξωτερικό όπως οι κ. Carlo Otto Brambilla, γραμματέας Κριτών του Concours Villa d’Este και δημοσιογράφος, ο Dott. Stefano Pasini, συγγραφέας, συλλέκτης και κριτής διεθνών διοργανώσεων και ο Αλέξανδρος Λιώκης, μέλος του σχεδιαστικού τμήματος της Maserati. Με την υποστήριξη της Μαρίνας Φλοίσβου, δίνεται η ευκαιρία στους επισκέπτες να γνωρίσουν την ιστορία της αυτοκίνησης σε μια εκδήλωση με σπάνια οχήματα που θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τα μέλη, αλλά και το ευρύ κοινό που αναμένεται να επισκεφθεί τη μαρίνα τη συγκεκριμένη ημέρα. Η εκδήλωση «10ο Concours d’Elegance 2013» έχει και φέτος τη στήριξη πολλών χορηγών και υποστηρικτών, οι οποίοι επιπλέον θα προσφέρουν στους θεατές προϊόντα και δώρα, ενώ ετοιμάζουν εκπλήξεις και δραστηριότητες για όσους παραβρεθούν στην εκδήλωση της 20ης Οκτωβρίου.

RallyTo 35o Ράλι Κρήτης στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα
Στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλι θα προσμετρήσει το 35ο Ράλι Κρήτης, μετά από απόφαση της Επιτροπής Αγώνων της ΟΜΑΕ. Η απόφαση αυτή πάρθηκε μετά και από την ανακοίνωση του Α.Ο.Π. για τη ματαίωση του 37ου Ράλι  Αχαιός, ενώ να θυμίσουμε ότι και τον Μάιο είχε ματαιωθεί το 34ο Ράλι Κένταυρος, που θα ήταν η πρεμιέρα του Πρωταθλήματος. Σε αντικατάσταση των δύο ματαιωμένων αγώνων και για την ορθή ολοκλήρωση του 49ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος, η Επιτροπή Αγώνων αποφάσισε να προσμετρήσουν στη βαθμολογία, το 35ο Ράλι Κρήτης και το 34ο Ράλι  Παλλάδιο. Ο αγώνας είναι και 5ος γύρος του Πανελληνίου Κυπέλλου οδηγών -συνοδηγών ασφάλτινων Ράλι και 3ος γύρος του Κυπέλλου οδηγών – συνοδηγών  Κρήτης, θα πραγματοποιηθεί το Σαββατοκύριακο 26 και 27 Οκτωβρίου. Οι εγγραφές στον αγώνα έχουν ξεκινήσει, ενώ θα γίνονται δεκτές έως την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα του αγώνα, www.rallycrete.gr

anavasi1η Ανάβαση Δερβενοχωρίων “Βαγγέλης Παλαπανίδης”
Το δημοφιλές Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων ρίχνει για το 2013 την αυλαία του με την 1η Ανάβαση Δερβενοχωρίων – «Βαγγέλης Παλαπανίδης» που θα διοργανώσει το Αθλητικό Σωματείο Συνδέσμου Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου στις 23 & 24 Νοεμβρίου, αντί στις 16 & 17 του ίδιου μήνα, μετά από παράκληση της Τροχαίας Θήβας. Πρόκειται για μια διοργάνωση σε μια εντελώς νέα διαδρομή μήκους  4,7 χλμ., η οποία βρίσκεται στον δρόμο Μεταξά, από τα Δερβενοχώρια προς τη Μονή Κλειστών. Η διαδρομή, η οποία επιλέχθηκε σε συνεργασία με την Επιτροπή Ταχύτητας και Αναβάσεων της ΟΜΑΕ με γνώμονα κυρίως την ασφάλεια αγωνιζόμενων και θεατών, είναι γρήγορη, τεχνική και εξαιρετικά θεαματική, με πολύ καλό και φαρδύ οδόστρωμα. Διαθέτει δε πολλά ασφαλή σημεία παρακολούθησης για τους θεατές, τα οποία προσφέρουν θέαση σε μεγάλα τμήματα της διαδρομής. Επιπλέον, ο αγώνας αυτός είναι ο πλησιέστερος του Πρωταθλήματος στην Αθήνα, έχοντας ως πλεονέκτημα τα μειωμένα έξοδα για αγωνιζόμενους και θεατές, πράγμα πολύ σημαντικό στη δύσκολη περίοδο που διανύουμε. Αξίζει να σημειωθεί, επίσης πως αυτή η συγκεκριμένη διοργάνωση του Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α., είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Βαγγέλη Παλαπανίδη, που πρόσφατα έφυγε από κοντά μας. Να σημειώσουμε ότι υπάρχει ενδιαφέρον από αγωνιζόμενους της Κρήτης να συμμετάσχουν στον αγώνα.

AutobahnΣτην Αυστραλία: αυτοκινητόδρομος χωρίς όριο ταχύτητας
Έναν αυτοκινητόδρομο χωρίς όριο ταχύτητας ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών της Αυστραλίας Peter Styles. Ο αυτοκινητόδρομος Stuart θα γίνει σαν τη γερμανική Autobahn, αφού το μήκος 120 μιλίων (193 χιλιομέτρων) δεν θα υπάρχει όριο ταχύτητας. Το μέτρο θα ισχύσει από τον Φεβρουάριο του 2014 με τον αυτοκινητόδρομο που ενώνει τις πόλεις Alice Springs και Barrow Creek σήμερα να έχει όριο 130 χλμ./ώρα. Η κυβέρνηση θα εφαρμόσει το μέτρο δοκιμαστικά για 12 μήνες, αφού από το 2011 δεν έχει σημειωθεί κανένα απολύτως θανατηφόρο ατύχημα στο κομμάτι αυτό του αυτοκινητόδρομου Stuart. Η απόφαση αυτή προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις με αρκετούς, ανάμεσα τους και ο πρόεδρος της AAA (Australian Automobile Association), Andrew McKellar, να τη χαρακτηρίζει: …ως μια απόφαση που θα παίζει με τις ζωές των ανθρώπων, αφού είναι απολύτως αναπόφευκτο να πεθάνουν άνθρωποι σε έναν δρόμο χωρίς όριο ταχύτητας.

BMW-Γερμανία: Σάλος για τη δωρεά της BMW στο κόμμα της Μέρκελ
Σκληρή κριτική από την αντιπολίτευση και αντιδράσεις από περιβαλλοντικές οργανώσεις προκάλεσε η χορηγία 690.000 ευρώ της οικογένειας Κβαντ/Κλάτεν, ιδιοκτήτριας του 46,7% της BMW, προς το κόμμα των Χριστιανοδημοκρατών της Άγκελα Μέρκελ, λίγες εβδομάδες μετά τις εκλογές και λίγες ημέρες πριν το Βερολίνο μπλοκάρει απόφαση της Ε.Ε., με την οποία περιορίζεται η εκπομπή καυσαερίων των αυτοκινήτων από το 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανικού Κοινοβουλίου, η οικογένεια Κβαντ/Κλάτεν, η οποία ανήκει στους πλέον πιστούς χορηγούς της Χριστιανοδημοκρατικής Ενωσης (CDU), δώρισε τα χρήματα στο κόμμα της καγκελαρίου στις 9 Οκτωβρίου. Πέντε μέρες μετά, ο Γερμανός υπουργός Περιβάλλοντος Χανς-Πέτερ Αλτμάιερ, έπειτα από προσπάθειες μηνών, κατάφερε να επαναφέρει προς συζήτηση  ειλημμένη απόφαση από τον Ιούνιο, η οποία προέβλεπε σημαντική μείωση της εκπομπής των καυσαερίων των αυτοκινήτων από το 2020. Βασικό επιχείρημα της γερμανικής πλευράς ήταν ο κίνδυνος να χαθούν θέσεις εργασίας στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Οι Γερμανοί κατασκευαστές BMW και Daimler, οι οποίοι παράγουν αυτοκίνητα μεγαλύτερου κυβισμού και πολύ πιο ενεργοβόρα από ό,τι οι ιταλικές και οι γαλλικές εταιρείες, θα δυσκολεύονταν να περιορίσουν τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) σε 95 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο, όπως προέβλεπε η αρχική απόφαση. Ο κ. Αλτμάιερ, αιτιολογώντας τη θέση του, εξέφρασε την πεποίθηση ότι θα εξευρεθεί λύση και μάλιστα εντός των επόμενων δύο εβδομάδων. Δεν πρόκειται για αντιπαράθεση σε επίπεδο αρχών, αλλά για το πώς συνδέουμε την απαραίτητη διαφάνεια σε ό,τι αφορά την προστασία του κλίματος με την απαιτούμενη ευελιξία και ανταγωνιστικότητα προκειμένου να διαφυλάξουμε την αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη. Ο Κλάους Ερνστ, για λογαριασμό του Κόμματος της Αριστεράς δήλωσε με τη σειρά του: «Η BMW έχει τη Μέρκελ στο τσεπάκι της. Είναι η πιο ωμή περίπτωση εξαγοράς πολιτικής εδώ και καιρό. Κανείς μέχρι τώρα δεν το έχει κάνει τόσο ανοιχτά». Η οργάνωση “Lobby Control” του Βερολίνου άσκησε δριμεία κριτική στην Άγκελα Μέρκελ, επισημαίνοντας ότι η μεγαλύτερη δωρεά για το 2013 έρχεται λίγο μετά τις εκλογές και θέτοντας το ερώτημα μήπως οι ιδιοκτήτες της BMW κράτησαν εσκεμμένα τη χορηγία τους εκτός της προεκλογικής περιόδου. Περιβαλλοντικές οργανώσεις, από την πλευρά τους, υποστήριξαν ότι η Γερμανία πετάει την ευκαιρία να κάνει τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα πιο οικονομικά και να περιορίσει την εξάρτηση του κλάδου από το πετρέλαιο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Der Spiegel, η παρέμβαση του Βερολίνου εκνεύρισε κάποιους από τους εταίρους του στην Ε.Ε., οι οποίοι παρακολουθούν τη γερμανική κυβέρνηση να προωθεί την υπονόμευση της απόφασης ήδη από τον Ιούνιο, εξασφαλίζοντας πρώτα την στήριξη των μικρότερων χωρών, όπως η Ουγγαρία, η Πορτογαλία και η Σλοβακία, στις οποίες οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες διατηρούν εργοστάσια. Όπως αναφέρει το γερμανικό περιοδικό, κατά τη Σύνοδο του Ιουνίου η κα Μέρκελ συμφώνησε με τον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον να δεχθεί παραχωρήσεις στην τραπεζική ένωση, με αντάλλαγμα την στήριξή του στο θέμα των καυσαερίων. Από την πλευρά της Κομισιόν, η Ευρωπαία επίτροπος αρμόδια για το Περιβάλλον και τη Δράση για το Κλίμα, Κόνι Χίδεργκαρντ, δήλωσε απογοητευμένη από την εξέλιξη. «Δεν είναι και καταπληκτικό το γεγονός ότι δεν μπορούσαμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία για τα αυτοκίνητα», τόνισε και πρόσθεσε ότι η γερμανική πρόταση για αναβολή της εφαρμογής των νέων ορίων για το 2024 δεν είναι αποδεκτή.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα

Μόνιμες στήλες