Μουσείο Τυπογραφείας

“Κλειδί” το μεθοδικό διάβασμα

w05-233950panellinies3Το μεθοδικό διάβασμα αλλά με μέτρο και ξεκούραση μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχία. Αυτό επισημαίνουν Χανιώτες υποψήφιοι που πέτυχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις και είδαν τα όνειρά τους να γίνονται πραγματικότητα.
Τα “Χ.ν.” συνεχίζουν σήμερα την παρουσίαση υποψηφίων που συγκέντρωσαν υψηλή βαθμολογία και εισήχθησαν στη Σχολή της προτίμησής τους.

ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ, Παιδαγωγικό Ρεθύμνου:
Οχι άγχος

1 chatzedaki maria
Πρώτη από το ΕΠΑΛ Ελ. Βενιζέλου στο Παιδαγωγικό Προσχολικής Εκπαίδευσης Ρεθύμνου εισήχθη η Μαρια Χατζηδάκη με 17.925 μόρια.
Οπως η ίδια σημειώνει:
«Η χρονιά των πανελληνίων ήταν δύσκολη. Χρειάστηκαν κόπος και θυσίες και αρκετό διάβασμα φυσικά… Βέβαια χωρίς πρόγραμμα δεν ξέρω αν τα είχα καταφέρει, γιατί κανόνισα να αφήνω χρόνο και για εμένα ώστε να ξεσκάω και να ξεκουράζομαι.. Ήταν μια ωραία δοκιμασία… Προς όλα τα παιδιά που είναι υποψήφιοι συνιστώ να  μην υπάρχει άγχος αλλά θετική ενέργεια και να μην ξεχνάνε ποτέ τον στόχο που έχουν!!».

ΣΤΑΥΡΟΣ ΦΥΝΤΡΙΛΑΚΗΣ,
Ιατρική Θεσσαλονίκης

2 φυντριλακης
Κλειδί η προετοιμασία
Στην Ιατρική Θεσσαλονίκης εισάγεται ο Σταύρος Φυντριλάκης με 18.889 μόρια, ο οποίος έδωσε πανελλήνιες για δεύτερη φορά.
Την πρώτη φορά, πέρυσι, είχε μπει στη Βιολογία αλλά επέμεινε στο στόχο του που ήταν η Ιατρική.
Ο Σταύρος, ο οποίος είναι απόφοιτος του 1ου Γενικού Λυκείου Χανίων (Νέα Χώρα) μας λέει ότι ήταν πιο προετοιμασμένος, φέτος, αφού έδωσε δεύτερη φορά ενώ είχε χρόνο και για τα χόμπι του.
Για τις πανελλαδικές εξετάσεις, δεν τις χαρακτηρίζει άδικο θεσμό αλλά σημειώνει ότι «σίγουρα δεν είναι ο δικαιότερος. Δεν μπορεί η ζωή ενός ατόμου να κριθεί σε τέσσερις μέρες».
ΕΛΕΝΗ ΓΔΟΝΤΑΚΗ, Νομική ΑΠΘ

3 γδοντακη
Να αφιερώνουμε
χρόνο στον εαυτό μας
Στο τμήμα Νομικής του ΑΠΘ, εισήχθη η Ελένη Γδοντάκη από το Γενικό Λύκειο Αλικιανού, η οποία συγκέντρωσε 18.012 μόρια.
Η ίδια σημειώνει: «Είμαι αρκετά χαρούμενη που κατάφερα να εισαχθώ στο τμήμα της νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου, παρόλο που δεν ήταν αυτός ο αρχικός μου στόχος. Ήταν μια δύσκολη χρονιά με πολλή πίεση, κυρίως ψυχολογική για εμένα, όμως με την υποστήριξη κοντινών προσώπων πέρασε γρήγορα ο καιρός. Εννοείται ότι το οργανωμένο διάβασμα βοηθάει, αλλά δεν ήταν κάτι που τηρούσα στο μεγαλύτερο μέρος του χρόνου. Από τη δική μου πλευρά κατάλαβα ότι πιο σημαντικό είναι να αφιερώνουμε χρόνο στον εαυτό μας μέσα σε όλες τις υποχρεώσεις αλλά και ότι υπάρχουν πολλές άλλες επιλογές πέρα των πανελλαδικών για να ασχοληθούμε με ό,τι μας αρέσει».
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΤΖΑΚΗ,
Φιλολογία Ρεθύμνου

4 χατζακη
Η επιτυχία κρίνεται
από τη ψυχραιμία
Στο Τμήμα Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης στο Ρέθυμνο πέρασε 2η η Χριστίνα Χατζάκη από το Γενικό Λύκειο Αλικιανού.
Η ίδια σημειώνει: «Νιώθω πραγματικά ευτυχής που πέρασα στην Φιλολογία Ρεθύμνου με 18.869 μόρια, καθώς το τμήμα αυτό με ενθουσιάζει. Καθ όλη τη χρονιά χρειάστηκε να αφιερώνω πολύ χρόνο και ενέργεια στο διάβασμα, ωστόσο πιστεύω ότι η επιτυχία από ένα σημείο και ύστερα κρίνεται από την ψυχραιμία και την ψυχική αντοχή και όχι τόσο από την ίδια την προετοιμασία για τις εξετάσεις».
ΕΛΕΝΗ ΠΡΟΒΙΔΑΚΗ,
Ψυχολογίας Ρεθύμνου
Μελέτη με όριο

5 Probidaki

Στο Τμήμα Ψυχολογίας Ρεθύμνου με 17.460 μόρια πέρασε η Ελένη Προβιδάκη.
Οπως η ίδια σημειώνει:
«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που ο στόχος μου έγινε πραγματικότητα, δηλαδή που κατάφερα να εισαχθώ στο τμήμα Ψυχολογίας Ρεθύμνου με 17.460 μόρια, καθώς εδώ και πολλά χρόνια αποτελούσε πρώτη μου επιλογή. Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία των Πανελληνίων δεν ήταν πρωτόγνωρη για εμένα. Ως μαθήτρια διάβαζα πάντα συστηματικά και αυτό με βοήθησε να θέσω γερές βάσεις. Η φετινή χρονιά ωστόσο ήταν αρκετά ψυχοφθόρα λόγω της ψυχολογικής και σωματικής κούρασης. Υπήρξαν πολλές φορές που απογοητευόμουν, κουραζόμουν και ήθελαν να εγκαταλείψω το στόχο μου. Πιο χαρούμενη όμως είμαι γιατί κατάφερα να ξεπεράσω το αμέτρητο άγχος που με βασάνιζε τα προηγούμενα χρόνια και να κυνηγήσω τον στόχο μου με προσήλωση και ψυχραιμία. Χρειάστηκαν πολλές ώρες μελέτης όμως προσπάθησα να έχω ένα όριο. Συνέχισα να αθλούμαι και όσο ήταν δυνατό να βλέπω τους φίλους μου. Οι Πανελλήνιες είναι μια πιεστική και κουραστική διαδικασία, καθώς η ελληνική κοινωνία έχει δώσει μεγαλύτερη βαρύτητα και σημασία από όσο χρειάζεται με αποτέλεσμα να βαραίνει τους μαθητές. Από τη δική μου πλευρά το μεγαλύτερο ευχαριστώ πηγαίνει στη μητέρα μου καθώς ήταν πάντα δίπλα μου στις δύσκολες στιγμές, με στήριζε και με παρότρυνε όταν απογοητευόμουν αλλά κυρίως μου πρόσφερε την οικονομική στήριξη χωρίς την οποία δε θα έφερνα εις πέρας τη διαδικασία».

Συγχαρητήρια μηνύματα
Στο μεταξύ, με μήνυμά του ο δήμαρχος Κισσάμου, Θεόδωρος Σταθάκης, συγχαίρει τους επιτυγχόντες «καθώς με επιμονή και υπομονή κατάφεραν να πετύχουν τον στόχο τους και να ανταμειφτεί ο κόπος ενός ολόκληρου έτους» αλλά και τους εκπαιδευτικούς που «στάθηκαν αρωγοί». Ο κ. Σταθάκης προσθέτει ότι «συγχαρητήρια αξίζουν και στους μαθητές που έδωσαν πανελλαδικές εξετάσεις αλλά δεν κατάφεραν να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάνε ότι ήταν μια από τις πολλές ευκαιρίες που θα τους δοθεί στη ζωή τους για να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους, αρκεί να έχουν αισιοδοξία και επιμονή να υλοποιήσουν τους στόχους τους».
Επίσης, η πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, Ιωάννα Μελακη, απευθύνει συγχαρητήρια ανακοίνωση, σε μαθητές και γονείς, «στα παιδιά που προσπάθησαν, στους γονείς και καθηγητές, που στήριξαν αυτή την προσπάθεια».

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.