Μουσείο Τυπογραφείας

Κατάθεση… παραπόνων στα γκισέ των τραπεζών στα Χανιά

Αγωνία για τα καθημερινά προβλήματα που αντιμετωπίζουν, άγχος για την επιβίωση των ίδιων και των δικών τους ανθρώπων, αλλά και αγανάκτηση για τις συνεχείς περικοπές που έχουν υποστεί τα τελευταία 6 χρόνια, “καταθέτουν” κάθε μήνα οι συνταξιούχοι στα γκισέ των τραπεζών περιμένοντας να λάβουν τη σύνταξή τους.

Oπως αναφέρουν τραπεζικοί υπάλληλοι και στελέχη τραπεζών που μίλησαν στα “Χ.Ν.”, η αγωνία των ηλικιωμένων για τις αλλεπάλληλες περικοπές στις συντάξεις τους και το άγχος αν θα κατορθώσουν να τα φέρουν βόλτα είναι έκδηλη, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που “ξεσπούν” υπό το βάρος του αδιεξόδου που αντιμετωπίζουν. «Το μόνιμο παράπονο και άγχος που διατυπώνουν τα τελευταία χρόνια είναι ότι δεν γνωρίζουν τι θα βρουν κάθε μήνα στον λογαριασμό τους, δεν ξέρουν τι χρήματα θα πάρουν», σχολίασε σχετικά ο κ. Μανώλης Σκουνάκης που εργάζεται ως διευθυντής σε κεντρικό κατάστημα τράπεζας στα Χανιά.

Ενδεικτικά ανέφερε την περίπτωση ενός συνταξιούχου που, ενώ λάμβανε κάθε μήνα 200 ευρώ, την τελευταία φορά τον περίμεναν μόλις 100 ευρώ στον λογαριασμό του.

«Υπάρχουν μάλιστα και κάποιοι πιο μεγάλοι στην ηλικία που ζητάνε από εμάς -σαν να είμαστε εμείς που τους βγάζουμε τη σύνταξη- να τους εξηγήσουμε γιατί έχει μειωθεί η σύνταξή τους. Στην ουσία βέβαια αυτό που θέλουν είναι να πουν κάπου το παράπονό τους» συμπλήρωσε ο Σκουνάκης.

«Αυτό που εισπράττουμε από τους συναλλασσόμενους είναι ότι ο κόσμος έχει αγανακτήσει με τις αυξημένες υποχρεώσεις, τους φόρους κ.λπ. που πληρώνει κάθε μήνα. Ιδιαίτερα των συνταξιούχων δεν φτάνουν τα λεφτά ούτε καν για τα φάρμακά τους όπως μας λένε και όπως ακούμε κι εμείς καθημερινά στις ειδήσεις» τόνισε ο κ. Μανώλης Κορωνιωτάκης που εργάζεται ως αναπληρωτής διευθυντής κεντρικού καταστήματος συνεταιριστικής τράπεζας. Ο ίδιος αναφέρει ότι σπάνια κάποιος ηλικιωμένος να “ξεσπάσει” πάνω σε υπάλληλο: «Από τη μεριά τους οι υπάλληλοι δείχνουν κατανόηση πάντα. Αλίμονό μας. Οι άνθρωποι αυτοί είναι οι πατεράδες και οι γιαγιάδες μας. Δεν θα μπορούσε να συμπεριφερθούμε διαφορετικά».

Παρόμοιες είναι οι αντιδράσεις που δέχονται καθημερινά και οι υπάλληλοι μεγάλης τράπεζας που εδρεύει στο κέντρο των Χανίων: «Ο κόσμος και ειδικά οι συνταξιούχοι είναι δυσαρεστημένος και αυτό είναι κάτι παγιωμένο τα τελευταία χρόνια.

Από την ώρα που μπαίνει μέσα, κουβαλώντας όλα τα προβλήματά του, μέχρι και την ώρα που θα δει τι έχει μπει στον λογαριασμό του -κάτι που είναι άγνωστο μέχρι να ενημερωθεί ο λογαριασμός του- και μέχρι να δει αν τα χρήματά του φτάνουν για να πληρώσει τις υποχρεώσεις του, βρίσκεται σε μια διαρκή αγωνία», μας ανέφεραν σχετικά και πρόσθεσαν: «Το πρόβλημα ξεκινά από το ότι δεν γνωρίζουν τι έχει μπει στον λογαριασμό τους, ενώ από την άλλη γνωρίζουν τις υποχρεώσεις που έχουν να πληρώσουν.

Γι’ αυτό και η αγωνία τους είναι αν θα φτάσουν τα χρήματά τους. Μια αγωνία απόλυτα σεβαστή ειδικά όταν μιλάμε για μεγάλους ανθρώπους που δεν έχουν τη δυνατότητα να αντιμετωπίσουν με κάποιο άλλο τρόπο το βιοποριστικό τους πρόβλημα, ενώ την ίδια στιγμή από αυτούς περιμένουν συχνά και πολλοί άλλοι νεότεροι για να ζήσουν».

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.