Μουσείο Τυπογραφείας

Για τη συμμετοχή στην Ημέρα Επιστήμης και Τεχνολογίας στο Πολυτεχνείο

Κύριε διευθυντά,
εκ μέρους όλων των μελών του Εργαστηρίου Διανεμημένων Πληροφοριακών Συστημάτων και Εφαρμογών Πολυμέσων της σχολής των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών (ΗΜΜΥ) του Πολυτεχνείου Κρήτης (TUC/MUSIC – http://www.music.tuc.gr/) που εμπλέκονται στα έργα eShadow (http://www. eshadow.gr/), DISCOVER (https://discover-project.eu) και e-ARTinED (http://www.e-artined.eu/) ευχαριστούμε τους συνεργάτες μας που ανταποκρίθηκαν με ενθουσιασμό στην πρόσκλησή μας να συμμετέχουν στην Ημέρα Επιστήμης και Τεχνολογίας 2018 που διοργάνωσε το Πολυτεχνείο Κρήτης το Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2018. Ειδικότερα ευχαριστούμε:
1.  Για τη συμμετοχή τους στο περίπτερο «Τα ‘μαθες Αρετούσα μου…»:
Το Δημοτικό Σχολείου Ασκύφου με το Διευθυντή του Στέλιο Φελέκη, τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς τους που συμμετείχαν στην απόδοση αποσπασμάτων του Ερωτόκριτου με την αξιοποίηση του ψηφιακού θεάτρου σκιών (eShadow – http://www. eshadow.gr/) και σε συνδυασμό με θέατρο σωματικής σκιάς, δραματοποίηση και απόδοση στη νοηματική γλώσσα.
Τη Θεατροχώρα και τη Μαρία Αρχοντάκη που εισηγήθηκε τη συγκεκριμένη μορφή της παράστασης και συντόνισε την προετοιμασία και υλοποίησή της σε συνεργασία με το Δημοτικό Σχολείο Ασκύφου, καθώς και τους μαθητές της Θεατροχώρας και τους γονείς τους που συμμετείχαν στην παράσταση.
Το καλλιτέχνη του Θεάτρου Σκιών κ. Νίκο Μπλαζάκη για τις πρωτότυπες φιγούρες και τα σκηνικά του Ερωτόκριτου που προσέφερε και τα οποία ψηφιοποιήθηκαν και ενσωματώθηκαν στο eShadow.
Τον δάσκαλο της νοηματικής γλώσσας κ. Ανδρέα Καλαϊτζάκη για τη διδασκαλία αποσπασμάτων του Ερωτόκριτου στη νοηματική στους μαθητές και γονείς του Δημοτικού Σχολείου Ασκύφου και της Θεατροχώρας.
Τους μουσικούς Νίκο Σωτηρόπουλο, Ανδρέα Σωτηρόπουλο και Γιάννη Παπατζανή για τα μουσικά θέματα της παράστασης.
Τους εθελοντές φοιτητές της σχολής ΗΜΜΥ Γεράσιμο Κορωναίο, Αντώνη Μονογυιό, Λάζαρο Χαραλαμπίδη, Αλέξανδρο Κούκη, Ευθαλία Σταματέλου και Δημήτρη Μαρινόπουλο που καθοδήγησαν τους επισκέπτες στη χρήση του eShadow και υποστήριξαν την παράσταση δίνοντας την ευκαιρία στους μικρούς μας φίλους να γίνουν για λίγο κι εκείνοι ηθοποιοί πίσω από τον μπερντέ.
2. Για τη συμμετοχή τους στο περίπτερο «DISCOVER STEM»:
Τον τομέα Πληροφορικής του Επαγγελματικού Λυκείου Ελευθερίου Βενιζέλου με τους καθηγητές Πληροφορικής κ. Τζένη Κουτσαμπέση και Μιχάλη Μενιουδάκη και τους μαθητές τους οι οποίοι, στα πλαίσια της συνεργασίας με το εργαστήριο TUC/MUSIC στο Erasmus+ έργο DISCOVER (https://discover-project.eu), παρουσίασαν ρομποτικές κατασκευές, αυτοματισμούς και εφαρμογές Πληροφορικής.
Τον εθελοντή φοιτητή της Σχολής ΗΜΜΥ Στέφανο Καλογεράκη που υποστήριξε το περίπτερο “DISCOVER STEM” παρέχοντας πληροφορίες στους επισκέπτες για τα εκθέματα καθώς και για τις σπουδές και την έρευνα της σχολής των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ) στη θεματική του περιπτέρου.
3. Για τη συμμετοχή τους στο περίπτερο “Εκπαιδευτική οργανοποιία με ανακυκλώσιμα υλικά”:
Τον μουσικό Γιώργο Γυπάκη ο οποίος και δημιούργησε το εν λόγω περίπτερο παρουσιάζοντας ενδιαφέρουσες κατασκευές μουσικών οργάνων με ανακυκλώσιμα υλικά στα πλαίσια της εκμετάλλευσης των αποτελεσμάτων του Erasmus+ έργου e-ARTinED (http://www.e-artined.eu/) που υλοποιήθηκε από το εργαστήριο TUC/MUSIC και αποσκοπεί στην ενσωμάτωση των Τεχνών σε όλα τα σχολικά αντικείμενα.
Τους εθελοντές φοιτητές της σχολής ΗΜΜΥ Παναγιώτη Ηλιάδη, Παναγιώτη Μαδούρο, Κωνσταντίνο Κτιστάκη και Ράνια Ντούνη που υποστήριξαν τη λειτουργία του περιπτέρου βοηθώντας τους μικρούς επισκέπτες να κατασκευάσουν τα δικά τους μουσικά όργανα με ανακυκλώσιμα υλικά.

ομότιμος καθηγητής
Σταύρος Χριστοδουλάκης
Επιστημονικός υπεύθυνος των έργων eShadow, DISCOVER και e-ARTinED

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.