Μουσείο Τυπογραφείας

Ελλάδα – Τροχαία

troxaio_160417_184918ΠΑΛΙ τα τροχαία στο προσκήνιο. Αυτή τη φορά σε ευρωπαϊκό επίπεδο: Σύμφωνα με έρευνα του ευρωπαϊκού συμβουλίου για την ασφάλεια των μεταφορών φέτος τον Ιούνιο (2017), με αναφορά σε στοιχεία που έδωσαν για τα τροχαία οι χώρες για το 2016, ο αριθμός των νεκρών στην Ελλάδα -ανά εκατομμύριο κατοίκων- είναι γύρω στους 72. Στη Νορβηγία ήταν 22, στην Ελβετία 23, στη Σουηδία 24 στο Ηνωμένο Βασίλειο 25.
ΞΕΚΑΘΑΡΟ ότι σε ό,τι αφορά τον αριθμό τροχαίων θυμάτων στην ΕΕ, η χώρα μας κατέχει τη θλιβερή πρωτιά. Κι αυτό για χρόνια. «Δηλαδή στη χώρα μας η πιθανότητα να σκοτωθείς στο οδικό δίκτυο, να σε σκοτώσουν ή να σκοτωθείς μόνος σου είναι τριπλάσια από ό,τι είναι σε αυτές τις (προαναφερόμενες) χώρες. Αυτή είναι μια κατάσταση μόνιμη, τη μία είμαστε στο τριπλάσιο την άλλη στο τετραπλάσιο». Αυτά επισήμανε στο CNN Greece o κ. Γιώργος Κουβίδης, πρόεδρος του Πανελλαδικού Συλλόγου για τα τροχαία ατυχήματα.
ΠΑΡΑ την οξεία κρίση και τις καταθέσεις πινακίδων, παρά την ελάττωση των οχημάτων στους δρόμους, παρά την ακριβότερη βενζίνη και τον περιορισμό μας στις μετακινήσεις, τα τροχαία είναι τροχαία, και φέτος στην Κρήτη γευόμαστε τις συνέπειές τους ακριβότερα με την αύξηση των θυμάτων.

ΟΙ πολλοί νεκροί στην άσφαλτο μαρτυρούν δυο πράγματα: είτε την αδιαφορία μας για τη ζωή(!) τη δική μας και των άλλων, είτε την αδιαφορία της πολιτείας για το φαινόμενο του Μινώταυρου της ασφάλτου. Μόνον αν το θύμα από τροχαίο συμβεί (απευκταίο φυσικά) να είναι κανενός πολιτικού, μόνο τότε λέμε συγκινείται ο πολιτικός κόσμος και κινητοποιείται.

…ΚΑΙ πάλι, λοιπόν πήραμε υποσχέσεις επί υποσχέσεων για τον Β.Ο.Α.Κ. Και πάλι σχέδια επί σχεδίων τα οποία πιθανόν να χρονίσουν σε κάποια συρτάρια, ως συνήθως. Εργα θέλουμε και αμέσως…

1 σχολιο

  • [Γιώργος Κ.] ~ ~ ~ Απάντηση

    Χρειάζεται ο Β.Ο.Α.Κ. αλλά μην πιστεύετε πως τότε θα έχουμε σημαντικά λιγότερα τροχαία, άλλωστε οι αριθμοί που αναφέρετε αφορούν όλη την Ελλάδα, ενώ για την Κρήτη, και ιδιαίτερα τα Χανιά, είναι ακόμα χειρότεροι, ίσως είναι εξαπλάσιοι από τις χώρες που αναφέρετε. Τον Β.Ο.Α.Κ πολλοί θα τον θεωρούν πίστα και θα τρέχουν αντίς με 150 στην σημερινή Εθνική Οδό, με 200 στον Β.Ο.Α.Κ, ώστε τα αποτελέσματα θα είναι τα ίδια. Το έγραψα και σε μία επιστολή μου σχετική με την εφαρμογή των νόμων, αν θέλουμε λιγότερα τροχαία, χρειάζεται συστηματική αστυνόμευση ευρωπαϊκών προδιαγραφών, δεν υπάρχει άλλη λύση.

Γράψτε το σχόλιό σας

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα με τα στοιχεία και το μήνυμά σας:
Όλα τα πεδία είναι υποχρεωτικα.

Σχόλια με υβριστικό, απειλητικό, ρατσιστικό ή άλλο περιεχόμενο που η συντακτική ομάδα κρίνει πως δεν προσφέρουν στο γόνιμο διάλογο, δεν θα δημοσιεύονται. Παρακαλούμε να αποφεύγετε τα greeklish.