30.3 C
Chania
Τετάρτη, 9 Ιουλίου, 2025

Ξαναζεσταίνονται οι μηχανές της εταιρείας μοτοσικλετών Bultaco

2 Bultaco Mercurio 125 (1976) Φωτο: Xανιώτικα Νέα Θρυλικά μοντέλα της Bultaco, διατηρούνται “εν ζωή” από συλλέκτες στη πόλη μας.

Στους ισπανικούς δρόμους και τις αγωνιστικές πίστες ετοιμάζεται να επιστρέψει η Bultaco, η θρυλική κατασκευάστρια εταιρεία μοτοσυκλετών που κάποτε οδηγούσε ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Μπάρι Σιν, χάρη στα νέα ηλεκτρικά μοτέρ της και τη δυνατότητα παροχής χρηματοδότησης στους πελάτες της.Τα σχέδια της Bultaco για την αναβίωση της ιστορικής ισπανικής εταιρείας τροφοδοτούνται από τις επικείμενες συμφωνίες με δύο τράπεζες για την παροχή χρηματοδότησης στους πελάτες της εταιρείας, δήλωσε στο πρακτορείο Bloomberg ο Χουάν Μανουέλ Βίνος, διευθύνων σύμβουλος της Bultaco Motors.«Αυτό που συνέβη στην κρίση είναι ότι ο κόσμος έχασε την εμπιστοσύνη του στο να δανείζεται, αλλά αυτό αλλάζει .

Οι τράπεζες είναι περισσότερο πρόθυμες να δανείζουν»,τόνισε ο Βίνος. Το όνειρο για την αναβίωση της Bultaco ευθυγραμμίζεται και με τα σχέδια των ισπανικών τραπεζών να παράσχουν περισσότερα καταναλωτικά δάνεια καθώς οι προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας να στηρίξει την οικονομία πιέζουν τα περιθώρια κέρδους.

Σε έκθεσή της με ημερομηνία 6 Μαΐου, η Τράπεζα της Ισπανίας προέτρεψε τις τράπεζες να επαναξιολογήσουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα καθώς τα χαμηλά επιτόκια ασκούν “σημαντικές πιέσεις” στην κερδοφορία. Με την ισπανική οικονομία να αναμένεται να “τρέξει” με ετήσιους ρυθμούς 3% έως το 2018, σύμφωνα με την κυβέρνηση της χώρας, οι τράπεζες προσφέρουν περισσότερα δάνεια στα νοικοκυριά, που είχαν μειώσει τις καταναλωτικές τους δαπάνες κατά τη διάρκεια της πενταετούς ύφεσης. Τα νέα καταναλωτικά δάνεια αυξήθηκαν περισσότερο από 20% το πρώτο τρίμηνο σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την κεντρική τράπεζα της χώρας. Όσο για τη ζήτηση για δίτροχα, οι πωλήσεις μοτοσικλετών στην Ισπανία αυξήθηκαν 18% τους τέσσερις πρώτους μήνες του 2015 σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την ένωση εταιρειών μοτοσυκλετών.

Η πρόσβαση στη χρηματοδότηση είναι το κλειδί σε αυτή την ανάκαμψη και την αναβίωση της Bultaco, της οποίας το εργοστάσιο στη Βαρκελώνη έκλεισε το 1983. Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Πάκο Μπούλτο το 1958 και εξειδικευόταν στις δίχρονες μοτοσυκλέτες, όπως τα μοντέλα για trial Metralla MK2 και Sherpa T. «Οι διάδοχοί του ιδρυτή στηρίζουν τη νέα προσπάθεια καθώς συμβαδίζει με τη φιλοσοφία καινοτομίας του Μπούλτο», τόνισε ο εγγονός του Ντάνιελ Μπούλτο. «Η ανάπτυξη τεχνολογίας για ηλεκτρικά μοτέρ είναι αυτή που θα τροφοδοτήσει το πρώτο μοντέλο, το Brinco, που συνδυάζει μπαταρία με πετάλια», είπε ο Βίνος προσθέτοντας ότι «η εταιρεία έχει ήδη δεχθεί 130 παραγγελίες γι΄ αυτό.

Η εταιρεία επίσης δουλεύει πάνω σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, το Rapitan, και δεν αποκλείει την αναβίωση κλασσικών μοτοσυκλετών, όπως έκανε η Triumph Motorcycles με μοντέλα όπως η Bonneville».Όπως υπογράμμισε ακόμα ο Βίνος «ο αυξημένος ανταγωνισμός καθώς άνοιξε η ισπανική αγορά μοτοσυκλετών μετά το τέλος της δικτατορίας του Φράνκο το 1975 είναι ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στον μαρασμό της εταιρείας. Καθώς επιδιώκει να αναστήσει την Bultaco, η πρόσβαση σε δάνεια μέσω συμφωνιών καταναλωτικής πίστης με τις τράπεζες θα είναι “ουσιώδους σημασίας” για τα σχέδια της εταιρείας».

 

Φωτο: Xανιώτικα Νέα Δύο από τα θρυλικά μοντέλα της Bultaco, διατηρούνται “εν ζωή” από συλλέκτες στη πόλη μας. 1 Bultaco Sherpa 350 (1978) 2 Bultaco Mercurio 125 (1976)


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα