Πρωινή, χθεσινή. εικόνα στην ακτή Kουντουριώτη, περισσότερα από έξι φορτηγά µπλοκάρονται στην στενή παραλιακή ζώνη. Ακολουθούν άλλα τρία φορτηγά πιο πίσω. Με πολλή υποµονή είναι αλήθεια οι οδηγοί βρίσκουν τη λύση και το ζήτηµα λύνεται γρήγορα. Σε λίγες ηµέρες όµως που θα λειτουργούν οι µπάρες και θα είναι πιο δύσκολη η µετακίνηση των οχηµάτων µετά τις 10, ίσως ανάλογα προβλήµατα διογκωθούν ακόµα περισσότερο. Ειδικά, τις ώρες 7 µε 10 το πρωί που επιτρέπεται η τροφοδοσία. Οι µεταφορικές εταιρείες, οι προµηθευτές θα πρέπει να βρουν και αυτοί µια λύση. Με τη χρησιµοποίηση µικρότερων οχηµάτων, µε κάποιο διαφορετικό τρόπο µεταφοράς; Αυτοί σίγουρα ξέρουν καλύτερα και σίγουρα αντιλαµβάνονται πως η τροφοδοσία των καταστηµάτων δεν µπορεί να γίνεται όπως παλαιότερα.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.
Βασικά ειναι μέχρι τις 9, όχι 10.
Άρα το πρόβλημα είναι με τους προμηθευτές και το μέγεθος των οχημάτων παράδοσης που διαθέτουν… όχι με την εξάπλωση των τραπεζιών από τις καφετέριες και τις ταβέρνες που θέλουν τις παραδόσεις αλλά δεν είναι διατεθειμένες να μετακινήσουν τα τραπέζια τους πίσω για να διευρύνουν τον δρόμο, ούτε για λίγες ώρες το πρωί;
7 με 9 δεν προλαβαίνουν οι προμηθευτές όσο και να μην το πιστεύουν αυτοί που κάθονται στις καρέκλες…