Tραγικός επίλογος στην υπόθεση της Ηλιούπολης, καθώς, όπως μετέδωσαν αθηναικά ΜΜΕ, υπέκυψε στα τραύματά της και η δεύτερη 17χρονη που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΚΑΤ μετά την πτώση των δύο κοριτσιών από πολυκατοικία.
Η ανήλικη νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση σε ΜΕΘ του νοσοκομείου ΚΑΤ από τις 12 Μαΐου.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου , η ανήλικη έχασε τη μάχη για τη ζωή στις 19:54 το βράδυ της Πέμπτης.


