Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

“Τείχος ανοσίας”

Σαν όαση στην αχανή έρημο της αβεβαιότητας της πορείας της covid-19 ήρθε το εμβόλιο Pfizer, να πλημμυρίσει μέσα από μια χαραμάδα ελπίδας συναισθήματα αισιοδοξίας στη χρονική συγκυρία των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς.
Οι επιστήμονες αφιέρωσαν τις γνώσεις τους στην έρευνα, αλλά δίχως τους εθελοντές στις πειραματικές δοκιμές τους, δεν θα μπορούσαν νά ’χουν αποτελέσματα, για τα οποία δρέπουν δάφνες, επειδή συμβάλλουν στην επιβίωση της ανθρωπότητος και όχι μόνον. Εννοώ με το “αζημίωτο” γιατί τα κέρδη είναι τεράστια!
Βέβαια τίποτα δεν είναι τέλειο προς εξασφάλιση της απόλυτης ανοσίας. Μικροαντιδράσεις θα υπάρχουν αλλά και πάλι έχει προβλεφθεί ο τρόπος παρακολούθησης και αντιμετώπισης κάθε παρενέργειας. Το πρόβλημα για την πολιτεία τίθεται, να πεισθούν οι περισσότεροι πολίτες, να χτίσουν “τείχος ανοσίας” εμβολιαζόμενοι, να προστατευθούν πρώτα οι ίδιοι και ύστεροι οι άλλοι συνάνθρωποί τους.
Δόθηκε το μήνυμα επικαιροποίησης του εμβολιασμού συμβολικώς απ’ την πολιτειακή την πολιτική ηγεσία και τους άλλους κυβερνητικούς παράγοντες παρουσία καμερών στα πρότυπα πολιτικής εκμετάλλευσης. Επ’ αυτού υπάρχουν οι αντιρρησίες με ανεπιτυχείς δικαιολογίες. Δηλαδή, ότι πρόκειται για κρατικές παρεμβάσεις για να ελέγχεται η συμπεριφορά των υπηκόων με εμφύτευση μικροτσίπς και τέτοια συναφή ευτράπελα. Τούτο ενισχύει την καχυποψία αποτελεσματικότητας του εμβολιασμού, αλλά, όταν αυτοί νοσήσουν, τότε πείθονται περί του παραλόγου των σκέψεών τους. Από εδώ όμως έως την προπαγάνδα υπέρ του υποχρεωτικού εμβολιασμού είναι αντισυνταγματικό, να επιβάλλεται σε κάποιον, να κάνει κάτι, που δεν θέλει.
Καλώς είχαμε τα πρώτα μηνύματα προφύλαξης “μένουμε σπίτι” και κατόπιν το “μένουμε ασφαλείς”. Τώρα ήρθε το “Εθνική Εκστρατεία” να τρέξουν οι διαδικασίες για τον εμβολιασμό. Για το “μένουμε σπίτι” μοιράστηκαν 20 εκατομ. ευρώ την Ανοιξη με τη “λίστα Πέτσα” στα ΜΜΕ και θα διατεθούν άλλα 18,5 εκατ. ευρώ για την “Εθνική Εκστρατεία”. Τούτο το ποσό θα διατεθεί μέσω μίας Επιτροπής διορισμένης απ’ τον υπ. Υγείας κ. Κικίλια ξανά στα ΜΜΕ για να πεισθούν οι πολίτες, να εμβολιασθούν. Και θα ισχύσουν πάλι κριτήρια ανάλογα με την… τηλεθέαση. Το θέμα γίνεται ενδιαφέρον κυρίως για συμβολικό χαρακτήρα και μετατροπή του σε υπερβολική έλλειψη καλαισθησίας.
Ομως τέτοια διαφήμιση δεν χρειαζόταν, να πληρωθεί, την ώρα, που όλοι ακούμε και διαβάζουμε νύχτα – μέρα ειδήσεις και πληροφορίες για την πανδημία και τον εμβολιασμό.
Κατάντησε το “ψωμοτύρι” των ΜΜΕ και είναι σίγουρο, ότι θα μας πουν τα ίδια, όπως την πρώτη φορά κάπως παραλλαγμένα.
Ας είναι κι έτσι, αρκεί να δοθούν δίκαια και όχι μόνο σε ημετέρους με κομματικές ευαισθησίες!!

 

Στο 31ο επεισόδιο, περπατάμε σε (φωτισμένες) καθιζήσεις, δίνουμε παράταση στο πολεοδομικό σχέδιο και σπάμε ρόδια για να διώξουμε την γρουσουζιά του 2020.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα