Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου, 2021

Τα “καψώνια” της Fraport στη Ryanair

Το νέο της πτητικό πρόγραμμα στην Κύπρο παρουσίασε το πρωί της Πέμπτης η Ryanair στην Πάφο. Η ιρλανδική αεροπορική εταιρεία θα πραγματοποιεί 36 δρομολόγια από τα δυο αεροδρόμια της χώρας. Ποιοι υποδέχθηκαν κατά την αφιξή του στην Κύπρο τον διευθυντή Marketing & Digital της εταιρείας, Dara Brady (φωτ.); Μετρήστε: ο υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος και ο υφυπουργός Τουρισμού, Σάββας Πέρδιος, η Μαρία Κουρούπη, ανώτερη διευθύντρια Αεροπορικής Ανάπτυξης και Επικοινωνίας της Hermes Airports (ελέγχει τα κυπριακά αεροδρόμια) και η εκτελεστική διευθύντρια της ίδιας εταιρείας Ελένη Καλογήρου.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας o κ. Brady έφτασε στο αεροδρόμιο Χανίων για να “σημάνει” την έναρξη του καλοκαιρινού προγράμματος της Ryanair για το αεροδρόμιο “Δασκαλογιάννης”. 107 πτήσεις την εβδομάδα και σύνδεση των Χανίων με 42 προορισμούς! Το μεγαλύτερο πτητικό πρόγραμμα που έχει κάνει μέχρι σήμερα για τα Χανιά η εταιρεία παρά τη “μη φιλική” αντιμετώπισή της. Ποιοί υποδέχθηκαν τον κ. Brady στα Χανιά; «Ένας καλός φίλος Χανιώτης (σ.σ. Χρ. Μυλωνάκης) που προσπαθεί να μας βοηθάει όσο μπορεί». Αυτό σχολίασε ο διευθυντής Marketing της αεροπορικής εταιρείας σε ανεπίσημη συνάντηση που είχε με Χανιώτες δημοσιογράφους το βράδυ της Πέμπτης.

Προφανώς δεν προκάλεσε έκπληξη αυτή η “αγένεια” από μεριάς του αεροδρομίου αλλά και της κυβέρνησης και των τοπικών φορέων. Άλλωστε είναι γνωστή η αντιπαλότητα της Fraport με την ιρλανδική εταιρεία, χωρίς πραγματικά ο μέσος πολίτης να μπορεί να αντιληφθεί το σκεπτικό των Γερμανών που έχουν αναλάβει την τύχη του “Δασκαλογιάννης”. Τα τέλη στο αεροδρόμιο Χανίων παραμένουν στα ύψη, ενώ πρόσφατα μπήκε ένα ακόμα “χαράτσι” στο αεροδρόμιό μας, κι αφορά την τροφοδοσία των καυσίμων, με τους Ιρλανδούς να τονίζουν πως «πουθενά αλλού στον κόσμο δεν το έχουν δει αυτό».

Κι όλα αυτά εν μέσω της οικονομικής κρίσης της πανδημίας για την οποία η Fraport ζήτησε και πήρε κρατική αποζημίωση, όμως θεωρεί πως οι πελάτες της έχουν περιθώρια για νέα… οικονομικά καψώνια. Το κλίμα είναι τόσο “εχθρικό” ώστε κάποιες από τις διαφορές που έχουν οι δύο μεριές, θα πάρουν σύντομα τη νομική οδό. Χαρακτηριστικό είναι όπως μαθαίνουμε ότι στο αίτημα του ιπτάμενου προσωπικού που θα εδρεύει μόνιμα στα Χανιά (αφού θα έχει βάση η Ryanair εδώ) τουλάχιστον για το επόμενο τρίμηνο, για χορήγηση “πάσων” ώστε να κυκλοφορούν ελεύθερα στο “Δασκαλογιάννης”, η απάντηση είναι ότι θα χρειαστούν 2 με 3 μήνες για να βγουν!

Περνούν έτσι, καθημερινά μια χρονοβόρα γραφειοκρατική διαδικασία.

“Κερασάκι” στην τούρτα, η διαρκής αδιαφορία των υπηρεσιακών παραγόντων για τα αιτήματα των Ιρλανδών. Επιστολές επί επιστολών παραμένουν αναπάντητες! Δεν είπε δα κανείς να κάνουν τεμενάδες στη Ryanair και στην κάθε εταιρεία, όμως είναι παράλογο να κρατούν ερμητικά κλειστά πόρτες! Κόντρα πάντως στις συνθήκες αυτές, ο Dara Brady ξεκαθάρισε στους δημοσιογράφους. «Είμαστε στα Χανιά γιατί θέλουμε να πετάμε εδώ και θα συνεχίσουμε να ζητάμε διάλογο για να ρυθμιστούν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε» .

Εν κατακλείδι, η Fraport δεν πρέπει να ξεχνά ότι το αεροδρόμιο Χανίων βρέθηκε στα χέρια της έναντι πινακίου φακής, πλήρως ανακαινισμένο και με μεγάλη αναπτυξιακή δυναμική. Κι αντί να κάνει τα πάντα για να προσελκύσει όσο περισσότερες εταιρείες γίνεται, προς όφελος της τοπικής οικονομίας, καταγγέλλεται ότι βάζει συνεχώς εμπόδια στην εταιρεία που αυτή τη χρονιά έχει τις περισσότερες πτήσεις στα Χανιά.

Υ.Γ.
Παρεμπιπτόντως με εκείνη την υποχρέωση της Fraport για νέο ραντάρ στο αεροδρόμιο Χανίων που “φωνάζει” εδώ και μήνες ο Μανούσος Βολουδάκης τι γίνεται; Με την αύξηση των slots που ζητά ο έτερος κυβερνητικός βουλευτής Βασίλης Διγαλάκης;

 

2 Comments

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα

Μόνιμες στήλες