Τρίτη, 11 Μαΐου, 2021

Συντήρηση και οδική ασφάλεια Β.Ο.Α.Κ.

Προ ημερών (26-5-20) διαβάσαμε σε έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ Κρήτης ότι «ξεκίνησαν τα έργα συντήρησης του Βόρειου Οδικού Αξονα Κρήτης στο ύψος της Νέας Αλικαρνασσού, αλλά και του ανισόπεδου κόμβου της περιοχής, από την Περιφέρεια Κρήτης».
• Σήμερα διαβάζουμε ότι «εργασίες ασφαλτόστρωσης επί του Β.Ο.Α.Κ., στην περιοχή του Κακού Ορους, θα εκτελεστούν τις επόμενες ημέρες, στο πλαίσιο εκτέλεσης του έργου “Συντήρηση οδικού δικτύου αρμοδιότητας Περιφέρειας Κρήτης”». Σε άλλο σημείο δηλαδή.
• Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ του Β.Ο.Α.Κ., λοιπόν, είναι έργο της Περιφέρειας. Διαθέτει πιστώσεις από τον προϋπολογισμό της και συντηρεί τον Β.Ο.Α.Κ. Αυτό σημαίνει όμως ότι γίνονται και ασφαλέστερα τα τμήματα που ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ανατολικά.
• Γι’ αυτό άλλωστε ο Β.Ο.Α.Κ. δεν έχει εκεί τα ίδια χάλια που έχουν τα τμήματά του εντός του νομού Χανίων.
• Φεύγουμε από τις συντηρήσεις. Η οδική ασφάλεια Β.Ο.Α.Κ. είναι έργο του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης – Ο.Α.Κ. ΜΕΛΕΤΑΤΑΙ εδώ και 5 χρόνια τουλάχιστον από Ο.Α.Κ. και το Υπουργείο Μεταφορών.
• Λογικό συμπέρασμα: Όταν πρόκειται για την ανατολική Κρήτη οι παρεμβάσεις στον Β.Ο.Α.Κ. μπορούν να βαφτίζονται “ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ” και να εκτελούνται ως έργο της Περιφέρειας.
• Οταν πρόκειται για τμήματα του Β.Ο.Α.Κ. εντός Χανίων, όπως η κατολίσθηση στα Μεγάλα Χωράφια, αυτά βαφτίζονται/ βαφτίστηκαν έργα οδικής ασφάλειας.
Μεταφορά
στο Υπουργείο
Αυτό συμπεραίνεται από τον Ραν ταν πλαν. Ο οποίος, περιέργως θυμάται την ανακοίνωση που εξέδωσε πέρυσι 18 Ιουνίου 2019 (τελευταίες ημέρες ΣΥΡΙΖΑ), ο Ο.Α.Κ. και δημοσιεύτηκε και στα τοπικά ΜΜΕ (εδώ στο ΥΠΟΔΟΜΕΣ https://ypodomes.com/diefkriniseis-oak-gia-ta-erga-antimetopisis-katolisthitikon-fainomenon-se-tmima-tou-voak-sta-xania). Και την συσχετίζει με τα κατά περίπτωση “βαφτίσια” “συντήρησης” ή “οδικής ασφάλειας” έργων του Β.Ο.Α.Κ.
• Η ανακοίνωση έγραφε: «Με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης των εργασιών προσωρινής αποκατάστασης της κυκλοφορίας του οδικού τμήματος του Β.Ο.Α.Κ. στην θέση “Απτέρα – Μεγάλα Χωράφια” της Περιφερειακής Ενότητας Χανίων με στόχο την ενημέρωση των πολιτών, κρίνεται σκόπιμο (σ.σ. έρχονταν και εκλογές που φαινόταν ότι θα χαθούν οπότε να ξεκαθαρίζονται αρμοδιότητες – υπευθυνότητες;) να παρατεθεί το ιστορικό των ενεργειών στις οποίες προέβη η ελληνική Πολιτεία, ώστε να αντιμετωπίσει τα κατολισθητικά φαινόμενα στη συγκεκριμένη θέση». Και συνεχίζει: «Τον Φεβρουάριο του 2019 ζητήθηκε από την Περιφέρεια Κρήτης η τεχνική και οικονομική συνδρομή του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών στην αντιμετώπιση των κατολισθητικών φαινομένων που εκδηλώθηκαν στον Β.Ο.Α.Κ. και τα οποία επιδεινώθηκαν ύστερα και από τις πλημμύρες που έθεσαν σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τις Περιφερειακές Ενότητες της Δυτικής Κρήτης»…
• Ο Ραν ταν πλαν, λοιπόν, υποψιάζεται ότι αυτά τα “βαφτίσια” έγιναν για λόγους που βόλευαν και την Περιφέρεια για να μην έχει εφεξής την ευθύνη αποκατάστασης στα Μεγάλα Χωράφια. Βόλευαν και το Υπουργείο προφανώς. Ο νοών νοείτω και… συνερμείτω.
• Να θυμίσουμε, επίσης, ότι μέσω της Προγραμματικής Σύμβασης με την οποία ο Οργανισμός (επί ΣΥ.ΡΙ.ΖΑ) είχε εκχωρήσει αρμοδιότητές του για τον Β.Ο.Α.Κ στο Υπουργείο Μεταφορών, όλες οι μελέτες “ψήνονται” έκτοτε στο Yπουργείο.
• Τι κάνει η ηγεσία του σημερινού Yπουργείου; Ε…έρχεται στα Χανιά από τον περασμένο Οκτώβρη να μας ενημερώσει γενικά και ειδικά για τον Β.Ο.Α.Κ!
• Έτσι, λοιπόν, η Περιφέρεια συνεχίζει να ΣΥΝΤΗΡΕΙ τον Β.Ο.Α.Κ. -άσχετο αν έχει αρχίσει από ανατολικά, εντελώς τυχαία!
• Και επιπλέον νίπτει τας χείρας της για την οδική ασφάλεια η οποία είναι έργο του Ο.Α.Κ. και μελετάται μαζί με το Υπουργείο!

Σα δε θέλουν… γρα να σε φιλήσουν (Περιφέρεια και Yπουργείο) χίλιες αφορμές σου βρίσκουν!

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Σχόλια

Συνεργασίες

Διαδρομές

Podcasts

Επιστολές

Χρήσιμα

Μόνιμες στήλες