Στο… σκοτάδι βρίσκονται εδώ και δύο μέρες οι οδοί Ηλία Δεληγιαννάκη και Αλέξανδρου Παναγούλη, στην περιοχή του Αγίου Ιωάννη, όπως ανέφερε κάτοικος της περιοχής.
Όπως επεσήμανε η κάτοικος παρά την επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ και την απάντηση ότι έχουν ενημερωθεί για τη βλάβη, και χθες οι δρόμοι παρέμεναν χωρίς φωτισμό.
«Η οδός Ηλία Δεληγιαννάκη δεν έχει πεζοδρομία ( ο δρόμος που καταλήγει στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη) και είναι άκρως επικίνδυνο να περάσουμε στο δρόμο απέναντι μιας και τα διερχόμενα αυτοκίνητα δεν μας βλέπουν!» τόνισε η πολίτης.


