22.4 C
Chania
Σάββατο, 12 Ιουλίου, 2025

Στύλος – Μαλάξα

Χαρακτηριστικά του τελευταίου αγώνα της χρονιάς για το έπαθλο οδηγών – συνοδηγών Ράλι και Ράλι Σπριντ Κρήτης, που πραγματοποιήθηκε χθες στη διαδρομή Στύλος – Μαλάξα, ήταν η χωρίς καθυστέρηση διεξαγωγή του αγώνα, οι   πολλές εγκαταλείψεις, η έντονη παρουσία του κόσμου, καθώς επίσης ότι η βροχή έκανε την εμφάνισή της ακριβώς μετά τον τερματισμό και του τελευταίου πληρώματος.
Στον αγώνα από τα δεκαεπτά πληρώματα που πήραν εκκίνηση, κατάφεραν να τερματίσουν μόλις τα έντεκα, στερώντας έτσι από τους θεατές τον συναγωνισμό που περίμεναν. Επίσης να σημειώσουμε ότι, τα περισσότερα πληρώματα αντιμετώπισαν πρόβλημα με τα ελαστικά τους, που τους ανάγκασαν αρκετές φορές να  μειώσουν την ταχύτητά τους και αυτό φάνηκε από τις διαφορές που είχαν στους χρόνους τους, ανάμεσα στα τρία σκέλη του αγώνα, στερώντας τους για κάτι καλύτερο. Όμως στους αγώνες, όπως και σε κάθε άθλημα, αυτό που μετράει τελικά είναι ο πίνακας των αποτελεσμάτων, καθώς και το ρητό που λέει “για να νικήσεις, πρέπει πρώτα να τερματίσεις”.
Ετσι λοιπόν, επαληθεύοντας το παραπάνω ρητό, μεγάλοι νικητές του αγώνα αναδείχθηκαν οι Γιώργος Αναπολιωτάκης – Αλέκος Χαλκιαδάκης οι οποίοι οδηγώντας εξαιρετικά το Seat Ibiza Kit Car Evo 2,  πέτυχαν συνολικό χρόνο, στα τρία σκέλη της διαδρομής 15:52,90, κατακτώντας την πρώτη θέση, τόσο της γενικής κατάταξης όσο και της κατηγορίας των 2.000 κ.εκ. και άνω. Στο βάθρο της δεύτερης θέσης της γενικής και δεύτερη για την κατηγορία 2.000 κ.εκ. και άνω βρέθηκε το πλήρωμα των Γιάννη Παπαδοκωνσταντάκη – Σταύρου Κλαριδόπουλου με Mitsubishi Carisma Evo 6 με χρόνο 16:22, 86.
Την τρίτη θέση της γενικής καθώς και της πρώτης για την κατηγορία έως 1.400 κ.εκ. κατέκτησαν οι Σταύρος Σταυρουλάκης – Γιώργος Μεγαλακάκης με Suzuki Swift και συνολικό χρόνο 16:30,29. Στην κατηγορία 1.601 έως 2000 κ.εκ. νικητές αναδείχθηκαν οι Αντώνης Κουντουράκης – Κώστας Δρακάκης με VW Golf GTI MK2 και χρόνο 17:05. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Φραντζεσκάκης – Γιώργος Σεβαστάκης με Ford Escort MK1 με συνολικό χρόνο 19:25,55.
Oι Γιάννης Δαμιανάκης – Κώστας Ποθητός με Peugeot  205 κατέκτησαν την πρώτη θέση στην κατηγορία 1401 έως 1.600 κ.εκ. σημειώνοντας χρόνο 16:31,55, ενώ στη δεύτερη θέση τους ακολούθησαν οι Μανώλης Ξηράκης – Θόδωρας Βαφειάδης με Peugeot 106 και χρόνο 16:36,58.
Για την ίδια κατηγορία στο βάθρο της τρίτης θέσης ανέβηκαν οι Σταύρος Ζεϊμπεκάκης – Αντώνης Μεταξάκης με  Peugeot 106 και χρόνο 17:07,38. Στην κατηγορία των 1.400 κε.κ. πίσω από τους Σταυρουλάκη – Μεγαλακάκη τερμάτισαν οι Μιχάλης Πουλάκης – Βαγγέλης Προβιδάκης με Toyota Yaris με χρόνο 17:45,27, ενώ τους ακολούθησαν στην τρίτη θέση οι Γιάννης Βρανάς – Φίλιππας Φακουρέλης με Peugeot 106 και  χρόνο 19:18,50.

“ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ”
Οι Μπάμπης Πατσουράκης – Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης με Citroen C2R2, αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος, που τους ανάγκασε να σταματήσουν μέχρι να διορθώσουν τη βλάβη, με αποτέλεσμα να χάσουν πολύτιμο χρόνο που δεν μπόρεσαν να καλύψουν στα δύο επόμενα σκέλη του αγώνα, αφήνοντάς τους ουσιαστικά μακριά από το βάθρο. Τερμάτισαν τελικά στην τέταρτη θέση της κατηγορίας 1.401 έως 1.600 κ.εκ. Το πλήρωμα  Μανώλης Αλεξάκης – Μάρκος Χατζιδάκης με Mitsubishi Evo 6 λίγο μετά την εκκίνηση του  πρώτου σκέλους “έμειναν” από φρένα με αποτέλεσμα να έχουν μια μικροέξοδο και να εγκαταλείψουν από σπασμένο ιντερκούλερ. Οι Μιχάλης Πατεράκης – Μανώλης Λιοδάκης με το πολύ δυνατό Lancia Integrale, στο πρώτο σκέλος είχαν μια μικροέξοδο και το πλήρωμα δεν κατάφερε να συνεχίσει. Οι Δημήτρης Φραντζεσκάκης – Σήφης Φαραντάκης με Ford Fiesta εγκατέλειψαν στο πρώτο σκέλος, στα μέσα περίπου της διαδρομής από μηχανικό πρόβλημα. Από σπασμένο ημιαξόνιο εγκατέλειψαν και οι Μιχάλης Ζερβάκης – Προβιδάκης Νίκος στο δεύτερο σκέλος του αγώνα. Η επανεμφάνισή τους στους αγώνες μετά από αρκετό διάστημα για τους δύο Λευτέρηδες: Καρδαμάκη και Σαρρή τους απογοήτευσε, αφού στο τρίτο σκέλος, λίγα μέτρα μετά την εκκίνηση ο κινητήρας του Toyota Yaris “παρέδωσε” το πνεύμα του και εγκατέλειψαν. Τέλος οι Στέλιος Μιχαηλάκης – Νίκος Λιγοψυχάκης με Subaru Impreza εγκατέλειψαν ακριβώς λίγα μέτρα από την εκκίνηση του πρώτου σκέλους, από σπασμένο λεβιέ ταχυτήτων. Τον αγώνα διοργάνωσε με επιτυχία η Α.Λ.Α. Χανίων με μεγάλο χορηγό το Ι.ΚΤΕΟ στον κόμβο Βαμβακόπουλο.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα