Στη Βάση της Σούδας έφτασε το μεγάλο κομβόι των διαδηλωτών της παγκρήτιας αντιπολεμικής διαδήλωσης το μεσημέρι της Κυριακής.
Στον Μουζουρα ο δρόμος είχε κλειστεί με τσιμεντένια εμπόδια , ενώ η αστυνομία βρίσκεται στο σημείο που ο δρόμος έρχεται κοντά στα συρματοπλέγματα της βάσης.
Οι διαδηλωτές εξέφρασαν την έντονη διαμαρτυρία τους στον επικεφαλής των αστυνομικών υπηρεσιών για το γεγονός ότι για πρώτη φορά δεν επιτρέπεται στην πορεία να πλησιάσει στην είσοδο.
Μετά από διαπραγματεύσεις τα τσιμεντένια μπλόκα απομακρύνθηκαν και η πορεία έφτασε μέχρι την τελική ευθεία πριν την είσοδο της βάσης.


