30.2 C
Chania
Τρίτη, 1 Ιουλίου, 2025

Qashqai Energy με 1,6λιτρο diesel κινητήρα

Η μεγάλη επιτυχία του Qashqai δεν είναι τυχαία…. Καλή κύλιση, οικονομική οδήγηση, αξιόπιστο και ασφαλές όχημα. Στοιχεία που τα καταλαβαίνεις άμεσα μέσα από τα πρώτα χιλιόμετρα. Το οδηγήσαμε για 520 περίπου χιλιόμετρα, σε άσφαλτο και χώμα. Οι εντυπώσεις μας; Θετικές, ενώ αυτό που μας άρεσε ιδιαίτερα είναι η καλή οδηγική συμπεριφορά και οι χώροι του οι οποίοι είναι μεγάλοι προς όφελος των επιβατών.
Έχοντας ως όπλο το DNA ενός όμορφου SUV και την άνεση ενός πολυτελέστατου αυτοκινήτου το πρόγραμμα οδήγησής μας περιλάμβανε και αρκετά χιλιόμετρα σε κακοτράχαλους δρόμους. Με σύμμαχο τον 1600άρη diesel κινητήρα που αποδίδει 130 ίππους ξεκινήσαμε την… περιπέτειά μας. Στην Εγνατία Οδό και για πολλά χιλιόμετρα η κίνηση ήταν υποδειγματική. Η ροπή ήταν αρκετή για να κινήσει απροβλημάτιστα και χωρίς πρόβλημα το βαρύ αμάξωμα, ενώ στις χαμηλές στροφές (κάτω από τις 2.000σ.α.λ.) ο κινητήρας φάνηκε αδύναμος. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι από τα καλύτερα που δοκιμάσαμε, με τον επιλογέα να κάνει άριστη δουλειά και σωστή κατανομή. Η κατανάλωση του κινητήρα στην Εγνατία Οδό κυμάνθηκε χαμηλά, καθώς αυτή δεν ξέφυγε πάνω από τα 6,5 λίτρα/100χλμ με θεωρητικά συντηρητική οδήγηση. Όταν όμως αποφασίσαμε να δούμε όλες τις αρετές του κινητήρα, αυτή ανέβηκε αρκετά και κυμάνθηκε κοντά στα 9,5 λίτρα. Ωστόσο, η ανταπόκριση κάθε φορά που κληθήκαμε να ανεβάσουμε τις στροφές ήταν άμεση και υποδειγματική.
Η θέση του οδηγού είναι καλή και προσφέρει άριστη περιφερειακή οπτική, ενώ είναι μέσα στην εργονομία του οδηγού όλα τα όργανα και οι ενδείξεις. Λειτουργική και η οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό. Μας άρεσαν -επίσης- όλα τα τεχνολογικά καλούδια του αυτοκινήτου που δοκιμάσαμε στην πράξη. Τόσο το σύστημα αλλαγής λωρίδας, όσο το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με τον προπορευόμενο. Σπουδαία δουλειά στο παρκάρισμα κάνουν οι περιμετρικές κάμερες που αναδεικνύουν το αυτοκίνητο στο χώρο του, καθώς και το αυτόματο σύστημα εναλλαγής φώτων της μεσαίας με την μεγάλη σκάλα χωρίς ο οδηγός να κάνει απολύτως τίποτε.
Στα θετικά είναι και η άνεση των μεγάλων καθισμάτων τόσο μπροστά όσο και πίσω. Οι πέντε επιβάτες ωστόσο έχουν στη διάθεσή τους αρκετό χώρο και αρκετούς αποθηκευτικούς χώρους για τα μικροπράγματα. Ο πίσω αποθηκευτικός χώρος είναι 430 λίτρα που όμως αυξάνεται στα 1513 λίτρα όταν πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Παρά το μεγάλο μέγεθος του αυτοκινήτου (μήκος 4.377μ, πλάτος 1.806μ) η επιτάχυνση μπορεί να θεωρηθεί καλή. Χρειάζεται 9,9 δευτερόλεπτα για να φθάσει από τη στάση τα πρώτα 100χλμ/ώρα, με μέγιστη ταχύτητα τα 190χλμ/ώρα.
Η κίνηση στο χωματόδρομο αποδείχτηκε υποδειγματική. Κινηθήκαμε για αρκετά χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα σε μια χωμάτινη διαδρομή δίπλα στο ποτάμι. Τολμήσαμε να μπούμε σε αυτό και να οδηγήσουμε στις εκβολές του με τον φόβο να κολλήσουμε, καθώς δεν είχαμε στη διάθεσή μας τετρακίνητο όχημα. Αν και προβληματιστήκαμε, εντούτοις το δοκιμάσαμε. Δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα. Όμως σε κάποια δύσκολα σημεία χάθηκε η πρόσφυση στιγμιαία, χωρίς να δημιουργήσει περαιτέρω πρόβλημα στην οδήγησή μας.
Εξωτερικά μας άρεσε το επιθετικό στυλ, οι μεγάλες ζάντες και οι μπροστινοί προβολείς Led που χαρακτηρίζουν το μοντέλο. Σε γενικές γραμμές, είναι αυτοκίνητο που δεν σε αφήνει αδιάφορο. Κομψό, δυνατό, οικονομικό και ασφαλές αποτελεί μια τίμια πρόταση για έναν οικογενειάρχη που θέλει να συνδυάσει πολυτέλεια, οικονομικές μετακινήσεις και μικρές εξορμήσεις σε χωμάτινες διαδρομές. Για να το αποκτήσει κάποιος αρκεί να δαπανήσει 18.990 ευρώ…


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα