Με στόχο την ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Κρήτης στις χώρες του Αραβικού κόλπου, την Ασία και την Αφρική, η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού «Arabian Travel Market (ATM)» η οποία πραγματοποιήθηκε από 28 Απριλίου έως και 1 Μαΐου στο Ντουμπάι (Η.Α.Ε.).
Οπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση «η ΑΤΜ είναι η μεγαλύτερη έκθεση τουρισμού στη Μέση Ανατολή, στην οποία συμμετείχαν φέτος περισσότεροι από 2.800 εκθέτες, προσελκύοντας πάνω από 55.000 επαγγελματίες επισκέπτες.
Τα στελέχη της Περιφέρειας Κρήτης πραγματοποίησαν συναντήσεις με επαγγελματίες του τουρισμού, ενώ παρουσίασαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του προορισμού σε πλήθος πρακτόρων που επισκέφθηκαν το περίπτερο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον υπήρξε για διακοπές πολυτελείας, καθώς επίσης για διακοπές δραστηριοτήτων και οικογενειακές διακοπές. Η αγορά των Η.Α.Ε. όσο και των γειτονικών κρατών είναι ιδιαίτερα ελκυστική, λόγω της υψηλής τουριστικής δαπάνης, ενώ ενδεικτικό του αυξημένου ενδιαφέροντος για την Κρήτη είναι η προσθήκη του Ηρακλείου στους νέους προορισμούς της αεροπορικής εταιρείας Saudia για την καλοκαιρινή περίοδο 2025, με απευθείας πτήση από την Jeddah.
Στο πλαίσιο της έκθεσης έγινε συνάντηση μεταξύ της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη και του Αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Κυριάκου Κώτσογλου, όπου συζητήθηκε η παρουσία της Περιφέρειας Κρήτης στον Αραβικό Κόλπο αλλά και η γενικότερη ενίσχυση της διείσδυσης του νησιού στην τουριστική αγορά των Η.Α.Ε. και αντίστροφα η ενθάρρυνση της επενδυτικής δραστηριότητας των επιχειρηματιών από τα Η.Α.Ε. στην Κρήτη.
Την Περιφέρεια Κρήτης εκπροσώπησαν ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κυριάκος Κώτσογλου, ο Περιφερειακός Σύμβουλος Γιώργος Παπαδάκης, η Προϊσταμένη του Τμήματος Τουρισμού Π.Ε. Ηρακλείου Ελένη Βουγιουκαλάκη, και το στέλεχος Μαρίνα Τσαπαρίδη.
Ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κυριάκος Κώτσογλου δήλωσε: «Κάθε χρόνο και καλύτερα με την παρουσία μας στον κόμβο της Αραβικής Χερσονήσου που είναι το Ντουμπάι. «Χτίζουμε» την αναγνωρισιμότητα μας, είδαμε την πτήση της Saudia για το Ηράκλειο που ήδη πουλιέται, αυτό είναι ένα συν για την Κρήτη που έρχεται πιο κοντά στον Αραβικό κόλπο. Η Κρήτη παντού!»»
Είναι κατανοητό ότι η Κρήτη θέλει να αναπτύξει τον τουρισμό πολυτελείας. Ωστόσο, αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις συνθήκες που θα βρουν οι τουρίστες πολυτελείας, ειδικά στη γραφικά όμορφη περιοχή του Αποκόρωνα: σάπιους σωρούς σκουπιδιών μπροστά και μέσα στα χωριά (Καλύφες, Αλμυρίδα, Πλάκα, Κόκκινο Χωριό), σκουπίδια κάθε είδους στα ρέματα, βρώμικους, σκονισμένους δρόμους και πάρκινγκ γεμάτα αυτοκίνητα. Επιπλέον, μια ερασιτεχνική ύδρευση χωρίς επαγγελματική διαχείριση νερού, σωλήνες νερού με διαρροές, των οποίων η διαδρομή είναι άγνωστη γιατί δεν υπάρχουν σχέδια, σωλήνες νερού από αμίαντο. Το αποτέλεσμα είναι μια αυτοπροκαλούμενη έλλειψη νερού, η οποία επιδεινώνεται από τις τρελές, μικροσκοπικές «ιδιωτικές πισίνες» των πολυτελών ξενοδοχείων κοντά στην παραλία, τις οποίες κανείς δεν χρησιμοποιεί πραγματικά εκτός από μερικές φωτογραφίες στο Instagram. Αυτό υποτίθεται ότι θα προσελκύσει πελάτες πολυτελείας; Είναι θεμελιωδώς σημαντικό να σχεδιαστεί και να εφαρμοστεί επιτέλους αυτό με διορατικό και επαγγελματικό τρόπο πριν συνεχιστεί η πλημμύρα της Κρήτης με τουρίστες. Αλλά αυτό φαίνεται να είναι ένα όνειρο απατηλό.