Η νέα Mustang Mach-E GT είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη για παραγγελία στην Ευρώπη προτάσσοντας ακόμα πιο «ισχυρές» επιδόσεις και σπορ χαρακτήρα σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.
Η συγκεκριμένη έκδοση διατηρεί τη διάταξη δύο ηλεκτροκινητήρων των εκδόσεων AWD extended range της «απλής» Mustang Mach-E. Ωστόσο, ειδικά για την περίσταση, το «σετάρισμα» των μονάδων κίνησης είναι τέτοιο ώστε στο πίσω τροχούς της έκδοσης GT να φτάνουν υψηλότερες ποσότητες ροπής απ΄ ότι στους εμπρός.
Όπως ανακοίνωσε η Ford, η Mustang Mach-E GT αποδίδει 487 ίππους και ροπή 860 Nm. O πίσω ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος ψύχεται με λάδι, μπορεί να «πιάσει» τη μέγιστη ροπή του μέσα σε χρόνο μόλις 0,5 δλ. Σύμφωνα με την Ford, η Mustang Mach-E GT είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,7 δλ.
Η φόρτιση της Mustang Mach–E GT και οι υπόλοιπες βελτιώσεις
Θέλοντας να «τονώσουν» τον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης, οι ιθύνοντες της Ford Performance προίκισαν την Mustang Mach-E GT με αναβαθμισμένα φρένα (βλ. δίσκοι 385 χλστ. εμπρός), που φέρουν την υπογραφή της Brembo.
Η προσαρμοζόμενη ανάρτηση MagneRide της Ford είναι στάνταρ στην Mustang Mach-E GT, καθώς και τα ειδικά σχεδιασμένα ελαστικά της Pirelli σε διαστάσεις 245/45 R20. Διαβάστε περισσότερα στο 4 Τροχοί …