23.4 C
Chania
Σάββατο, 12 Ιουλίου, 2025

Πάνω από 500 ίππους η νέα Alfa Romeo Giulia

Η Alfa Romeo γιορτάζει στην 66η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τα 105 χρόνια ενεργούς λειτουργίας της. Η ιταλική φίρμα που έχει συνδεθεί στενά με τους αγώνες, επέλεξε μια σειρά από μοντέλα ειδικών προδιαγραφών για να τιμήσει αυτή τη σημαντική επέτειο.
Στη γερμανική έκθεση, έμφαση όμως έδωσε στη νέα Giulia Quadrifoglio, ένα αυτοκίνητο που δείχνει τις ανησυχίες των Ιταλών. Η ελαφρύτερη και πιο γρήγορη έκδοση της Giulia, μπορεί να αποκτηθεί με on line κράτηση. Στην Ιταλία η βασική έκδοση κοστίζει 79.000 ευρώ, ενώ με το πληρέστερο πακέτο φθάνει τα 95.000 ευρώ.
Εκτός από την δομή της Giulia Quadrifoglio, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο ισχυρός βενζινοκινητήρας που κινεί το αυτοκίνητο. Η μάρκα, αφού συμβουλεύτηκε τους μηχανικούς της Ferrari, επέλεξε μια μονάδα με έξι κυλίνδρους χωρητικότητας 3.000 κ.εκ. Τα πρόσθετα καλούδια και οι ανάλογες ρυθμίσεις ανέβασαν την ισχύ στους 510 ίππους. Όπως είναι φυσικό, αυτή η μεγάλη παροχή ισχύος, καθώς και ροπής (60,6 χλγμ.), «απογειώνει» το σπορ αυτοκίνητο. Η τελική ταχύτητα που δίνει ο κατασκευαστής αγγίζει τα 307 χλμ./ώρα και το τυπικό τεστ επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται εύκολα σε μόλις 3,9΄΄.
Οι Ιταλοί μηχανικοί έδειξαν τον σεβασμό τους στο περιβάλλον. Κατάφεραν να περιορίσουν τις εκπομπές ρύπων και η επίσημη τιμή για τις εκπομπές C02 είναι 198 γραμ./χλμ.
Ένα ακόμη στοιχείο που αξίζει να τονισθεί είναι η επιτυχία της ομάδας εξέλιξης στον τομέα της ασφάλειας. Ανακοινώθηκε ότι, στη περίπτωση που κινείται με ταχύτητα 100χλμ./ώρα και ο οδηγός ενεργοποιήσει τα φρένα, το ιταλικό σπορ μοντέλο ακινητοποιείται σε λιγότερο από 32 μέτρα.
Επίσης, το Torque Vectoring με διπλό συμπλέκτη επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στον δρόμο ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.
Καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών παίζουν το χαμηλό κέντρο βάρους και η καλή κατανομή του βάρους. Η κατάλληλη διάταξη και διευθέτηση των βαρύτερων στοιχείων, σε όσο το δυνατόν πιο κεντρική θέση, είχε σαν αποτέλεσμα την κατανομή βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων. Τα νέα ελαφριά υλικά, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το πλαστικό, περιόρισαν το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.524 κιλά.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Εντός εκτός και επί τα αυτά

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα