22.4 C
Chania
Παρασκευή, 11 Ιουλίου, 2025

Όταν η Opel κατασκεύαζε δίτροχα

Η Opel είναι γνωστή σε όλους για τα αυτοκίνητα της. H γερμανική όμως εταιρία κατασκεύασε μοτοσυκλέτες και ποδήλατα από τις αρχές της δεκαετίας του 1900 μέχρι και το τέλος του ’30. Στις αρχές λοιπόν του 1928 στο σαλόνι αυτοκινήτου και μοτοσυκλέτας στο Βερολίνο, η Opel εξέπληξε το κοινό παρουσιάζοντας μια εντυπωσιακή ομολογουμένως για τα χρονικά της τότε εποχής μοτοσυκλέτα, με το όνομα Motoclub 500. Όλα επάνω της ήταν διαφορετικά και ανορθόδοξα, όπως το πλαίσιο,η ανάρτηση,η δεξαμενή καυσίμων, η σέλα και το τιμόνι,κάτι που την έκαναν μοναδική. Το σχέδιο της όλης κατασκευής δεν ήταν της Opel, αλλά του πολυτάλαντου σχεδιαστή καροτερίστα, Ernst Neumann-Neander, που η εταιρία είχε συνεργαστεί μαζί του, εξασφαλίζοντας τα δικαιώματα παραγωγής της μοτοσυκλέτας. Η Opel κατασκεύασε τη μοτοσυκλέτα σε δύο εκδόσεις την OHV και την SV και οι δύο με κινητήρα 496 κ.εκ..Η παραγωγή διήρκεσε μέχρι το 1930.Το 1928 o Fritz Von Opel τοποθέτησε στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας 6 προωθητικούς πυραύλους που έκαιγαν προπάνιο,( Motoclub SS Rocket) με σκοπό να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας .Ο αναβάτης θα πατούσε ένα πεντάλ, που θα έδινε ανάφλεξης των πυραύλων, όταν η μοτοσυκλέτα θα είχε φτάσει την ταχύτητα των 75 μιλίων, με σκοπό να ξεπεράσει τα 132 μίλια(222 χλμ). Οι γερμανικές αρχές τότε δεν άφησαν να πραγματοποιηθεί η δοκιμασία, φοβούμενοι για τυχόν ατύχημα. Η μοτοσυκλέτα στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκε ως εργαλείο μάρκετινγκ για μια σειρά ετών από την Opel, σε πίστες για επίδειξης.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα