Στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα Ενα παρέμεινε ο Λιούις Χάμιλτον, μετά τη χθεσινή νίκη του στο γκραν πρι της Ιαπωνίας στην πίστα της Σουζούκα, το οποίο δεν ολοκληρώθηκε λόγω της βροχής. Συγκεκριμένα η κούρσα διακόπηκε για λόγους ασφαλείας στον 46ο γύρο (από τους 53 συνολικά), μετά την εγκατάλειψη των Αντριαν Σούτιλ (Ζάουμπερ) και Ζιλ Μπιανκί (Μαρούσια), ενώ στην αρχή του αγώνα είχε εγκαταλείψει και ο Φερνάντο Αλόνσο (Φεράρι). Ο Χάμιλτον, που προπορευόταν, πήρε τη νίκη σύμφωνα με τους κανονισμούς της διεθνούς ομοσπονδίας (FIA).
Ετσι ο Βρετανός οδηγός της Μερτσέντες πανηγύρισε την όγδοη νίκη στους 15 αγώνες της χρονιάς και παραμένει στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, αφήνοντας στη δεύτερη θέση, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά στους 10 βαθμούς, τον Γερμανό «ομόσταυλό» του, Νίκο Ρόσμπεργκ, ο οποίος τερμάτισε πίσω από τον Χάμιλτον. Στην τρίτη θέση κατετάγη ο Γερμανός τετράκις παγκόσμιος πρωταθλητής της Ρεντ Μπουλ, Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ο χθεσινός αγώνας από την αρχή ήταν επεισοδιακός λόγω της καταιγίδας. Μάλιστα ήταν αδύνατο να συνεχιστεί μετά τον τρίτο γύρο καθώς υψώθηκε κόκκινη σημαία. Ακολούθησε ένα διάστημα αβεβαιότητας για τη διεξαγωγή του αγώνα, αλλά τελικά δόθηκε «έγκριση» για επανέναρξή του μετά από αρκετή ώρα επειδή κόπασε η βροχή. Αξίζει να σημειωθεί πως η FIA γνωρίζοντας ότι επίκειται καταιγίδα, είχε ζητήσει από τους διοργανωτές να αλλάξουν την ώρα έναρξης του αγώνα και να διεξαγόταν νωρίτερα, ωστόσο εκείνοι αρνήθηκαν πεισματικά. Τελικά στον 46ο γύρο οι διοργανωτές αποφάσισαν να διακόψουν οριστικά το γκραν πρι. Ο επόμενος αγώνας, πρώτος από τους τέσσερις που απομένουν πλέον, θα γίνει στις 12 Οκτωβρίου στη Ρωσία.
Κρίσιμη η κατάσταση της υγείας του Ζιλ Μπιανκί
Κρίσιμη χαρακτηρίζεται από τους γιατρούς η κατάσταση του Ζιλ Μπιανσί, ο οποίος υποβλήθηκε σε λεπτή χειρουργική επέμβαση μετά τον τραυματισμό του στο κεφάλι, κατά τη διάρκεια του χθεσινού γκραν πρι της Φόρμουλα Ενα, στη Σουζούκα της Ιαπωνίας. Ο Γάλλος οδηγός της Μαρούσια έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του λόγω της βροχής και συγκρούστηκε με γερανό, που είχε εισέλθει στην πίστα για να παραλάβει το μονοθέσιο του Άντριαν Σούτιλ, ο οποίος είχε βγει από την πίστα λίγο νωρίτερα. Το σοβαρό ατύχημα οδήγησε στην οριστική διακοπή του ιαπωνικού γκραν πρι στον 46ο γύρο.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της FIA, η αξονικη τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε ο Μπιανσί έδειξε σοβαρά τραύματα στο κεφάλι. Ο πατέρας του Γάλλου οδηγού δήλωσε στον γαλλικό τηλεοπτικό σταθμό “France 3” ότι θα χρειαστεί να περάσουν 24 ώρες για να υπάρξει μία πιο σαφής εικόνα για την κατάσταση του 25χρονου.
Σοκαρισμένοι από το ατύχημα ήταν και οι υπόλοιποι οδηγοί του πρωταθλήματος, με τους Λιούις Χάμιλτον, Νίκο Ρόσμπεργκ και Σεμπάστιαν Φέτελ να ανεβαίνουν σιωπηλοί στο πόντιουμ των νικητών. «Η κατάσταση του συναδέλφου μας είναι η βασική μας ανησυχία αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Βρετανός, ο οποίος με τη χθεσινή του νίκη αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή της κατάταξης των οδηγών. «Δεν σκέφτομαι την κούρσα, σκέφτομαι τον συνάδελφό μου», συμπλήρωσε από την πλευρά του ο Ρόσμπεργκ.
Ο τραγικός θάνατος του Αϊρτον Σένα στο γκραν πρι της Ιμολα, το 1994, παραμένει το τελευταίο δυστύχημα που έχει σημειωθεί σε αγώνα της Φόρμουλα Ενα. Πριν από πέντε χρόνια, ο Φελίπε Μάσα τραυματίστηκε πολύ σοβαρά στο κεφάλι στην Ουγγαρία, όταν χτυπήθηκε από εξάρτημα το οποίο αποκολλήθηκε από προπορευόμενο μονοθέσιο, αλλά ανάρρωσε πλήρως και επέστρεψε στους αγώνες.
WRC: Ράλι Γαλλίας Νίκη Λάτβαλα
Την πρώτη νίκη στην καριέρα του σε σφάλτινο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι κατέκτησε ο Γιάρι Ματι Λάτβαλα (VW Polo WRC), στον αγώνα που διεξήχθη στη Γαλλία. Το Ράλι ήταν ο 11ος αγώνας του φετεινού πρωταθλήματος. Η νίκη του, σε συνδυασμό με τα προβλήματα του Σεμπαστιάν Οζιέρ, τον έφερε 27 βαθμούς κοντά στον Γάλλο – και ενώ απομένουν δύο αγώνες για το τέλος του πρωταθλήματος. Ο Οζιέρ τερμάτισε στη δέκατη τρίτη θέση της τελικής κατάταξης στην πατρίδα του καθώς ένας προβληματικός αισθητήρας του συστήματος μετάδοσης του κόστισε 4,5 λεπτά στη μόλις δεύτερη ειδική του αγώνα (την Παρασκευή), ενώ λίγο αργότερα δέχθηκε ποινή ακόμα τεσσάρων λεπτών λόγω σφάλματος του συνοδηγού του, στον χρονισμό της εισόδου τους στην τρίτη ειδική διαδρομή. Πάντως, αν ο Οζιέρ τερματίσει εμπρός του Λάτβαλα στο Ισπανίας (23 – 26/10), μπορεί να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα στην Ιβηρική και να αποφύγει μια κατά μέτωπον μονομαχία με τον Φινλανδό στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, στο Ράλι Βρετανίας στο μέσον του Νοεμβρίου.Πίσω από τον Λάτβαλα τερμάτισε ο ομόσταυβλός του, στην Volkswagen, Αντρέας Μίκελσεν, ενώ ο Κρίς Μέκκε (Citroen DS3 WRC), έκανε ένα μοναχικό ράλι και τερμάτισε στην τρίτη θέση, χωρίς να απειλεί ή να απειλείται. Ο Ντάνι Σόρντο (Hyundai i20 WRC) τερμάτισε στην 4η θέση, ενώ ο Μίκο Χιρβόνεν (Ford Fiesta WRC) κατετάγη πέμπτος, ενώ έκτος ήταν ο Έλφιν Έβανς (Ford Fiesta WRC).