Δεν είναι η πρώτη φορά που ο φωτογραφικός φακός συναντά την νέα γενιά της E-Class η οποία συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης υψηλής ταχύτητας με φόντο την απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, εν όψει της αναμενόμενης άφιξής της εντός του 2016.
Όπως έχει ήδη γίνει γνωστό η νέα E-Class θα αξιοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική (ΜRA) με τη γνωστή C-Class σε μια τροποποιημένη εκδοχή. Αυτό αναμένεται να επιτρέψει στην E-Class να αυξήσει τις διαστάσεις της, μειώνοντας ταυτόχρονα το συνολικό της βάρος με δεδομένο ότι η συγκεκριμένη πλατφόρμα επιτρέπει την εκτεταμένη χρήση αλουμινίου.
Έτσι η νέα E-Class αναμένεται να έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο το οποίο θα μεταφραστεί σε περισσότερη ευρυχωρία και άνεση με την αύξηση του διαθέσιμου χώρου για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος.
Παράλληλα, το χαμηλότερο βάρος αναμένεται να εξασφαλίσει στην νέα E-Class μεγαλύτερη αποδοτικότητα, αλλά και να λειτουργήσει προς όφελος δυναμικότερων οδικών χαρακτηριστικών.
Τις προδιαγραφές της πολυτελούς γερμανικής μπερλίνας θα συμπληρώσει η γνωστή πληθώρα εκδόσεων -sedan, estate, coupe και cabriolet- ενώ η νέα γενιά της Ε-Class θα αποτελέσει τη βάση και για το μοντέλο που καθιέρωσε τα τετράθυρα coupe, CLS και η οποία με τη σειρά της διατίθεται και σε πρακτική shooting brake έκδοση.
Σε επίπεδο κινητήρων, η νέα E-Class αναμένεται να συμπεριλάβει στην γκάμα της, ένα νέο τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης ο οποίος θα τοποθετηθεί στη βάση και θα συμπληρωθεί από νέας γενιάς τετρακύλινδρους κινητήρες.
Ψηλότερα στην γκάμα αναμένεται και ένας νέος V6 ο οποίος θα προκύψει κατά τον ίδιο τρόπο που προέκυψε και ο διπλά υπετροφοδοτούμενος V8 που εξοπλίζει την AMG GT, «συνδυάζοντας» τμήματα από τον πανίσχυρο τετρακύλινδρο των 360 ίππων που εξοπλίζει την Α 45 AMG, με τη διαφορά ότι για τον V6, τη «βάση» θα αποτελέσουν οι νέοι τρικύλινδροι.
Τις επιλογές της θα συμπληρώσουν αποδοτικές εκδόσεις τόσο με συμβατικά όσο και εναλλακτικά μηχανικά σύνολα (plug-in υβριδικά) αλλά και AMG έκδοση η οποία θα αξιοποιήσει τον ίδιο κινητήρα με τις AMG GT και C 63 AMG σε δύο εκδοχές ισχύος, 476 και 510 ίππων και θα συνδυάζεται, προαιρετικά με σύστημα τετρακίνησης.
Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η νέα E-Class θα μιμηθεί τη σχεδίαση και τις τεχνολογικές εφαρμογές της S-Class, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι δεν αποκλείεται η παρουσία συστήματος αυτόνομης οδήγησης.
Toν ίδιο «οδηγό» θα έχει και η εξωτερική της εμφάνιση με την E-Class να «αντιγράφει» τη ναυαρχίδα της φίρμας, εγκαταλείποντας την τετραγωνισμένη αισθητική της και επενδύοντας σε περισσότερο δυναμισμό.
Πηγή: auto.in.gr