Η επιβλητική σιλουέτα της Mercedes 170 εμφανίστηκε το 1931 και έμεινε σχεδόν αναλλοίωτη μέχρι και το 1953, που σταμάτησε οριστικά η παραγωγή της. Αποτέλεσε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, άνετο και ευρύχωρο, ώστε να επιτρέπει μεγάλα και ξεκούραστα ταξίδια. Η αποδοχή που είχε η 170 από τον κόσμο, αντικατοπτρίζεται στο γεγονός ότι πούλησε χιλιάδες αντίτυπα σε όλες τις εκδόσεις και τύπους που κατασκευάστηκε.
Η 170, λοιπόν, της Mercedes μπήκε στην αλυσίδα παραγωγής το 1931/32 και παραγόταν μέχρι το 1936. Ηταν εξακύλινδρη και πούλησε 13.000 αντίτυπα. Πάνω στον τύπο αυτό στηρίχθηκε αργότερα η 200, που άρχισε να παράγεται απ’ τα μέσα του 1936. Γύρω στα 1936, η Mercedes παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο την καινούργια 170 V, που ήταν τετρακύλινδρη και σχεδιαστικά εντελώς διαφορετική απ’ τα προηγούμενα. Επρόκειτο για το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητό της, μέχρι το 1940. Από το τέλος του 1935 όμως, είχαν αρχίσει να κυκλοφορούν ορισμένες 170 που είχαν τον κινητήρα πίσω και ονομάστηκαν 170 Η. Με τελική ταχύτητα γύρω στα 130χλμ/ ώρα, το ανορθόδοξο αυτό μοντέλο πούλησε γύρω στα 6.820 κομμάτια. Λίγο αργότερα παρουσιάστηκε και σαν προσθιοκίνητο με αποτέλεσμα να τριπλασιαστούν σχεδόν οι πωλήσεις του και μέχρι το 1942 που καταργήθηκε, να πουλήσει 75.000 κομμάτια και 20.000 περίπου για στρατιωτικούς σκοπούς. Το 1946 ήταν μία σημαδιακή χρονιά για τη Mercedes που έκανε μια καινούργια αρχή στη Στουτγκάρδη και φυσικά ξανάρχισε η παραγωγή, με το καλύτερο μοντέλο, την 170 V. Η μεταπολεμική 170 V πούλησε μέχρι το 1953 περίπου 50.000 αντίτυπα. Με μερικές μικροβελτιώσεις και ένα μεγαλύτερο κινητήρα, άρχισε να παράγεται από τον Μάιο του 1950 η νέα 170 Va. Τον Απρίλιο του 1952 εμφανίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά η 170 VD. Το μοντέλο αυτό ξεχώριζε από δύο εξαερισμούς που είχε και από τις δύο πλευρές του καπό, που τώρα ήταν μεγαλύτεροι από τους προηγούμενους. Το σχήμα του είχε αρχίσει να γίνεται αεροδυναμικότερο και να αποκτά περισσότερες καμπύλες. Το 1949 πρωτοεμφανίστηκε το πρώτο πετρελαιοκίνητο μοντέλο της σειράς 170 V, μετά από το γνωστό 260 του ’36. Η 170 D απέκτησε σιγά – σιγά ένα πολύ καλό όνομα στην αγορά, ήταν ταξιδιάρικη και οικονομική. Όπως στα βενζινοκίνητα οχήματα έτσι και στα ντίζελ υπήρχαν και διάφορες βελτιωμένες εκδόσεις όπως τις Da και DB. Η τελευταία πούλησε γύρω στα 34.000 κομμάτια μέχρι το φθινόπωρο του 1953, οπότε και διεκόπη η παραγωγή της.
Η 170 S, ένα ξεχωριστό μοντέλο με ωραίες εξωτερικές καμπύλες και αεροδυναμικό, σε σχέση πάντα με τα παλαιότερα μοντέλα, βγήκε στην παραγωγή το 1949 και καταργήθηκε στα τέλη του 1952. Φορούσε έναν κινητήρα 1.8 λίτρα και αργότερα παρουσιάστηκε στην αγορά με μερικές μικροβελτιώσεις σαν Va-VD. Με 122 χλμ/ ώρα τελική, που ήταν ταυτόχρονα και μέση ωριαία ταχύτητα, ήταν για την εποχή του αυτό που θα λέγαμε σήμερα “ιδανικό” αυτοκίνητο. Κυκλοφόρησε σαν λιμουζίνα, δίθυρο, δίθυρο A Cabriolet, και τετράθυρο Β Cabriolet. Ακόμα πιο βελτιωμένη παρουσιάστηκε το 1953 η νέα 170 SB, με εξωτερικές μικροδιαφορές, πλουσιότερη γκάμα χρωμάτων, καλύτερο φινίρισμα κ.λπ. Λίγο αργότερα πρωτοεμφανίστηκε στη Γερμανία η γνωστή 170 SV, η πιο “πετυχημένη” βελτίωση της 170S. Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της 170 ονομάστηκαν DS και S-D, που ήταν και τα τελευταία ντίζελ μοντέλα της σειράς. Τελευταία εμφανίστηκε ένα 170 OTP με πετρελαιοκινητήρα.
Τα Χανιώτικα Νέα συμμετέχουν στην Πρωτοβουλία Journalism Trust Initiative (JTI) των Δημοσιογράφων Χωρίς Σύνορα, έχοντας συμπληρώσει και δημοσιεύσει την Αναφορά Διαφάνειας. Η Πρωτοβουλία JTI είναι ένα διεθνές πρότυπο και έχει ως στόχο την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης του κοινού στα ΜΜΕ μέσω της ανάδειξης και προώθησης της αξιόπιστης δημοσιογραφίας,
Συμμετέχοντας στην πρωτοβουλία αυτή, αναλαμβάνουμε την ευθύνη να συμβάλλουμε στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και να προάγουμε την αξιοπιστία και την ηθική στη δημοσιογραφία. Με αυτόν τον τρόπο, στηρίζουμε τις βασικές αρχές της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατίας, προσφέροντας στους πολίτες έναν αξιόπιστο πυλώνα πληροφόρησης.