30.1 C
Chania
Πέμπτη, 10 Ιουλίου, 2025

Lotus 3-Eleven 2016: Η επιστροφή μιας ασυμβίβαστης Βρετανίδας

Η βρετανική φίρμα αποκαλύπτει από το φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood τη νέα εκδοχή της θρυλικής Eleven, 3-Eleven η οποία θα διατεθεί τόσο σε “road-legal” όσο και σε αμιγώς αγωνιστική έκδοση, επιχειρώντας με μια σειρά σκληροπυρηνικών χαρακτηριστικών να τιμήσει την ένδοξη παράδοση της αρχετυπικής εκδοχής της με εμπνευστή τον Colin Chapman.

Με το χαρακτηρισμό «μιας ασυμβίβαστης έκφρασης του πνεύματος της Lotus» να τη συνοδεύει, η 3-Eleven θα αποτελέσει το ταχύτερο και το ακριβότερο αυτοκίνητο παραγωγής της βρετανικής φίρμας όταν περάσει στην παραγωγή μέσα στο 2016.

Σε ό,τι αφορά τις συστάσεις, σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η αγωνιστική έκδοση της 3-Eleven θα έχει βάρος κάτω από 900 κιλά και θα επιταχύνει από 0-96 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα φτάνει τα 280 χλμ./ώρα και τα 290 χλμ./ώρα για την «απλή» road-legal έκδοση.

Στα σπλάχνα της, βρίσκεται ο γνώριμος υπερτροφοδοτούμενος V6 των 3,5 λίτρων, δια χειρός Toyota ο οποίος εξοπλίζει και την Evora 400 μόνο που στην προκειμένη περίπτωση, αποδίδει 450 ίππους και 450 Nm ροπής διαθέσιμης από τις 3.500 σ.α.λ.

Ο κινητήρας στη «νόμιμη για το δρόμο» έκδοση συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων με «κοντές» σχέσεις και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen, ενώ η αγωνιστική έκδοση θα συνδυάζεται με ισάριθμων σχέσεων σειριακό κιβώτιο.

Οι δύο εκδόσεις διαθέτουν monocoque πλαίσιο αλουμινίου και κλωβό ασφαλείας που στην περίπτωση της αγωνιστικής έκδοσης διαθέτει επιπλέον μπάρες ασφαλείας, σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA.

To αμάξωμα αποτελείται από ένα συνθετικό υλικό που αξιοποιείται για πρώτη φορά από αυτοκίνητο παραγωγής και σύμφωνα με την Lotus είναι κατά 40% ελαφρύτερο από μια αντίστοιχη κατασκευή με υαλόνημα.

Tην εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί 18 ή 19 ιντσών με ζάντες ελαφρού κράματος και ελαστικά διάστασης 225/40 R18 ή 275/35 R19 αντίστοιχα, ενώ το σύστημα πέδησης αποτελείται από τετραπίστονες δαγκάνες AP Racing και δισκόφρενα της Bosch, βελτιωμένα από την Lotus για την αποφυγή του μπλοκαρίσματος των τροχών.
Πηγή: auto.in.gr


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Ειδήσεις

Χρήσιμα