Ο σεφ Τζέιµι Όλιβερ αποκάλυψε πως το ντοκιµαντέρ «Η Επανάσταση της ∆υσλεξίας του Τζέιµι» ήταν η πιο συναισθηµατικά επώδυνη εµπειρία που είχε βιώσει ποτέ. Έχοντας ζήσει µε δυσλεξία σε όλη του τη ζωή, περιέγραψε τους αγώνες του µε την αδιάγνωστη µαθησιακή δυσκολία ως εξαιρετικά δύσκολους, ενώ όσο µεγάλωνε άρχισε να έχει πλήρη δυσαρέσκεια για το σχολείο. Επισήµανε ότι ένιωθε «ανόητος, άχρηστος και αργός», ανέπτυσσε «µίσος για τις λέξεις» και οι συµµαθητές του τον κορόιδευαν, ωστόσο ποτέ δεν το ανέφερε στους γονείς του ή στους δασκάλους, αλλά το έκρυψε µέσα του. «Η κουζίνα µε έσωσε. Ήξερα ότι είχα κάτι να προσφέρω. Ήξερα ότι δεν ήµουν άχρηστος» εξοµολογήθηκε, ενώ επισήµανε ότι έχει δει πολλούς ενήλικες ταλαντούχους άνδρες να κλαίνε για αυτό.
Ο Μάικλ Μπ. Τζόρνταν συνεχίζει την ανοδική του πορεία στο Χόλιγουντ, µε το θρίλερ «Sinners» να έχει ήδη κερδίσει 350 εκατοµµύρια δολάρια παγκοσµίως. Παρά τη φήµη του, ο ηθοποιός διατηρεί χαµηλό προφίλ στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης και αποφεύγει τις δηµόσιες συζητήσεις για την προσωπική του ζωή, ακολουθώντας τη στρατηγική της «δηµιουργίας ζήτησης», τεχνική που του έµαθε ο µέντοράς του, Ντένζελ Ουάσινγκτον. «Γιατί να πληρώσουν για να σε δουν το Σαββατοκύριακο, αν σε βλέπουν όλη την εβδοµάδα δωρεάν;» ήταν η προσέγγιση του Ουάσινγκτον που αποτέλεσε τον θεµέλιο λίθο της δηµόσιας εικόνας του Τζόρνταν. Παρόλο που ο ηθοποιός διατηρεί λογαριασµό στο Ίνσταγκραµ µε περισσότερους από 25 εκατοµµύρια ακολούθους, οι δηµοσιεύσεις του είναι σπάνιες και αφορούν σχεδόν αποκλειστικά την προώθηση των κινηµατογραφικών του έργων, ενώ δεν έχει παρουσία σε πλατφόρµες όπως το X ή το TikTok.
Την πολυτάραχη ζωή της Μπρίτνεϊ Σπίαρς αφηγείται ο δηµοσιογράφος και µουσικός κριτικός Τζεφ Γουάις στο πρώτο του βιβλίο «Waiting for Britney Spears: A True Story, Allegedly» (Περιµένοντας την Μπρίντνεϊ Σπίαρς: Μια αληθινή ιστορία, δήθεν), που κυκλοφορεί στις 10 Ιουνίου. Ο Γουάις, που παρακολουθούσε στενά την πορεία της Μπρίτνεϊ στα µέσα της δεκαετίας του 2000, καταγράφει σε 400 σελίδες την εντυπωσιακή άνοδο και την τραγική πτώση του ποπ ειδώλου – από τα σούπερ κλαµπ του Λας Βέγκας και τις καταδιώξεις στο Μαλιµπού, µέχρι τους ακυρωµένους γάµους, τις δικαστικές διαµάχες και τη διαβόητη εµφάνιση στα MTV Video Music Awards το 2007. «Η ιστορία είναι χαοτική, γιατί και η ζωή της ήταν χαοτική» δηλώνει ο συγγραφέας. «Η Μπρίτνεϊ δεν ήταν απλώς µια προσωπικότητα- ήταν µια ολόκληρη εποχή, και αυτό ήθελα να αποτυπώσω».
Ο «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιµου, µετά από 16 χρόνια από το ντεµπούτο στις Κάννες, ετοιµάζεται να επιστρέψει στις αµερικανικές κινηµατογραφικές αίθουσες. Η ταινία θα επανακυκλοφορήσει σε ψηφιακή αποκατάσταση 4Κ προσφέροντας µια νέα, αναβαθµισµένη οπτική εµπειρία. Στην επανακυκλοφορία της συµµετέχει και ο µακροχρόνιος συνεργάτης του σκηνοθέτη, ο Βασίλης Μαρµατάκης. Ο ταλαντούχος καλλιτέχνης ο οποίος έχει επιµεληθεί όλες τις αφίσες των ταινιών του Έλληνα δηµιουργού από τον «Κυνόδοντα», τώρα φιλοτέχνησε µία ολοκαίνουργια αφίσα. Η νέα εκδοχή του «Κυνόδοντα» θα κυκλοφορήσει στις αίθουσες των ΗΠΑ στις 20 Ιουνίου.