H στρατηγική αξιοποίηση του Κέντρου Επιστήμης και Πολιτισμού του ΙΤΕ, για την υλοποίηση καινοτόμων εκπαιδευτικών δράσεων για μαθητές, εκπαιδευτικούς και πολίτες, συζητήθηκε σήμερα στην Αίθουσα Συνεδριάσεων της Περιφέρειας Κρήτης μεταξύ αντιπροσωπίας της Περιφέρειας Κρήτης και του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ).
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της Περιφέρειας Κρήτης «η συνάντηση ήταν εποικοδομητική και επικεντρώθηκε στη διαμόρφωση κοινού πλαισίου συνεργασίας, με στόχο τη δημιουργία βιωματικών και πολυαισθητηριακών μαθησιακών εμπειριών, αξιοποιώντας τις δυνατότητες του Κέντρου Επιστήμης και Πολιτισμού του ΙΤΕ. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην ανάγκη καλλιέργειας της επιστημονικής σκέψης και της δημιουργικότητας στους μαθητές, καθώς και στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών με την εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων που συνδέονται με τις σύγχρονες τεχνολογικές εξελίξεις και την ερευνητική δραστηριότητα.
Εκ μέρους της Περιφέρειας Κρήτης συμμετείχαν η Εντεταλμένη Σύμβουλος Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Ελένη Μαράκη-Μπελαδάκη, και ο Προϊστάμενος του Τομέα Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, Κώστας Φλουρής.
Από την πλευρά του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας, στη συνάντηση συμμετείχαν η Προϊσταμένη του Τμήματος Διεθνών Σχέσεων και Δημοσίων Σχέσεων, Χριστιάνα Διβινή, ο Κύριος Ερευνητής του Ινστιτούτου Πληροφορικής με εξειδίκευση στον τομέα της Επικοινωνίας Ανθρώπου-Υπολογιστή (Human-Computer Interaction – HCI), Δημήτρης Γραμμένος, καθώς και η Ειδική Τεχνικός Επιστήμων, Ανθή Στρατάκη.
Η κα Μαράκη- Μπελαδάκη υπογράμμισε τη στρατηγική σημασία της υποστήριξης της εκπαιδευτικής καινοτομίας από την Περιφέρεια δηλώνοντας:
«Η Περιφέρεια Κρήτης επενδύει συστηματικά στη γνώση και στη βιωματική εκπαίδευση, δημιουργώντας γέφυρες μεταξύ επιστήμης και σχολικής κοινότητας. Το Κέντρο Επιστήμης και Πολιτισμού μπορεί να αποτελέσει ένα τοπόσημο καινοτομίας και έμπνευσης για τους πολίτες της Περιφέρειας Κρήτης κι όχι μόνο.»
Οι δύο πλευρές δεσμεύτηκαν να προχωρήσουν το προσεχές διάστημα σε νέα συνάντηση για τη συν-διαμόρφωση του περιεχομένου και του τρόπου υλοποίησης των εκπαιδευτικών δράσεων»