28.9 C
Chania
Σάββατο, 6 Ιουνίου, 2026

Και πάλι διαµαρτυρίες για την κατάσταση στο Ενετικό Λιµάνι

«Λύµατα και πάλι στο λιµάνι», «σε κάποια στιγµή η δυσοσµία ήταν αφόρητη», «δώδεκα το µεσηµέρι, χιλιάδες κόσµος στο παραλιακό µέτωπο και το αποφρακτικό της ∆ΕΥΑΧ στη µέση της πλατεία Συντριβανίου»… αυτές ήταν ορισµένες από τις αναφορές επαγγελµατιών και θαµώνων του παλιού λιµανιού, το µεσηµέρι της ∆ευτέρας.

Όντως, όπως διαπιστώσαµε όταν βρεθήκαµε στην περιοχή, η θάλασσα είχε πάρει ένα καφέ χρώµα και η δυσοσµία ήταν έντονη. Οι επαγγελµατίες ειδικά είναι σίγουροι πως «κάποιοι έχουν συνδέσει τους βόθρους τους µε το δίκτυο των οµβρίων και εκεί το αδειάζουν». Η ∆ΕΥΑΧ είναι ξεκάθαρη πως κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Η αντιπρόεδρός της κ. Ν. Αποστολάκη µας επισήµανε ότι οι αγωγοί έχουν ελεγχθεί, δεν υπάρχει σύνδεση µε βόθρους και ότι το πρόβληµα προκαλείται εξαιτίας των µωροµάντηλων που ρίχνονται στις αποχετεύσεις αλλά και στην έλλειψη λιποσυλλεκτών από ορισµένες επιχειρήσεις εστίασης. Αν δεχτούµε την απάντηση της ∆ΕΥΑΧ -του µόνου αρµόδιου φορέα που µπορεί να ξέρει ακριβώς τι συµβαίνει- θα πρέπει να περιµένουµε και κάποιες άµεσες δράσεις ώστε να µην έχουµε όλο το καλοκαίρι λύµατα στη θάλασσα. Πιέσεις στα καταστήµατα να βάλουν λιποσυλλέκτες και συνεχή ενηµέρωση προς τους επισκέπτες και τις τουριστικές επιχειρήσεις για όλα αυτά που πετιούνται στις αποχετεύσεις. ∆ιαφορετικά θα περάσουµε ένα καλοκαίρι µε δυσφήµιση, διαµαρτυρίες, και µια πολύ άσχηµη εικόνα για την παλιά πόλη µας.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

2 Comments

  1. Σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία και πολλές άλλες χώρες οι άνθρωποι πετάνε το χαρτί υγείας μέσα στις λεκάνες. Δεν χρησιμοποιούν καλαθάκια.Αν θέλουμε επισκέπτες από αυτές τις χώρες, πρέπει να αλλαχτούν οι σωλήνες μια & καλή.Εκεί πρέπει να δώσουμε λεφτά. Όχι σε άχρηστα βαψίματα ποδηλατόδρομων.

  2. Σε ΗΠΑ, Αγγλία, Γερμανία και άλλες χώρες οι άνθρωποι πετάνε το χαρτί υγείας μέσα στις λεκάνες. Δεν χρησιμοποιούν καλαθάκια.Αν θέλουμε επισκέπτες από αυτές τις χώρες, πρέπει να αλλαχτούν οι σωλήνες μια & καλή.Εκεί πρέπει να δώσουμε λεφτά. Όχι σε άχρηστα βαψίματα ποδηλατόδρομων.

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα