Δυστύχημα με θύμα έναν 74χρονο έλαβε χώρα το μεσημέρι του Σαββάτου στην ευρύτερη περιοχή των Αρμανωγείων.
Ο ηλικιωμένος είχε βγει για αγροτικές εργασίες με το τρακτέρ του και για άγνωστο λόγο έχασε τον έλεγχο και καταπλακώθηκε από αυτό.
Στο σημείο έγινε επιχείρηση απεγκλωβισμού του, με την πυροσβεστική να καταφτάνει με τρία οχήματα αλλά ήταν ήδη αργά, αφού ο άτυχος άνδρας είχε χάσει τη ζωή του και ανασύρθηκε νεκρός, σύμφωνα με το cretalive.
Άλλος ένας συνάνθρωπός μας,
ο Θεός να τον αναπαύσει και να δίνει κουράγιο στην οικογένειά του.
Όσο όμως ΔΕΝ αυστηροποιείται το νομικό πλαίσιο τού κανονισμού πιστοποίησης τής αδειοδότησης και κυκλοφορίας αυτών των επικίνδυνων οχημάτων, ειδικά των παλαιών με τις τεράστιες ελλείψεις σε θέματα ασφαλείας, τόσο δυστυχώς θα θρηνούμε ανθρώπινες ζωές.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι τα κινούν και στους επαρχιακούς δρόμους και μερικές φορές και στις Ε.Ο. ώστε να μεταβούν στις περιουσίες τους, με μεγάλη πιθανότητα ενός τροχαίου ατυχήματος με εμπλοκή άλλου οχήματος, μιας και τα τρακτέρ έχουν μεγαλύτερο πλάτος από τα Ι.Χ. αλλά και με χαρακτηριστικά κίνησης κατά πολύ χειρότερα ακόμα και από το χειρότερο Ι.Χ., δηλαδή:
1. Ανύπαρκτη ευστάθεια και επιπλέον με κλυδωνισμούς,
2. Ανύπαρκτοι καθρέπτες για την ορατότητα στα οχήματα που ακολουθούν,
3. Ανύπαρκτα φωτιστικά στοιχεία ένδειξης πορείας,
4. Ανύπαρκτα φωτιστικά στοιχεία ένδειξης πέδησης,
5. Ανύπαρκτα φωτιστικά στοιχεία ένδειξης πραγματικού όγκου, συμπεριλαμβανομένων των μπροστινών τροχών που εξέχουν του οχήματος, μιας και τα φώτα πορείας είναι τοποθετημένα στο σώμα του τρακτέρ και όχι σε διάταξη επί των σημείων των τροχών.
Και αυτά είναι τα πιο κρίσιμα για την γενική οδική ασφάλεια που μπορώ να σκεφτώ.
Εξάλλου, νομίζω ότι θα έπρεπε να είναι
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ Η ΕΛΕΥΣΗ τους από τα ΚΤΕΟ
και όσα ΔΕΝ πληρούν κάποιες υποχρεωτικές προϋποθέσεις ασφαλείας να τίθενται σε υποχρεωτική παύση κυκλοφορίας και χρήσης, έως την τοποθέτηση τών απαιτούμενων στοιχείων ώστε να καταστούν ασφαλή, για τους ίδιους τους χειριστές τους πρωτίστως αλλά και για τους υπόλοιπους χρήστες των οδών κυκλοφορίας που χρησιμοποιούν εκείνη την στιγμή αυτά τα επισφαλή για την δημόσια ασφάλεια οχήματα.
Επίσης, δεν ξέρω αν κάποια που διαθέτουν καμπίνα πόσο ασφαλή είναι για τον χειριστή τους αλλά αυτά που ΔΕΝ έχουν θα έπρεπε να…
ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ
1. ΚΛΩΒΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
2. ΚΑΘΙΣΜΑ ΜΕ ΖΩΝΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ
καθώς και να ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ αυτά που ΔΕΝ διαθέτουν.
Και για όσους είναι δύσκολο να το κατανοήσουν να πω ότι είναι θέμα ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΘΑΝΑΤΟΥ, ΠΟΣΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΠΙΑ ΣΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ!
Υ.Γ. Συγνώμη για τα κεφαλαία αλλά το έκανα για να τονίσω την σπουδαιότητα τού θέματος.