Παρασκευή, 29 Μαρτίου, 2024

Η ασυλία του πολιτικού μας προσωπικού θα συνεχιστεί; 

Άκουσα τον κ. Γεραπετρίτη να ανακοινώνει, ότι μέχρι τέλος του έτους το σύστημα τηλεδιοίκησης θα έχει ολοκληρωθεί. Ακούω την αντιπολίτευση (αλήθεια γιατί κρύβεται ο λαλίστατος αρμόδιος κ. Σπίρτζης;) να κατηγορεί και να λέει, ότι επί των ημερών της στην κυβέρνηση, είχε παραδώσει το 65% του ηλεκτρονικού δικτύου.
Καλά κ. Γεραπετρίτη, πως είναι δυνατόν, να ολοκληρώσετε ένα έργο σε μισό χρόνο, όταν δεν τα καταφέρατε στα 3,5 χρόνια που κυβερνάτε; Έπρεπε να θρηνήσουμε νεκρούς;
Εσεις πάλι κ. Σπίρτζη που κυβερνούσατε για τέσσερα χρόνια, γιατί δεν ολοκληρώσατε αυτό το σπουδαίο έργο που είχε ξεκινήσει από το 2007; Ολοκληρώσατε όμως το ξεπούλημα των σιδηροδρόμων το 2017, έναντι του εξευτιλιστικού ποσού των 45 εκατ. ευρώ.
Διαβάζω και προσπαθώ να κάνω την πρόσθεση πόσα χρήματα διατέθηκαν, από το 2000 και μετά για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών δικτύων στην χώρα μας και διαπιστώνω ότι έχουν ξοδευτεί αρκετά… δισεκατομμύρια. Το λυπηρό είναι, ότι λόγω ολυμπιακών αγώνων, αγοράστηκε το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης, λειτούργησε για κάμποσο χρονικό διάστημα και μετά το πέρας των Ολυμπιακών αγώνων, απαξιώθηκε και εγκαταλείφθηκε να λεηλατείται, όπως και οι υπόλοιπες ολυμπιακές εγκαταστάσεις.
Από το 2007, ξεκινουν νέες συμβάσεις σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης με χρηματοδοτήσεις πολλών εκατομμυρίων ευρώ και παρόλα αυτά, το σύστημα σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης δεν λειτούργησε ποτέ ολοκληρωμένα μέχρι σήμερα.
Έτσι δεν λειτουργεί ακόμα το σύγχρονο σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας, στο Αεροδρόμιο Χανίων.
Η Fraport βέβαια μας καθησυχάζει: γίνονται λέει διαγωνισμοί και σε δύο χρόνια θα εγκαταστήσει το νέο σύγχρονο σύστημα. Εδώ υπάρχει έλεγχος από το Υπουργείο;
Με όλα αυτά: καθυστερήσεις, δολιοφθορές, ακυρώσεις διαγωνισμών, ξεπούλημα των υποδομών της χώρας,… τα κερδοφόρα αεροδρόμια στην γερμανική Fraport, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην ιταλική FSI… φτάσαμε στο τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη. Να θυμήσουμε εδώ, ότι πριν απ’ αυτό, είχαν προηγηθεί 21 ατυχήματα, το ένα μάλιστα με νεκρούς. Επιπλέον τώρα αποκαλύπτονται οι τεράστιες ελλείψεις σε τεχνικό προσωπικό, όπου και οι όποιες προσλήψεις, με ρουσφετολογικά κριτήρια γίνονταν… βλέπε ο μοιραίος σταθμάρχης, ο οποίος ήταν προφανώς ακατάλληλος, γι’ αυτήν την νευραλγική θέση. Κι όμως το τεχνικό προσωπικό των σιδηροδρομων είχε επανειλημμένα προειδοποιήσει εγγράφως, το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών, ότι υπάρχει κίνδυνος να θρηνήσουμε νεκρούς. Ακόμα κι ο εκτελεστικός διευθυντής του ευρωπαϊκού Οργανισμού Σιδηροδρόμων, μας διαβεβαιώνει, ότι είχε προειδοποιήσει τις Ελληνικές Αρχές για την επικινδυνότητα του δικτύου και γι’ αυτό άλλωστε είχαν στείλει τη χώρα μας στα Ευρωπαϊκά δικαστήρια. Οκτώ μέρες πριν το ατύχημα ο υπουργός Μεταφορών ρητόρευε και μας διαβεβαίωνε από το βήμα της βουλής ότι, «…μια υπεύθυνη πολιτεία δεν μπορεί να παίζει με την ασφαλεια των επιβατων…».
Επειδή όμως ο υπουργός δυστυχώς δεν τήρησε αυτό που ίδιος μας διαβεβαίωνε, θα πρέπει να λογοδοτήσει απέναντι στη δικαιοσύνη, ακριβώς όπως κι οι άλλοι εμπλεκόμενοι πολίτες. Μια παραίτηση δεν αρκεί. Να θυμίσω εδώ, ότι ο πρώην προεδρος της Γαλλίας Σαρκοζί, καταδικάστηκε πρωτοβάθμια για δωροδοκία σε τρία χρόνια φυλάκιση.


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα