25.4 C
Chania
Σάββατο, 19 Ιουλίου, 2025

Γαστρονομικός προορισμός η Κρήτη

Η ανάδειξη, προώθηση και ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στην Κρήτη, αλλά και της Κρητικής διατροφής στις επιχειρήσεις εστίασης,  ήταν ο σκοπός της ημερίδας που πραγματοποιήθηκε χθες με επιτυχία από την Περιφέρεια Κρήτης στο Επιμελητήριο Ηρακλείου.

DSC03282Η ημερίδα με θέμα “Ενημέρωση Επιχειρηματιών για την Κρητική Κουζίνα και Οίνο” υλοποιήθηκε στο πλαίσιο του έργου “ΓΕΥΣΙΣ ΤΟΥΡ” του Επιχειρησιακού Προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας “Ελλάδα – Κύπρος 2007 – 2013” του στόχου “Ευρωπαϊκή Εδαφική Συνεργασία”, που υλοποιείται από την Περιφέρεια Κρήτης και το “Κρητικό Σύμφωνο Ποιότητας”.
Σκοπός της ημερίδας ήταν οι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τη γαστρονομία και τον οίνο να βελτιώσουν τις γνώσεις τους και να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους στους καταναλωτές, όπως επίσης να προβάλλουν με πρακτικό τρόπο τη γαστρονομία ως στοιχείο του τοπικού πλούτου για την προσέλκυση των ξένων επισκεπτών μας.
Οπως ανέφερε η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης Θεανώ Βρέντζου – Σκορδαλάκη, αρμόδια για θέματα πρωτογενή τομέα, «στόχος μας είναι να καταστήσουμε την Κρήτη γαστρονομικό προορισμό και γι’ αυτό υλοποιούμε μια σειρά δράσεων όπως τη σημερινή. Στο πλαίσιο του προγράμματος Διασυνοριακής Συνεργασίας “Ελλάδα – Κύπρος 2007 – 2013” επιχειρούμε την ανάπτυξη του γαστρονομικού τουρισμού στο νησί, ενημερώνοντας με σχετικές δράσεις τους επιχειρηματίες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της εστίασης για τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που θα έχουν εφόσον χρησιμοποιούν μόνο κρητικά πιστοποιημένα αγροτικά προϊόντα, όπως επίσης να αντιληφθούν τη σημαντικότητα του γαστρονομικού πολιτισμού της Κρήτης».
Η αντιπεριφερειάρχης Κρήτης τόνισε επίσης στις δηλώσεις της ότι «η γαστρονομία γενικότερα αποτελεί ένα βασικό “εργαλείο” τοπικής ανάπτυξης και ο συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη γεωργία, τη κτηνοτροφία την μεταποίηση, την οικοτεχνία, τον πολιτισμό και τον τουρισμό. Καταβάλλουμε κάθε προσπάθεια, ώστε ο γαστρονομικός τουρισμός να αποτελέσει ένα δυνατό αναπτυξιακό εργαλείο για τον τόπο. Είμαι αισιόδοξη ότι συνεχώς θα αυξάνονται οι πιστοποιημένες επιχειρήσεις του νησιού με τον brand name “ΚΡΗΤΗ”».
Από την πλευρά του, ο καθηγητής εφαρμογών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης, τμήμα εμπορίας και διαφήμισης, Μάνος Περακάκης ανέφερε ότι «όλες οι επιχειρήσεις εστίασης αλλά και τα οινοποιεία μπορούν να προβληθούν καλύτερα μέσω των social media και ευρύτερα μέσω διαδικτύου και μάλιστα με πολύ μικρό κόστος. Το διαδίκτυο θα πρέπει να γνωρίζουν οι επαγγελματίες εστίασης ότι προωθεί με εξαιρετικό τρόπο τον γαστρονομικό τουρισμό. Το θετικό είναι ότι το brand name “ΚΡΗΤΗ” στο εξωτερικό έχει ισχυρό όνομα».
Ο αντιπρόεδρος του δικτύου οινοποιών Ν. Ηρακλείου Ζαχαρίας Διαμαντάκης υπογράμμισε ότι «το κρασί είναι ένα προϊόν που συνδέεται άμεσα με την κρητική γαστρονομία και τον τουρισμό. Είναι μια μορφή τουρισμού (ο γαστρονομικός) που πρέπει να αξιοποιήσουμε, και έχουν γίνει εξαιρετικά βήματα τον τελευταίο καιρό, μέσα από το δίκτυο των οινοποιών με τη στήριξη της Περιφέρειας Κρήτης. “Χτίζουμε” τον γαστρονομικό τουρισμό στο νησί με σταθερά βήματα και τη συνεργασία φορέων και της Περιφέρειας. Οι προοπτικές είναι πολύ καλές».


Ακολουθήστε τα Χανιώτικα Νέα στο Google News στο Facebook και στο Twitter.

Δημοφιλή άρθρα

Αφήστε ένα σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Μικρές αγγελίες

aggelies

Βήμα στον αναγνώστη

Στείλτε μας φωτό και video ή κάντε μία καταγγελία

Συμπληρώστε τη φόρμα

Ειδήσεις

Χρήσιμα